Daha önceden versiyon 1'i çıkarmıştım. Çok ilgi gördü, kaba taslak 600 kere izlendi. Bu yüzden versiyon 2'yi çıkarmak istedim.
Bu tavuklar sayesinde tavuklar elmas demir altın madenlerini yumurtlayabilecekler. Bu sayenizde sunucunuza renk katacaktır.
Versiyon 2'nin farkları:
Bazı hatalar (buglar) giderildi.
Yumurtaların renkleri ve eşyaları değişti.
İsimler ve şanslar düzenlenebilir şekilde sunuldu.
Kod:
options:
#-------------------------------------------------
#ELMAS TAVUĞUN İSMİ
tavuk: &3&lElmas Tavuk
#ELMAS TAVUK YUMURTASI İSMİ
yumurta: &3&lElmas Tavuk Yumurtası
#ELMAS TAVUĞUN ELMAS YUMURTLAMA ŞANSI
sans: 100
#-------------------------------------------------
#DEMİR TAVUĞUN İSMİ
tavuk2: &b&lDemir Tavuk
#DEMİR TAVUK YUMURTASI İSMİ
yumurta2: &b&lDemir Tavuk Yumurtası
#DEMİR TAVUĞUN DEMİR YUMURTLAMA ŞANSI
sans2: 100
#-------------------------------------------------
#ALTIN TAVUĞUN İSMİ
tavuk3: &6&lAltın Tavuk
#ALTIN TAVUK YUMURTASI İSMİ
yumurta3: &6&lAltın Tavuk Yumurtası
#ALTIN TAVUĞUN ALTIN YUMURTLAMA ŞANSI
sans3: 100
#-------------------------------------------------
on rightclick with 383:91:
if tool's name is "{@yumurta}":
cancel event
remove 1 383:91 named "{@yumurta}" from player
spawn chicken
push spawned chicken upwards at speed 0.5
set spawned chicken's name to "{@tavuk}"
stop
on rightclick with 383:51:
if tool's name is "{@yumurta2}":
cancel event
remove 1 383:51 named "{@yumurta2}" from player
spawn chicken
push spawned chicken upwards at speed 0.5
set spawned chicken's name to "{@tavuk2}"
stop
on rightclick with 383:61:
if tool's name is "{@yumurta3}":
cancel event
remove 1 383:61 named "{@yumurta3}" from player
spawn chicken
push spawned chicken upwards at speed 0.5
set spawned chicken's name to "{@tavuk3}"
stop
every 5 second:
loop all chickens:
loop-chicken's name contains "{@tavuk}"
chance of {@sans}%:
drop 1 of diamond at loop-chicken
stop
every 5 second:
loop all chickens:
loop-chicken's name contains "{@tavuk2}"
chance of {@sans2}%:
drop 1 of iron ingot at loop-chicken
stop
every 5 second:
loop all chickens:
loop-chicken's name contains "{@tavuk3}"
chance of {@sans3}%:
drop 1 of gold ingot at loop-chicken
stop
command /ymt:
trigger:
if player is op:
give 1 383:91 named "{@yumurta}" to player
give 1 383:51 named "{@yumurta2}" to player
give 1 383:61 named "{@yumurta3}" to player
stop