- Katılım
- 3 Temmuz 2014
- Mesajlar
- 101
- Elmaslar
- 36
- Puanlar
- 13.445
- Minecraft
- BartuAbiHD
Herkese merhaba, bu skript sayesinde oyuncular sunucunuza her girdiğinde spawn olarak ayarladığınız yerde doğacaktır.
Fakat bu skriptte GUI de var, böylece eğer gerekli permission'a sahipseniz veya op yetkiniz var ise /spawn yazdığınızda sizi spawn'a atmaz onun terine karşınıza bir yer gelir ve o yerden 1.'ye tıklayarak spawn'a gidebilir, 2.'ye tıklayarak bulunduğunuz yeri spawn yapabilir veya 9.'ya tıklayarak spawn'ı silebilirsiniz.
Bu arada skriptin en üst kısmındaki yerden sunucuya girince spawn'da doğmayı veya sunucuya girince itemlerin silinmesini kapatıp açabilirsiniz.
Gerekli eklentiler: Skript, Skellett, TuSKe, Umbaska
Skript'ten ekran görüntüleri:
Kodlar:
Fakat bu skriptte GUI de var, böylece eğer gerekli permission'a sahipseniz veya op yetkiniz var ise /spawn yazdığınızda sizi spawn'a atmaz onun terine karşınıza bir yer gelir ve o yerden 1.'ye tıklayarak spawn'a gidebilir, 2.'ye tıklayarak bulunduğunuz yeri spawn yapabilir veya 9.'ya tıklayarak spawn'ı silebilirsiniz.
Bu arada skriptin en üst kısmındaki yerden sunucuya girince spawn'da doğmayı veya sunucuya girince itemlerin silinmesini kapatıp açabilirsiniz.
Gerekli eklentiler: Skript, Skellett, TuSKe, Umbaska
Skript'ten ekran görüntüleri:
Kodlar:
Kod:
options:
prefix:&8[&3Sunucu Adi&8]
ilkgiristespawndadog: true #Eger bunu false yaparsaniz sunucuya ilk giriste spawn'da dogmazsiniz, false yaparsaniz dogarsiniz
spawndadog: false #Eger bunu true yaparsaniz sunucuya her giriste spawn'da dogarsiniz, false yaparsaniz dogmazsiniz
itemlerisil: false #Eger bunu true yaparsaniz sunucuya her giriste itemleriniz silinir, false yaparsaniz silinmez
#Girince spawnda doğma
on join:
{@spawndadog} is true:
teleport the player to {spawn}
{@itemlerisil} is true:
clear player's inventory #bu kod sunucuya her giriste oyuncunun envanterini temizler eger gerekmiyorsa bu satiri silin
#Sunucuya ilk defa girince spawnda doğma
on first join:
{@ilkgiristespawndadog} is true:
teleport the player to {spawn}
{@itemlerisil} is true:
clear player's inventory #bu kod sunucuya ilk giriste oyuncunun envanterini temizler
#Komutlar
command /setspawn: #Bulunduğunuz yeri spawn noktası olarak ayarlama komutu
permission : gui.spawn
permission message : {@prefix} &8Yetkin Yok
trigger:
if player has the permission "gui.spawn":
open chest with 1 rows named "&aSpawn Sistemi" to player
set slot 0 of player's current inventory to green stained glass pane named "&7Spawn'a git" with lore "&2Spawn'a git dostum"
set slot 1 of player's current inventory to blue stained glass pane named "&7Bulundugun yeri spawn yap" with lore "&2Burayi spawn yap dostum"
set slot 8 of player's current inventory to red stained glass pane named "&7Spawn'i kaldir" with lore "&2Spawn'i kaldir dostum"
else:
teleport the player to {spawn}
send "{@prefix} &8Spawna Işınlandın" to player
command /spawn: #Spawn noktasi olarak ayarlanan yere isinlanma komutu (eger yetkiniz varsa gui acilir)
trigger:
if player has the permission "gui.spawn":
open chest with 1 rows named "&aSpawn Sistemi" to player
set slot 0 of player's current inventory to green stained glass pane named "&7Spawn'a git" with lore "&2Spawn'a git dostum"
set slot 1 of player's current inventory to blue stained glass pane named "&7Bulundugun yeri spawn yap" with lore "&2Burayi spawn yap dostum"
set slot 8 of player's current inventory to red stained glass pane named "&7Spawn'i kaldir" with lore "&2Spawn'i kaldir dostum"
else:
teleport the player to {spawn}
send "{@prefix} &8Spawna Işınlandın" to player
command /sguireload: #skripte reload ceker
permission : gui.spawn
permission message : {@prefix} &8Yetkin Yok
trigger:
execute console command "skript reload spawngui" #reload'tan sonraki kisma skript dosyanizin ismini yazin
send "&aSpawnGUI eklentisini yenilediniz." to player
on inventory click:
if inventory name of player's current inventory is "&aSpawn Sistemi":
cancel event
if clicked slot is 0:
if {spawn} isn't set:
send "{@prefix} &cHenüz bir spawn yeri ayarlamamışsın" to player
close player's inventory
else:
teleport the player to {spawn}
send "{@prefix} &aSpawn'a ışınlandın." to player
close player's inventory
if clicked slot is 1:
if {spawn} isn't set:
set {spawn} to location of the player
send "{@prefix} &aSpawn yerini ayarladın." to player
close player's inventory
else:
send "{@prefix} &eSpawn yerini zaten ayarlamışsın!" to player
close player's inventory
if clicked slot is 8:
if {spawn} isn't set:
send "{@prefix} &cHenüz bir spawn yeri ayarlamamışsın ki silesin :D" to player
close player's inventory
else:
delete {spawn}
send "{@prefix} &2Spawn yerini sildin."
close player's inventory
cancel event
Ekler
Son düzenleme: