Anı Çocukken yaşadığınız ve hâlâ unutamadığınız bir anınız nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ByVoxar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Görüntüleme 97

ByVoxar

Umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır.
Yıldız Destek
Süper Destek
Onaylı Satıcı
Katılım
24 Nisan 2025
Mesajlar
1.088
Çözümler
2
Elmaslar
310
Puan
3.880
Yaş
15
Konum
Kocaeli
Minecraft
ByVoxar

Discord:

ByVoxar

1776526612829.webp

Herkesin çocukluğundan unutamadığı bir anısı vardır
Belki çok komik bir olay, belki biraz utandıran bir an, belki de hâlâ hatırladıkça yüzünüzü güldüren bir şey...
Sizi en çok etkileyen ya da aklınıza ilk gelen çocukluk anınızı bizimle paylaşın

Bakalım kimlerin çocukluğu en ilginç geçmiş
NOT: Lütfen yorumunuzu yaparken forum kurallarına uyunuz
 
5 6 yaşındayken annem benide getiriyor yanında bebek arabasıyla lcwaikikiye girdik annem beni müsait bi yere bıraktı kendiside geziniyordu mağazada o ara çok sıkışmıştım sonra arabadan kalkıp uzun uzun asılı kıyafetlerin arasına girip 💩 yapmıştım bu bilgiyide napıyorsanız yapın Akdnwkfhkw
 
pazarda kaybolmuştum
 
Küçükken Arkadaşımla evde karışım yapıyorduk (Kaynar suyun içine sirke sıvıyağ zeytinyağ karabiber pulbiber kekik tuz yumurta ketçap mayonez, Elimize Ne Geçerse Kısaca Karıştırıyorduk) Sonra Bunu Balkonun Altından Geçenlerin Kafasına Döküyorduk :D
 
6 yaşındayken halamlarda kutlanan doğum günüm yaklaşık 30 kişi vardı eve beni salondan ittirerek arka odaya gönderdiler ve kuzenlerimide yanıma verdiler oynayın dediler ağladığımı hatırlıyorum niye böyle davranıyorlar diye sonra halamın büyük oğu dış kapıyı çaldı meğer pasta getirmiş sonra gözümü kapattırıp salona götürdüler en mutlu olduğum 3 andan biridir
 
7 yaşındaydım 2 tekerlekli bisiklete yeni alışıyordum sonra hızlıca bankın köşesine çarptım kaşım yarıldı hala izi devam ediyor:(
 
aa bendede öyle bişey var
bigün binadaki komşu ve oğlu ben annem kardeşim parka gittik bu cihaza arkadaşım bindi bende önünden geçerken bağcığım çözüldü bağlamaya eğildim sonra eleman birden inmiş altaki ayakla tuttuğum demir yukardan aşağıya benim kaşa bir girdi lımon suyu gibi kan akıyor can havliyle cocuğa falan saldırdım yanlışıkla oldu gerçide sonra annemlerin yanına gittim dedim anne kaşımı vurdum tutarak eve kadar gittik evde dikiş bantı vardı dikiş attırmak istemediğimiz için onu yapıştırdık izi var hala bide sol gözümde biraz sıkıntı var artık ondanmıdır ne hep bi rahatsızlık var niyeyse
 
arkadaşlarımla elimizle topla zile bas kaç yaptık binaya kaçtık en üst kata girdik adamda peşimizden geliyor topu elimden aldı gitti sokakta elinde bıçakla topu patlattı..
 

Hala Discord sunucumuza katılmadın mı?

Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!

Şimdi Katıl
Üst