- Katılım
- 13 Ocak 2022
- Mesajlar
- 164
- Elmaslar
- 25
- Puanlar
- 1.170
- Yaş
- 17
- Minecraft
- ProxyBot
Gelişmiş Event Skript - Tanıtım
Herkeze Merhaba Bugün Sizlere Geliştirmiş Olduğum Gelişmiş Event Skriptini Tanıtacağım.Bu Skripti Forumda Göremedim Yada Varken Konu KaldırıldıOrasını Bilemem. Herneyse Konuyu Daha Fazla Uzatmadan Gelişmiş Event Skriptini Tanıtayım
GELİŞMİŞ EVENT SKRİPTİ
Skriptin Amacı Nedir? Neden Bu Skript?
Öncelikle Skriptin Amacı Gelişmiş Bi Şekilde Ayarlanabilir Rahat Bir Skript Olarak Tasarlandı Ve Amacı Eventleri Kolaylıkla Yapmaktır
Neden Bu Skript Diye Soracaksınız. Bazılarınız Plugin Varken Skripte Gerek Yok Der Fakat Bu Skriptde Serveri Yoracak Loop Veya Uzun Satır İçermiyor
Gelelim Görsellere
Neden Bu Skript Diye Soracaksınız. Bazılarınız Plugin Varken Skripte Gerek Yok Der Fakat Bu Skriptde Serveri Yoracak Loop Veya Uzun Satır İçermiyor
Gelelim Görsellere
Gerekli Eklentiler - Destekci Pluginler
Skript İçin Gerekli Eklentiler: skQuery 3, skRayFall
Fazla Uzatmadan Skriptimizi Gösterelim
Fazla Uzatmadan Skriptimizi Gösterelim
Kod:
options:
p: &aA&bC&6raft &7»
command /event [<text>]:
permission: op
trigger:
if arg-1 is not set:
wait 0.1 second
close player's inventory
wait 0.1 second
open chest with 3 row named "&e&lEVENT MENÜSÜ" to player
format slot 9 of player with mob spawner named "&eSpawner &bEvent" with lore "&7Spawner Eventi Yapar||&eTıkla Ve Event Yap!" to close then run [execute player command "event spawner"]
format slot 11 of player with chest named "&eKasa &bEvent" with lore "&7Kasa Anahtarı Eventi Yapar||&eTıkla Ve Event Yap!" to close then run [execute player command "event kasa"]
format slot 13 of player with paper named "&ePara &bEvent" with lore "&7Para Eventi Yapar||&eTıkla ve Event Yap!" to close then run [execute player command "event para"]
format slot 15 of player with redstone named "&eKarışık &bEvent" with lore "&7Tüm Eventlerden 1 Tane Yapar||&eTıkla Ve Event Yap!" to close then run [execute player command "event karışık"]
format slot 17 of player with clock named "&bEvent Süresi Belirle" with lore "&7Otomatik Çalışan Event Süresini Belirle!" to close then run [execute player command "event saatayar"]
if arg-1 is "spawner":
send "{@p} &eSpawner &bEventi Seçildi Yakın Sürede Başlayacak"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lSpawner &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lSpawner &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 4 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock":
execute console command "ss give %loop-players% Skeleton 1"
execute console command "tm message %loop-players% &e&lSpawnerlar &b&lVERILDI!"
send "{@p} &eEvent Yapıldı"
if arg-1 is "kasa":
send "{@p} &eKasa &bEventi Seçildi Yakın Sürede Başlayacak"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lKasa &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lKasa &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 4 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "crazycrates give P Galactic 1 %loop-players%"
execute console command "crazycrates give P Basic 1 %loop-players%"
execute console command "crazycrates give P Crazy 1 %loop-players%"
execute console command "tm message %loop-players% &e&lKasa Anahtarları &b&lVERILDI!"
send "{@p} &eEvent Yapıldı"
if arg-1 is "para":
send "{@p} &ePara &bEventi Seçildi Yakın Sürede Başlayacak"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lPara &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lPara &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 4 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "eco give %loop-players% 300"
execute console command "tm message %loop-players% &e&lParalar &b&lVERILDI!"
send "{@p} &eEvent Yapıldı"
if arg-1 is "karışık":
send "{@p} &eSpawner &bEventi Seçildi Yakın Sürede Başlayacak"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lSpawner &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lSpawner &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 4 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "ss give %loop-players% Skeleton 1"
execute console command "tm message %loop-players% &e&lSpawnerlar &b&lVERILDI!"
send "{@p} &eEvent Yapıldı"
wait 1 second
send "{@p} &eKasa &bEventi Seçildi Yakın Sürede Başlayacak"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lKasa &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lKasa &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 4 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "crazycrates give P Galactic 1 %loop-players%"
execute console command "crazycrates give P Basic 1 %loop-players%"
execute console command "crazycrates give P Crazy 1 %loop-players%"
execute console command "tm message %loop-players% &e&lKasa Anahtarları &b&lVERILDI!"
send "{@p} &eEvent Yapıldı"
wait 1 second
send "{@p} &ePara &bEventi Seçildi Yakın Sürede Başlayacak"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lPara &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 1 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "tm message %loop-players% &e&lPara &b&lEventi Başlıyor!\n &eEnvanterinizde Yer Açın"
wait 4 second
loop all players:
if loop-player's world is "SkyBlock" or "ASkyBlock" or "ASkyBlock_nether":
execute console command "eco give %loop-players% 300"
execute console command "tm message %loop-players% &e&lParalar &b&lVERILDI!"
send "{@p} &eEvent Yapıldı"
if arg-1 is "saatayar":
send "{@p} &eLütfen Chate Süreyi Yaz"
set {hadas.%player%} to true
every 1 minutes:
if {süre} is "1":
execute console command "event karışık"
if {süre} is not set:
stop
every 2 minutes:
if {süre} is "2":
execute console command "event karışık"
if {süre} is not set:
stop
every 3 minutes:
if {süre} is "3":
execute console command "event karışık"
if {süre} is not set:
stop
every 4 minutes:
if {süre} is "4":
execute console command "event karışık"
if {süre} is not set:
stop
every 5 minutes:
if {süre} is "5":
execute console command "event karışık"
if {süre} is not set:
stop
on chat:
if {hadas.%player%} is true:
if message contains "1m":
send "{@p} &eBundan Sonra Her 1 Dakikada Event Yapılcaktır"
delete {hadas.%player%}
set {süre} to "1"
if message contains "2m":
send "{@p} &eBundan Sonra Her 2 Dakikada Event Yapılcaktır"
delete {hadas.%player%}
set {süre} to "2"
if message contains "3m":
send "{@p} &eBundan Sonra Her 3 Dakikada Event Yapılcaktır"
delete {hadas.%player%}
set {süre} to "3"
if message contains "4m":
send "{@p} &eBundan Sonra Her 4 Dakikada Event Yapılcaktır"
delete {hadas.%player%}
set {süre} to "4"
if message contains "5m":
send "{@p} &eBundan Sonra Her 5 Dakikada Event Yapılcaktır"
delete {hadas.%player%}
set {süre} to "5"
if message contains "kapat":
send "{@p} &eBundan Sonra Hiç Event Otomatik Yapılmayacaktır"
delete {hadas.%player%}
delete {süre}