Önsöz
Selamlar değerli forum sakinleri.
Yakın zamanda paylaştığım skripti beğenmeniz üzerine skripti geliştirdim ve 2. versiyonunu paylaşmaya karar verdim.
Yenilikler:
• Kağıt yerine oyuncunun kafası ile menü oluşturuluyor.
• Listeleme eklendi.
• Favori değişken eklendi.
NOT: Skript tamamen bana aittir. Listeleme komudu 54 adet kişiyi gösterebiliyor. Eğer 3. versiyonunu paylaşırsam bu sınırı kaldırıp sınırsız yapacağım.
Görseller
/değişken
İstediğiniz kişi kadar sıralar. Sıralama sınırı: 44
Her seferinde komudu uzun uzun yazmak istemiyorsanız değişkeni favorilerinize ekleyebilirsiniz.
Listeleme komudu... Sınır: 54
Favori değişkeninizi bir eşya belirleyerek daha rahat işlem yapın.
Favoriler (İtem belirlemezseniz otomatik kömür olur)
Daha hızlı işlem yapmanız için...
Kod
Umarım işinize yarar, görüşmek üzere.
Selamlar değerli forum sakinleri.
Yakın zamanda paylaştığım skripti beğenmeniz üzerine skripti geliştirdim ve 2. versiyonunu paylaşmaya karar verdim.
Yenilikler:
• Kağıt yerine oyuncunun kafası ile menü oluşturuluyor.
• Listeleme eklendi.
• Favori değişken eklendi.
NOT: Skript tamamen bana aittir. Listeleme komudu 54 adet kişiyi gösterebiliyor. Eğer 3. versiyonunu paylaşırsam bu sınırı kaldırıp sınırsız yapacağım.
Görseller
/değişken
İstediğiniz kişi kadar sıralar. Sıralama sınırı: 44
Her seferinde komudu uzun uzun yazmak istemiyorsanız değişkeni favorilerinize ekleyebilirsiniz.
Listeleme komudu... Sınır: 54
Favori değişkeninizi bir eşya belirleyerek daha rahat işlem yapın.
Favoriler (İtem belirlemezseniz otomatik kömür olur)
Daha hızlı işlem yapmanız için...
Kod
Kod:
command /değişken [<text>] [<text>] [<int>]:
permission: degisken.sk
permission message: &cYetkin yok!
trigger:
if arg 1 is set:
if arg 1 is "sırala" or "sıralama":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
if arg 3 is smaller than 45:
if amount of {%arg 2%::*} is bigger than 0:
send "&7Bu değişkende &a%amount of {%arg 2%::*}% &7adet kişi mevcut." to player
send "&a%arg 3% &7adet kişi sıralanıyor." to player
wait 2.5 second
open chest with 6 row named "&7Sıralama: %arg 2%" to player
loop {%arg 2%::*}:
add 1 to {_size}
if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
else:
set {_n} to 0
loop {_size} times:
set {_n} to {_n}+1
{_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
stop loop
wait 1 tick
set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
loop {_low.to.high.list::*}:
set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
set {_n} to {_n}-1
wait 1 tick
set {_result} to -1
loop {_high.to.low.list::*}:
add 1 to {_result}
set {_head} to "%loop-value%" parsed as offline player
wait 2 tick
make gui slot {_result} of player with skull of {_head} named "&b%loop-index%. Kişi" with lore "&3%loop-value%: %{%arg 2%::%loop-value%}%" to close
wait 8 tick
if {_result} + 1 is arg 3:
stop
make gui slot 45 of player with arrow named "&bFavorilere Dön" with lore "||&7Dönmek için tıkla." to close then run player command "/değişken favoriler"
make gui slot 53 of player with compass named "&bFavorilere Ekle" with lore "||&7Eklemek için tıkla." to close then run player command "/değişken favoriekle %arg 2%"
else:
send "&cBu değişkene ait hiçbir kayıt bulunamadı." to player
else:
send "&cEn fazla 44 kişi sıralayabilirsin." to player
else:
send "&7Doğru kullanım: &a/değişken sırala <değişken> <kişi sayısı>" to player
else:
send "&7Doğru kullanım: &a/değişken sırala <değişken> <kişi sayısı>" to player
else if arg 1 is "listele" or "liste":
if arg 2 is set:
if amount of {%arg 2%::*} is bigger than 0:
send "&7Bu değişkende &a%amount of {%arg 2%::*}% &7adet kişi mevcut." to player
wait 1 second
open chest with 6 row named "&7Listeleme: %arg 2%" to player
set {_slot2} to -1
loop {%arg 2%::*}:
add 1 to {_slot2}
set {_head2} to "%loop-value%" parsed as offline player
make gui slot {_slot2} of player with skull of {_head2} named "&b%loop-value%. Kişi" with lore "&b%loop-index%: &3%{%arg 2%::%loop-value%}%" to close
wait 5 tick
if {_slot2} is 53:
stop
else:
send "&cBu değişkene ait veri bulunamadı." to player
else:
send "&7Doğru kullanım: &a/değişken listele <değişken>" to player
else if arg 1 is "favoriler":
if amount of {favdegisken::*} is bigger than 0:
open chest with 6 row named "&bFavori Değişkenler" to player
wait 1 tick
set {_slot} to -1
loop {favdegisken::*}:
add 1 to {_slot}
if {item::%loop-value%} is set:
make gui slot {_slot} of player with {item::%loop-value%} named "&b%loop-index%. Favori" with lore "||&bDeğişken: &3%loop-value%||&bZaman: &3%{zaman::%loop-value%}%" to close then run player command "/değişken favori %loop-value%"
else:
make gui slot {_slot} of player with coal named "&b%loop-index%. Favori" with lore "||&bDeğişken: &3%loop-value%||&bZaman: &3%{zaman::%loop-value%}%" to close then run player command "/değişken favori %loop-value%"
else:
send "&cHiç favori değişken bulunamadı." to player
else if arg 1 is "favori":
if arg 2 is set:
if {favdegisken::*} contains arg 2:
open chest with 3 row named "&bFavori: &3%arg 2%" to player
wait 5 tick
make gui slot 12 of player with redstone named "&eListele" with lore "||&7Listelemek için tıkla" to close then run player command "/değişken listele %arg 2%"
make gui slot 14 of player with paper named "&eSırala" with lore "||&7Sıralamak için tıkla" to close then run player command "/değişken sırala %arg 2% 44"
else:
send "&cBu değişken favorilerde değil." to player
else if arg 1 is "favoriekle":
if arg 2 is set:
if {favdegisken::*} contains arg 2:
send "&cBu değişken zaten favorilere eklenmiş." to player
else:
set {zaman::%arg 2%} to "%now%"
add arg 2 to {favdegisken::*}
send "&a%arg 2% &7değişkeni favorilere eklendi." to player
open chest with 3 row named "&bDeğişkenine Bir İtem Belirle" to player
make gui slot 10 of player with iron ingot named "&fDemir" with lore "||&7Favori değişkeninin demir||&7olmasını istiyorsan tıkla." to close then run player command "/değişken favoriitem %arg 2% 1"
make gui slot 11 of player with gold ingot named "&fAltın" with lore "||&7Favori değişkeninin altın||&7olmasını istiyorsan tıkla." to close then run player command "/değişken favoriitem %arg 2% 2"
make gui slot 12 of player with diamond named "&fElmas" with lore "||&7Favori değişkeninin elmas||&7olmasını istiyorsan tıkla." to close then run player command "/değişken favoriitem %arg 2% 3"
make gui slot 13 of player with emerald named "&fZümrüt" with lore "||&7Favori değişkeninin zümrüt||&7olmasını istiyorsan tıkla." to close then run player command "/değişken favoriitem %arg 2% 4"
make gui slot 14 of player with redstone named "&fKızıltaş" with lore "||&7Favori değişkeninin kızıltaş||&7olmasını istiyorsan tıkla." to close then run player command "/değişken favoriitem %arg 2% 5"
make gui slot 15 of player with gold nugget named "&fAltın Parçacığı" with lore "||&7Favori değişkeninin altın parçacığı||&7olmasını istiyorsan tıkla." to close then run player command "/değişken favoriitem %arg 2% 6"
make gui slot 16 of player with paper named "&fKağıt" with lore "||&7Favori değişkeninin kağıt||&7olmasını istiyorsan tıkla." to close then run player command "/değişken favoriitem %arg 2% 7"
else if arg 1 is "favoriitem":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
if {favdegisken::*} contains arg 2:
if arg 3 is 1:
set {item::%arg 2%} to iron ingot
send "&a%arg 2% &7değişkeninin eşyası belirlendi: &aDemir" to player
else if arg 3 is 2:
set {item::%arg 2%} to gold ingot
send "&a%arg 2% &7değişkeninin eşyası belirlendi: &aAltın" to player
else if arg 3 is 3:
set {item::%arg 2%} to diamond
send "&a%arg 2% &7değişkeninin eşyası belirlendi: &aElmas" to player
else if arg 3 is 4:
set {item::%arg 2%} to emerald
send "&a%arg 2% &7değişkeninin eşyası belirlendi: &aZümrüt" to player
else if arg 3 is 5:
set {item::%arg 2%} to redstone
send "&a%arg 2% &7değişkeninin eşyası belirlendi: &aKızıltaş" to player
else if arg 3 is 6:
set {item::%arg 2%} to gold nugget
send "&a%arg 2% &7değişkeninin eşyası belirlendi: &aAltın Parçacığı" to player
else if arg 3 is 7:
set {item::%arg 2%} to paper
send "&a%arg 2% &7değişkeninin eşyası belirlendi: &aKağıt" to player
else:
send "&7Doğru kullanım: &a/değişken favoriitem <değişken> <1-7>" to player
else:
send "&cBu değişkeni önce favorilere eklemelisin." to player
else:
send "&7Doğru kullanım: &a/değişken favoriitem <değişken> <1-7>" to player
else:
send "&7Doğru kullanım: &a/değişken favoriitem <değişken> <1-7>" to player
else if arg 1 is "yardım":
send " &7&m---------------&6 Değişken Komutları &7&m---------------" to player
send "" to player
send " &a/değişken yardım &f- &eKomutları gösterir." to player
send " &a/değişken favoriler &f- &eFavori değişkenlerini gösterir." to player
send " &a/değişken listele <değişken> &f- &eBelirlenen değişkeni listeler." to player
send " &a/değişken sırala <değişken> <sayı> &f- &eBelirlenen değişkeni sıralar." to player
send "" to player
send " &7&m---------------------------------------------" to player
else:
send " &7&m---------------&6 Değişken Komutları &7&m---------------" to player
send "" to player
send " &a/değişken yardım &f- &eKomutları gösterir." to player
send " &a/değişken favoriler &f- &eFavori değişkenlerini gösterir." to player
send " &a/değişken listele <değişken> &f- &eBelirlenen değişkeni listeler." to player
send " &a/değişken sırala <değişken> <sayı> &f- &eBelirlenen değişkeni sıralar." to player
send "" to player
send " &7&m---------------------------------------------" to player
Umarım işinize yarar, görüşmek üzere.