- Katılım
- 10 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 419
- Elmaslar
- 375
- Puanlar
- 14.275
- Yaş
- 23
- Yer
- Kayseri
- Minecraft
- xDespee
Herkese merhaba! Ben Mustafa. Nam-ı Değer xDespee! Uzun zaman sonra sizlerle yeni bir skript paylaşım konusunda birlikteyiz.
Bugün sizlere sunacağım skript: "Sayı bulma oyunu"
Bu skripti çok önceden yazmıştım belki kullanırım diye ama kullanmadım. Bari ben kullanmıyorum kullanmak isteyen herkes kullabilsin dedim. Ve kendimi burada buldum. Skript öyle kolay ayarlanıyor ki, siz bile şaşıracaksınız. Sizi daha fazla oyalamadan isterseniz skriptin görüntülerine geçelim.
skriptin görüntüleri bu kadardı.
Bugün sizlere sunacağım skript: "Sayı bulma oyunu"
Bu skripti çok önceden yazmıştım belki kullanırım diye ama kullanmadım. Bari ben kullanmıyorum kullanmak isteyen herkes kullabilsin dedim. Ve kendimi burada buldum. Skript öyle kolay ayarlanıyor ki, siz bile şaşıracaksınız. Sizi daha fazla oyalamadan isterseniz skriptin görüntülerine geçelim.
skriptin görüntüleri bu kadardı.
Kod:
options:
prefix: &exDespee »
kaç_saniyede_başlasın: 5 #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
komut: sayıbulma #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
buldu_mesajı: &a%player% &7adlı oyuncu &aSayı Bulma Oyununu &7kazandı!
yanlış_mesajı: &cÜzgünüz! &7Sayıyı yanlış yazdığınız için elendiniz.
kaçla_kaç: 1 and 10 #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
başlatma_yetkisi: mctr.sayıbulma #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
para_hediye: true #Eğer açık olmasını istiyorsanız "true", kapalı olmasını istiyorsanız "false" yazmalısınız. Para hediyesi ile ikisi bir açık olabilir fakat ikisi bir kapalı olamaz.
para_miktarı: 100000 #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
item_hediye: true #Eğer açık olmasını istiyorsanız "true", kapalı olmasını istiyorsanız "false" yazmalısınız. İtem hediyesi ile ikisi bir açık olabilir fakat ikisi bir kapalı olamaz.
itemin_adı: &cMC-TR
lore: &aBu eşyayı takasta kullanabilirsiniz.
item: gold nugget #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
Gördüğünüz gibi, konu başında o kadar kolay demiştim ki.. Skripte dair neredeyse herşeyi buradan ayarlayabiliyorsunuz.
Gelelim skriptin tamamına;
Kod:
options:
prefix: &exDespee »
kaç_saniyede_başlasın: 5 #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
komut: sayıbulma #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
buldu_mesajı: &a%player% &7adlı oyuncu &aSayı Bulma Oyununu &7kazandı!
yanlış_mesajı: &cÜzgünüz! &7Sayıyı yanlış yazdığınız için elendiniz.
kaçla_kaç: 1 and 10 #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
başlatma_yetkisi: mctr.sayıbulma #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
para_hediye: true #Eğer açık olmasını istiyorsanız "true", kapalı olmasını istiyorsanız "false" yazmalısınız. Para hediyesi ile ikisi bir açık olabilir fakat ikisi bir kapalı olamaz.
para_miktarı: 100000 #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
item_hediye: true #Eğer açık olmasını istiyorsanız "true", kapalı olmasını istiyorsanız "false" yazmalısınız. İtem hediyesi ile ikisi bir açık olabilir fakat ikisi bir kapalı olamaz.
itemin_adı: &cMC-TR
lore: &aBu eşyayı takasta kullanabilirsiniz.
item: gold nugget #Lütfen bir değer girin aksi takdirde skript hata verecektir.
command /{@komut}:
trigger:
if has permission "{@başlatma_yetkisi}":
loop all players:
set {Şans::%loop-player%} to true
loop 100 times:
broadcast " "
send " &8&m------------------------------&r " to players
send " " to players
send "&8» &c{@kaç_saniyede_başlasın} &7Saniye içerisinde sayı bulma oyunu başlayacaktır." to players
send " " to players
wait 5 second
send " " to players
send "&8» &7Oyun Başladı! &c1 ile 10 &7arasında rastgele seçilmiş sayıyı bul," to players
send " &a&lÖDÜLÜ KAP! " to players
send " " to players
send " &8&m------------------------------&r " to players
set {sayıNedir} to a random integer between {@kaçla_kaç}
set {sayıBulma} to true
on chat:
if {sayıBulma} is true:
if {Şans::%player%} is true:
if message is "%{sayıNedir}%":
wait 5 tick
send players title "&c&lTebrikler &b%player%!" for 3 seconds
broadcast " "
broadcast "{@prefix} {@buldu_mesajı}"
broadcast " "
set {sayıBulma} to false
if {@item_hediye} is true:
give a {@item} named "{@itemin_adı}" with lore "{@lore}" to player
if {@para_hediye} is true:
add {@para_miktarı} to the player's account
send "{@prefix} &aHey! &c{@para_miktarı}TL &7hesabına geçirildi." to player
else:
set {Şans::%player%} to false
send "{@prefix} {@yanlış_mesajı}" to player