Sol Reklam
Sağ Reklam

Bulundu Ejderha Hasar Tablosu

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

killa

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

killa#1389

Katılım
12 Mayıs 2022
Mesajlar
7
Elmaslar
0
Puanlar
855
Yaş
18
Yer
niğde
Minecraft
Killa
Merhabalar sunucumda ejderha eventi olacak ve en çok hasar vuran kişiler sohbetde gözükecek ve ilk 3 kişiye rastgele ödül vercek bir sistem istiyorum fakat bulamadım İnfinity Bosses adlı plugin var fakat hasarı yanlış gösteriyor ve ejderha normalden daha fazla fırlatıyor
 

yunanmadenci

Eküidistans

Discord:

yunanmadenci

Katılım
28 Şubat 2022
Mesajlar
807
Elmaslar
328
Puanlar
3.580
Yaş
18
Yer
İzmir, Selçuk
Minecraft
yunanmadenci
Sunucunuza skript-placeholders indirin. Skor tablosuna %ejderha_hasar% olarak yansitabilirsiniz.
JavaScript:
damage of ender dragon:
    attacker = player
    add 1 to {hasar::%attacker's uuid%}
papi request for prefix "ejderha":
    set the result to "%{hasar::%player's uuid%}%" if identifier is "hasar"
 

killa

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

killa#1389

Katılım
12 Mayıs 2022
Mesajlar
7
Elmaslar
0
Puanlar
855
Yaş
18
Yer
niğde
Minecraft
Killa

killa

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

killa#1389

Katılım
12 Mayıs 2022
Mesajlar
7
Elmaslar
0
Puanlar
855
Yaş
18
Yer
niğde
Minecraft
Killa
malesef olmadı
 

yunanmadenci

Eküidistans

Discord:

yunanmadenci

Katılım
28 Şubat 2022
Mesajlar
807
Elmaslar
328
Puanlar
3.580
Yaş
18
Yer
İzmir, Selçuk
Minecraft
yunanmadenci

killa

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

killa#1389

Katılım
12 Mayıs 2022
Mesajlar
7
Elmaslar
0
Puanlar
855
Yaş
18
Yer
niğde
Minecraft
Killa
skor tablosuna yansımıyor
 

VatanCraft

Koydum Çalışma Masasını

Discord:

Flexin#5412

Katılım
15 Ocak 2019
Mesajlar
66
Elmaslar
13
Puanlar
9.020
Minecraft
Flexin
options:
p: &6&lEjderha &8-
ejderha-can: 100000
ejderha-isim: &e&lEJDERHA
bire_verilecek_ödül1: crazycrates give p spawner 5 %{1}%
bire_verilecek_ödül2: give %{1}% 57 96
bire_verilecek_ödül3: give %{1}% 133 64
ikiye_verilecek_ödül1: crazycrates give p spawner 3 %{2}%
ikiye_verilecek_ödül2: give %{1}% 57 32
üce_verilecek_ödül1: crazycrates give p spawner 1 %{3}%

on load:
send "{@p} &fEtkinlik aktif edildi!" to console
on unload:
send "{@p} &fEtkinlik kapatıldı." to console
command /ejderha [<text>] [<text>]:
trigger:
if sender has permission "op":
if arg 1 is not set:
send ""
send "&e/ejderha baslat &8[&7Etkinliği başlatır.&8]"
send "&e/ejderha eventyeri &8[&7Etkinlik yerini ayarlar.&8]"
send "&e/ejderha oyuncuyeri &8[&7Etkinlikde oyuncunun doğacağı yeri ayarlar.&8]"
send ""
if arg 1 is "baslat" or "baslat":
if {ejderha::lokasyon} is set:
if {ejderha::oyunculoc} is set:
startDragon()
else:
send "{@p} &fOyuncu yeri ayarlı değil, ayarlamak için: &e/ejderha oyuncuyeri"
else:
send "{@p} &fEjderha doğma yeri ayarlı değil ayarlamak için: &e/ejderha eventyeri"
if arg 1 is "konsolstart":
if {ejderha::lokasyon} is set:
if {ejderha::oyunculoc} is set:
if sender is console:
startDragon()
if arg 1 is "eventyeri":
send "{@p} &fEvent yeri ayarlandı."
set {ejderha::lokasyon} to location of player
if arg 1 is "oyuncuyeri":
send "{@p} &fOyuncu yeri ayarlandı."
set {ejderha::oyunculoc} to location of player

function startDragon():
loop all players:
send loop-player title "&e&lEJDERHA EVENTI" with subtitle "&710 saniye sonra Ejderha doğucak!" for 3 seconds
wait 10 seconds
send all players title "&e&lEJDERHA EVENTI" with subtitle "&7Katılmak için: &6/ejderhagir"
broadcast "{@p} &fEtkinliğe gitmek için: &e/ejderhagir"
set {ejderha::giris} to "Açık"
wait 10 seconds
spawn ender dragon at {ejderha::lokasyon}
broadcast "{@p} &fEtkinliğe gitmek için: &e/ejderhagir"
wait 3 seconds
send all players title "&e&lEJDERHA EVENTI"
set health of last spawned ender dragon to {@ejderha-can}
set maximum health of last spawned ender dragon to {@ejderha-can}
set {ejderha::durum} to "Aktif"

command /ejderhagir:
trigger:
if {ejderha::giris} is "Açık":
teleport player to {ejderha::oyunculoc}
execute console command "tm message %player% &fEtkinlik alanına ışınlandınız."
else if {ejderha::giris} is "Kapalı":
wait 2 seconds
execute console command "tm message %player% &fEtkinlik şu an aktif değil!"

on damage of ender dragon:
add damage to {hasar-e::%attacker%}
add damage to {hasar-t::%attacker%}
import:
org.bukkit.event.entity.EntityCreatePortalEvent
on EntityCreatePortalEvent:
cancel event
on death of ender dragon:
execute console command "sıra"
set {ejderha::giris} to "Kapalı"
set {ejderha::durum} to "Kapalı"
wait 3 seconds
broadcast ""
broadcast " &e&lEJDERHA ÖLDÜRÜLDÜ!"
broadcast ""
broadcast " &fEn çok hasar veren oyuncular;"
set {sonöldüren} to {hasar1}
broadcast " &6%{hasar1}%"
broadcast " &6%{hasar2}%"
broadcast " &6%{hasar3}%"
broadcast ""
wait 2 seconds
broadcast "{@p} &fÖdüller teslim edildi!"
execute console command "{@bire_verilecek_ödül1}"
execute console command "{@bire_verilecek_ödül2}"
execute console command "{@bire_verilecek_ödül3}"
execute console command "{@ikiye_verilecek_ödül1}"
execute console command "{@ikiye_verilecek_ödül2}"
execute console command "{@üce_verilecek_ödül1}"
add 1 to {ejderhak::%attacker%}
add 1 to {ejderha-katilma::%attacker%}
delete {hasar-e::*}
delete {hasar-t::*}
delete {hasar1}
delete {hasar2}
delete {hasar3}
delete {1}
delete {2}
delete {3}
command /sıra:
permission: op
trigger:
loop {hasar-e::*}:
add 1 to {_size}
if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
else:
set {_n} to 0
loop {_size} times:
set {_n} to {_n}+1
{_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
stop loop
wait 1 tick
set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
loop {_low.to.high.list::*}:
set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
set {_n} to {_n}-1
wait 1 tick
loop {_high.to.low.list::*}:
add 1 to {_result}
if {_result} is 1:
set {1} to loop-value
set {hasar1} to "&71. &f%loop-value% &e%{hasar-e::%loop-value%}%"
if {_result} is 2:
set {hasar2} to "&72. &f%loop-value% &e%{hasar-e::%loop-value%}%"
set {2} to loop-value
if {_result} is 3:
set {hasar3} to "&73. &f%loop-value% &e%{hasar-e::%loop-value%}%"
set {3} to loop-value
stop

on portal enter:
if "%region at player%" contains "ejderha":
if {ejderha::giris} is "Açık":
teleport player to {ejderha::oyunculoc}
wait 2 seconds
execute console command "{@p} &7Etkinlik alanına başarılı bir şekilde ışınlandın!"
stop
else if {ejderha::giris} is "Kapalı":
teleport player to {ybspawn}
send "{@p} &7Etkinlik şu an aktif değil!"
stop


command /ebelirle:
permission: ejderbelirle.admin
trigger:
set {ejderspawn} to player's location

command /ybelirle:
permission: ejderbelirle.admin
trigger:
set {ybspawn} to player's location

on rightclick on sign:
line 1 is "&4EJDERHA"
line 2 is "&dKatılmak için"
line 3 is "Sağ tıkla"
set {eonayla.%player%} to true
if {eonayla.%player%} is true:
send "&8[&6Skyblock&8] &fDışarı çıkmayı onaylıyor musun? Eğer onaylıyorsan &a/ejderhaonayla &fyazabilirsin." to player

command /ejderhaonayla:
trigger:
if {eonayla.%player%} is true:
send "&eİçeri sokuluyorsun"
teleport player to {ejderspawn}
set {eonayla.%player%} to false
else:
send "&8[&6Skyblock&8] &fOnaylama işlemini gerçekleştirmek için tabelaya sağ tıklamalısın!" to player
bi deneyin isterseniz
 

Teraofficiql

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Teraaofficiql

Katılım
12 Temmuz 2022
Mesajlar
147
Elmaslar
58
Puanlar
1.220
Yaş
17
Yer
Tampere / Finland
Minecraft
Teraofficiql
Sunucunuza skript-placeholders indirin. Skor tablosuna %ejderha_hasar% olarak yansitabilirsiniz.
JavaScript:
damage of ender dragon:
    attacker = player
    add 1 to {hasar::%attacker's uuid%}
papi request for prefix "ejderha":
    set the result to "%{hasar::%player's uuid%}%" if identifier is "hasar"
JavaScript:
on damage of ender dragon:
    if attacker is player:
        set {_damage} to damage
        add {_damage} to {ejderhasar::%attacker%}
      
on placeholderapi placeholder request for the prefix "ejderhasar"
    set the result to "%{ejderhasar::%player%}%" if identifier is "player"

daha kullanışlı gibi
 
Son düzenleme:

benibilenbilir

Java / Skripter

Discord:

! metemoii#9257

Katılım
10 Temmuz 2019
Mesajlar
702
Elmaslar
414
Puanlar
5.825
Yaş
20
Yer
İstanbul
Minecraft
Mete
JavaScript:
on damage of ender dragon:
    if attacker is player:
        set damage to {_damage}
        add {_damage} to {ejderhasar::%attacker%}
      
on placeholderapi placeholder request for the prefix "ejderhasar"
    set the result to "%{ejderhasar::%player%}%" if identifier is "player"

daha kullanışlı gibi
Gözden kaçan ufak bir hata sanırım:
1659433459864.png

kısmı
Kod:
set {_damage} to damage
olarak değiştirmeniz gerekir.
 

Teraofficiql

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Teraaofficiql

Katılım
12 Temmuz 2022
Mesajlar
147
Elmaslar
58
Puanlar
1.220
Yaş
17
Yer
Tampere / Finland
Minecraft
Teraofficiql

VatanCraft

Koydum Çalışma Masasını

Discord:

Flexin#5412

Katılım
15 Ocak 2019
Mesajlar
66
Elmaslar
13
Puanlar
9.020
Minecraft
Flexin
Sorununuz Düzeldimi
 

Teraofficiql

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Teraaofficiql

Katılım
12 Temmuz 2022
Mesajlar
147
Elmaslar
58
Puanlar
1.220
Yaş
17
Yer
Tampere / Finland
Minecraft
Teraofficiql
Konu sahibi ben değilim. Sanırım @killa 'ya sordunuz
 

killa

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

killa#1389

Katılım
12 Mayıs 2022
Mesajlar
7
Elmaslar
0
Puanlar
855
Yaş
18
Yer
niğde
Minecraft
Killa

killa

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

killa#1389

Katılım
12 Mayıs 2022
Mesajlar
7
Elmaslar
0
Puanlar
855
Yaş
18
Yer
niğde
Minecraft
Killa
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı