Merhaba hayırlı forumlar dilerim.
Skript paylaşım bölümüne baktığım da gördüm ki hala daha çoğu sunucu sahibi on damage: eventi ile yapılan void teleport skriptini kullanıyor ve buna daha güzel bir çözüm bulmak için bu skripti yaptım.
Gereken Addonlar:
skript-reflect (İNDİR)
Kullanımı:
Kod:
Görseller:
Görsel 1:
Görsel 2:
Görsel 3:
Görsel 4:
Görsel 5:
Skript paylaşım bölümüne baktığım da gördüm ki hala daha çoğu sunucu sahibi on damage: eventi ile yapılan void teleport skriptini kullanıyor ve buna daha güzel bir çözüm bulmak için bu skripti yaptım.
Gereken Addonlar:
skript-reflect (İNDİR)
Kullanımı:
/void-tp komutunu yazdığınız da karşınıza bir menü gelecek (Görsel 1). O menüde 2 tane eşya bulunuyor ilkinde Spawn'ı Ayarlama eşyası (Görsel 2) diğerinde ise Spawn Bilgileri'ni gösteren bir eşya (Görsel 3).
İlk eşyaya bastığınız da sizin bulunduğunuz dünya, x/y/z lokasyonu ve bakış açınızı kaydedecektir (Görsel 2) (Görsel 3).
Yeniden /void-tp yazdığınız da en altta bir bariyer göreceksiniz eğer bu void teleport sistemini silmeden deaktif etmek istiyorsanız ona basabilirsiniz.
Kod:
Java:
import:
org.bukkit.event.player.PlayerMoveEvent
command /void-tp:
trigger:
if {voidtp::location} is not set:
set {_gui} to a new chest inventory with 3 row with name "&8Void Teleport"
set slot 12 of {_gui} to bedrock named "&6Spawn'ı Belirle" with lore "&f&m &r%nl%&7Dünya: &e%player's world%%nl%&7Lokasyon: &e%x-coordinate of player%&f, &e%y-coordinate of player%&f, &e%z-coordinate of player%%nl%&7Yaw & Pitch: &e%yaw of player%&f, &e%pitch of player%%nl%&f&m &r%nl%&aBelirlemek için &d&lTIKLA&a!"
set slot 14 of {_gui} to paper named "&6Spawn Bilgileri" with lore "&f&m &r%nl%&7Dünya: &c...%nl%&7Lokasyon: &c...&f, &c...&f, &c...%nl%&7Yaw & Pitch: &e&c...&f, &e&c...%nl%&f&m &r"
else:
set {_gui} to a new chest inventory with 4 row with name "&8Void Teleport"
set slot 12 of {_gui} to grass block named "&6Spawn'ı Yeniden Belirle" with lore "&f&m &r%nl%&7Dünya: &e%player's world%%nl%&7Lokasyon: &e%x-coordinate of player%&f, &e%y-coordinate of player%&f, &e%z-coordinate of player%%nl%&7Yaw & Pitch: &e%yaw of player%&f, &e%pitch of player%%nl%&f&m &r%nl%&aYeniden belirlemek için &d&lTIKLA&a!"
set slot 14 of {_gui} to paper named "&6Spawn Bilgileri" with lore "&f&m &r%nl%&7Dünya: &e%{voidtp::location::world}%%nl%&7Lokasyon: &e%{voidtp::location::x}%&f, &e%{voidtp::location::y}%&f, &e%{voidtp::location::z}%%nl%&7Yaw & Pitch: &e%{voidtp::location::yaw}%&f, &e%{voidtp::location::pitch}%%nl%&f&m &r%nl%&aSohbete göndermek için &d&lTIKLA&a!"
set slot 31 of {_gui} to barrier named "&6Verileri sıfırla" with lore "&c&lNOT! &cBunu yaparsanız oyuncular %nl%&cboşluğa düşünce bir daha ışınlanmazlar."
open {_gui} to player
on inventory click:
if name of event-inventory is "&8Void Teleport":
cancel event
if index of event-slot = 12:
set {voidtp::location::world} to player's world
set {voidtp::location::x} to x-coordinate of player
set {voidtp::location::y} to y-coordinate of player
set {voidtp::location::z} to z-coordinate of player
set {voidtp::location::yaw} to yaw of player
set {voidtp::location::pitch} to pitch of player
set {voidtp::location} to true
send "&f&m &r"
send "&bVoid Teleport için spawn bilgileri aşağıdaki gibi ayarlanmıştır;"
send ""
send "&7Dünya: &e%{voidtp::location::world}%"
send "&7Lokasyon: &e%{voidtp::location::x}%&f, &e%{voidtp::location::y}%&f, &e%{voidtp::location::z}%"
send "&7Yaw & Pitch: &e%{voidtp::location::yaw}%&f, &e%{voidtp::location::pitch}%"
send ""
send "&bDaha detaylı bilgi için yeniden &n/void-tp&b komutunu girin."
send "&f&m &r"
close player's inventory
if index of event-slot = 14:
if {voidtp::location} is set:
send "&f&m &r"
send "&bVoid Teleport'un spawn ayarları aşağıdaki gibidir;"
send ""
send "&7Dünya: &e%{voidtp::location::world}%"
send "&7Lokasyon: &e%{voidtp::location::x}%&f, &e%{voidtp::location::y}%&f, &e%{voidtp::location::z}%"
send "&7Yaw & Pitch: &e%{voidtp::location::yaw}%&f, &e%{voidtp::location::pitch}%"
send ""
send "&bDaha detaylı bilgi için yeniden &n/void-tp&b komutunu girin."
send "&f&m &r"
close player's inventory
if index of event-slot = 31:
delete {voidtp::*}
send "&a&lBAŞARILI! &7Void TP verilerinin hepsi sıfırlanmıştır."
close player's inventory
on PlayerMoveEvent:
set {_player} to event.getPlayer()
if {_player}.getLocation().getY() < 0:
if {voidtp::location} is set:
set {god::%{_player}%} to true
teleport {_player} to location({voidtp::location::x}, {voidtp::location::y}, {voidtp::location::z}, world "%{voidtp::location::world}%", {voidtp::location::yaw}, {voidtp::location::pitch})
wait 0.5 seconds
delete {god::%{_player}%}
on damage:
if {god::%victim%} is set:
cancel event
Görseller:
Görsel 1:
Görsel 2:
Görsel 3:
Görsel 4:
Görsel 5: