Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Kişiyle aynı Fikirdeyim bide en azından Paralı satılanlardan iyidir! Bunun bi tık gelişmişini başka bir ekip satıyor Bunu Geliştirerek Onları Geçme şansın var ama Yinede karar senin.
Bu kötü kodlanmış bir şeye fazla iddialı bir yorum atmanı açıklamaz , umarım dediğin kadar iyi yerlere gelir arkadaşımız ancak "Ücretlisinden iyidir !" demek saçmalık. Bir şeyin ücretsiz olması onu iyi yapmaz.
Bu kötü kodlanmış bir şeye fazla iddialı bir yorum atmanı açıklamaz , umarım dediğin kadar iyi yerlere gelir arkadaşımız ancak "Ücretlisinden iyidir !" demek saçmalık. Bir şeyin ücretsiz olması onu iyi yapmaz.
Merhaba MC-TR Forum Ailesi
Bu konumda size bilgisayarımın derinlerinden bulduğum skripti paylaşacağım. Skript konuda da belirtildiği gibi lonca skripti umarım işinize yarar.
Kod:
Skript Komutları:
• /lonca | Lonca Komutlarını Gösterir.
• /lonca kur <isim> | Lonca oluşturur.
• /lonca davet <oyuncu ismi> | Belirtilen oyuncuyu davet eder.
• /lonca katil <isim> | Belirttiğin loncaya katılırsın.
• /lonca ayril | Bulunduğun loncadan ayrılırsın.
• /lonca sohbet | Lonca sohbet modunu aktifleştirir.
• /lonca at <oyuncu ismi> | Belirtilen oyuncuyu loncadan atar.
• /lonca base | Lonca base oluşturur.
• /lonca ev | Lonca basesine ışınlanır.
• /lonca disband | Lonca yöneticisi loncayı dağıtır.
• /lonca info | Loncadaki üyeleri gösterir.
Skript'ten görüntüler
Eki Görüntüle 163765
Bilgi: /lonca kur <isim> | Komutu kullanıldığında gelen mesaj.
Eki Görüntüle 163766
Bilgi: /lonca davet <isim> | Komutu kullanıldığında gelen mesaj.
Eki Görüntüle 163767
Bilgi: /lonca davet <isim> | Komutu kullanıldığında davet edilen oyuncuya giden mesaj.
Şimdi gelelim zurnaya :)
Arkadaşlar eğer işinize yarar ise bi elması hor görmeyin. Atmasanızda olur :)
Skript Kod:
Kod:
options:
prefix: &6&lLonca
prefix_end: &e&o•
renk1: &e
renk2: &7
command /lonca [<text>] [<text>]:
aliases: lonca, loncas
trigger:
if arg-1 is not set:
send ""
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca kur <isim> {@renk2}&oLonca oluşturur."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca davet <oyuncu ismi> {@renk2}&oBelirtilen oyuncuyu davet eder."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca katil <isim> {@renk2}&oBelirttiğin loncaya katılırsın."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca ayril {@renk2}&oBulunduğun loncadan ayrılırsın."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca sohbet {@renk2}&oLonca sohbet modunu aktifleştirir."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca at <oyuncu ismi> {@renk2}&oBelirtilen oyuncuyu loncadan atar."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca base {@renk2}&oLonca base oluşturur."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca ev {@renk2}&oLonca base ışınlanır."
send ""
else:
if arg-1 is "kur" or "disband" or "katil" or "ayril" or "sohbet" or "davet" or "info" or "at" or "base" or "ev":
if arg-1 is "kur":
if arg-2 is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}/lonca kur <isim>"
else:
if length of arg-2 is greater than 8:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca isimleri maksimum {@renk1}8 {@renk2}harfli olabilir."
stop
if arg 2 matches "[a-zA-Z]+":
if {lonca::%player%} is not set:
loop {lonca::*}:
if loop-value is argument 2:
set {_n} to true
if {_n} is not set:
set {lonca::%player%} to arg-2
set {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} to the player
add player to {uyeler::%player%::*}
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu {@renk1}%arg-2%{@renk2} adında lonca oluşturdu!"
else:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bu isimde bir lonca zaten var!"
else:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Zaten bir loncadasın!"
else:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca ismi sadece {@renk1}harf olmalıdır."
stop
if arg-1 is "disband":
if {lonca::%player%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
else:
if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Loncanın yöneticisi değilsin!"
else:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı yönetici {@renk1}%{lonca::%player%}% {@renk2}adlı klanı dağıttı!"
loop {invited::%{lonca::%player%}%::*}:
remove {lonca::%player%} from {loncainvites::%loop-value%::*}
loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
delete {loncasohbet::%loop-value%}
delete {lonca::%loop-value%}
remove loop-value from {uyeler::%player%::*}
delete {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}
remove player from {uyeler::%player%::*}
if arg-1 is "ayril":
if {lonca::%player%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
else:
if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is the player:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Kendi loncandan ayrılamazsın!"
else:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}klandan ayrıldı!"
loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
set {_b} to "%loop-value%" parsed as an offline player
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}klandan ayrıldı!" to {_b}
remove the player from {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
delete {lonca::%player%}
delete {loncasohbet::%player%}
if arg-1 is "davet":
if {lonca::%player%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
else:
if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Loncanın yöneticisi değilsin!"
else:
if arg-2 is set:
set {_b} to arg-2 parsed as an offline player
if {invited::%{lonca::%player%}%::%arg-2%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu seni katılmaya davet etti. &eLonca İsmi: {@renk1}%{lonca::%player%}%{@renk2}!" to {_b}
set {invited::%{lonca::%player%}%::%arg-2%} to true
loop {uyeler::%player%::*}:
set {_b2} to "%loop-value%" parsed as an offline player
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu {@renk1}%arg-2% {@renk2}adlı loncaya davet edildi." to {_b2}
else:
set {_b} to arg-2 parsed as an offline player
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}davetinizi kabul etmedi." to {_b}
delete {invited::%{lonca::%player%}%::%arg-2%}
loop {uyeler::%player%::*}:
set {_b2} to "%loop-value%" parsed as an offline player
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu {@renk1}%arg-2%{@renk2}daveti reddetti." to {_b2}
else:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}/lonca davet <player>"
if arg-1 is "katil":
if arg-2 is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}/lonca katil <lonca isim>"
else:
if {lonca::%player%} is set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Zaten bir loncadasın!"
else:
loop {lonca::*}:
if loop-value is arg-2:
set {_n} to true
stop loop
else:
set {_n} to false
if {_n} is false:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Böyle bir lonca bulunmuyor!"
else:
if {invited::%arg-2%::%player%} is set:
set {lonca::%player%} to arg-2
set {_player} to {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}
set {lonca::%player%} to {lonca::%{_player}%}
loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
set {_b} to "%loop-value%" parsed as an offline player
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu loncaya katıldı!" to {_b}
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%arg-2% {@renk2}adlı loncaya katıldın!"
add the player to {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
delete {invited::%arg-2%::%player%}
else:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bu loncaya davet edilmediniz!"
if arg-1 is "ev":
if {lonca::%player%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
else:
if {loncahome::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bulunduğun loncanın bir evi yok!"
else:
teleport player to {loncahome::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%}
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca baseye ışınlandın!"
if arg-1 is "base":
if {lonca::%player%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
else:
loop all players in radius 30 of player:
if {lonca::%loop-player%} is not set:
send "&cLoncanızda olmayan oyunculara çok yakınsınız!"
stop
if {lonca::%loop-player%} is set:
if {lonca::%loop-player%} is not {lonca::%player%}:
send "&cLoncanızda olmayan oyunculara çok yakınsınız!"
stop
else:
if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca yöneticisi olmalısın!"
else:
set {loncahome::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} to location of player
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca evin belirlendi!"
if arg-1 is "info":
if arg-2 is not set:
if {lonca::%player%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
else:
send ""
send "&6%{lonca::%player%}% adlı lonca hakkında:"
send ""
send "{@renk1}Yönetici: {@renk2}%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%"
set {_m::*} to {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
remove {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} from {_m::*}
if size of {_m::*} is greater than 0:
loop {_m::*}:
add loop-value to {_local1::*}
send "{@renk1}Üyeler: {@renk2}%{_local1::*}%"
send ""
else:
loop {lonca::*}:
if {lonca::*} contains argument 2:
send ""
send "&6%arg-2% adlı lonca hakkında:"
send ""
send "{@renk1}Yönetici: {@renk2}%{lonca::%arg-2%::sahip}%"
set {_m::*} to {uyeler::%{lonca::%arg-2%::sahip}%::*}
remove {lonca::%arg-2%::sahip} from {_m::*}
if size of {_m::*} is greater than 0:
loop {_m::*}:
add loop-value-2 to {_local2::*}
send "{@renk1}Üyeler: {@renk2}%{_local2::*}%"
send ""
stop loop
else:
set {_f} to arg-2 parsed as an offline player
if {_f} has not played before:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bu isimde var olan hiçbir lonca veya oyuncu yok."
stop loop
else:
if {lonca::%{_f}%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bu oyuncu bir loncadan değil!"
stop loop
else:
send "&6%{lonca::%arg-2%}% adlı lonca hakkında:"
send ""
send "{@renk1}Yönetici: {@renk2}%{lonca::%{lonca::%arg-2%}%::sahip}%"
set {_m::*} to {uyeler::%{lonca::%{lonca::%arg-2%}%::sahip}%::*}
remove {lonca::%{lonca::%arg-2%}%::sahip} from {_m::*}
if size of {_m::*} is greater than 0:
loop {_m::*}:
add loop-value-2 to {_local3::*}
send "{@renk1}Üyeler: {@renk2}%{_local3::*}%"
send ""
stop loop
if arg-1 is "sohbet":
if {lonca::%player%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
else:
if {loncasohbet::%player%} is not set:
set {loncasohbet::%player%} to true
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca sohbet aktif! %nl%Devre dışı bırakmak için komutu tekrar kullan!"
else:
delete {loncasohbet::%player%}
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca sohbet deaktif! %nl%Aktif etmek için komutu tekrar kullan!!"
if arg-1 is "at":
if {lonca::%player%} is not set:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
else:
if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Sadece yöneticiler üyeleri loncadan uzaklaştırır!"
else:
set {_n} to arg-2 parsed as offline player
if {uyeler::%player%::*} does not contain {_n}:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%arg-2% {@renk2}adlı kullanıcı loncanda bulunmuyor!"
else:
if arg-2 is not the player:
remove {_n} from {uyeler::%player%::*}
delete {lonca::%arg-2%}
delete {loncasohbet::%arg-2%}
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu loncadan uzaklaştırıldı!" to {_n}
loop {uyeler::%player%::*}:
set {_n2} to "%loop-value%" parsed as offline player
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu {@renk1}%arg-2% {@renk2}adlı oyuncu tarafından uzaklaştırıldı!" to {_n2}
else:
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Kendini uzaklaştıramazsın."
else:
send ""
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca kur <isim> {@renk2}&oLonca oluşturur."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca davet <oyuncu ismi> {@renk2}&oBelirtilen oyuncuyu davet eder."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca katil <isim> {@renk2}&oBelirttiğin loncaya katılırsın."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca ayril {@renk2}&oBulunduğun loncadan ayrılırsın."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca sohbet {@renk2}&oLonca sohbet modunu aktifleştirir."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca at <oyuncu ismi> {@renk2}&oBelirtilen oyuncuyu loncadan atar."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca base {@renk2}&oLonca base oluşturur."
send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca ev {@renk2}&oLonca base ışınlanır."
send ""
command /sethome [<text>]:
trigger:
loop all players in radius 30 of player:
if {lonca::%player%} is set:
if {lonca::%player%} is not {lonca::%loop-player%}:
send "&cYou are too close to players who are not in your clan!"
stop
else:
if arg-1 is set:
make player execute command "/essentials:sethome %arg-1%"
stop
else:
make player execute command "/essentials:sethome"
stop
else:
if loop-player is not player:
send "&cYou are too close to players who are not in your clan!"
stop
else:
if arg-1 is set:
make player execute command "/essentials:sethome %arg-1%"
stop
else:
make player execute command "/essentials:sethome"
stop
on damage:
if {lonca::%victim%} is set:
if {lonca::%victim%} is {lonca::%attacker%}:
cancel event
send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}This player is in your clan!" to attacker
stop
on chat:
cancel event
if {loncasohbet::%player%} is true:
loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
send "&6&lLonca Sohbet &3%player% &b» &3%message%" to loop-value
stop
else if {loncasohbet::%player%} is not set:
if {lonca::%player%} is set:
broadcast "&e『 %{lonca::%player%}% 』 &f%player's prefix%{@renk2}%player% %player's suffix% &8» {@renk2}%message%"
stop
else:
broadcast "&f%player's prefix%{@renk2}%player% %player's suffix% &8» {@renk2}%message%"
stop
konumda belirttim ama yeniden söyleyim /lonca disband yazarak lonca yöneticisi loncayı dağıtır. bu nedenle de lonca kapanmış olur. Yorumun için teşekkürler...