- Katılım
- 24 Temmuz 2018
- Mesajlar
- 578
- Elmaslar
- 305
- Puanlar
- 5.710
- Minecraft
- irrl
Bunun dışında sadece AuthMe ile çalışabiliyor. Minumum Authme Sürümü 5.3 (5.4.0 ile denenmiştir! Fakat teoride 5.3'ü destekliyor olması gerek). PaperSpigot ile denenmiştir fakat Spigot ile çalışacaktır (1.8.X Her sürümde çalışmalı fakat 1.8.8 İle test edilmiştir!) CraftBukkit ve Bukkit desteklenmez!
Eklentinin çalışması için AuthMe dışında hiçbir şey gerekmez, direk bu ikisi ile çakma lobinizi yapabilirsiniz. Yanına koruma eklentileri eklemenizi tavsiye ederim.
/editmod (Kısaltma /edit) | Eylem kısıtlayan eventleri ve aktarmayı kapatır, bu sayede haritayı düzenleyebilirsiniz. (Otomatik olarak WhiteList açar! OP kişiler Editmod açılmadan blok kırabilir!) |
/başlangıçbelirle | Oyuncuların giriş yaptıklarında ışınlanacakları noktayı belirler. Bulunduğunuz noktaya göre ayarlar. (Bakış açınız dikkate alınır) |
/analobibelirle | Aktarılacak sunucunun ismini belirler (BungeeCord'un config.yml dosyasındaki isime göre). Oyuncular giriş yaptıklarında buraya aktarılırlar. |
JSON:
# 'prefix:' Mesajlarda gözüken prefixi belirler
# 'edit-modu' Edit Modunu belirler, bu özelliği oyun içerisinden '/editmod' komutu ile kontrol edebilirsin.
# Edit Modu açıkken WhiteList otomatik açılır ve sunucuya girenler Yaratıcı Moda geçer.
# Edit Modu açacaksanız kimlerin op olduğunu bilmenizde fayda var
# 'herkesi-gizle' Bunu 'true' yaparsanız diğer oyuncuların kendisi hariç kimseyi Tab Listesinde veya Oyun içerisinde görmesini engeller.
# 'görünmezlik' Bunu true yaparsanız sunucuya girenler gözünmezlik efekti alır.
#
# 'join-title' Giriş Mesajları
#
# 'aktif' Bu kısımı 'true' yaparsanız oyuncular sunucuya girdiklerinde ekrana bir mesaj gelir ve uzun süre kalır.
# Oyuncu daha önce kayıt olduysa 'giriş-title' ve 'giriş-subtitle' gözükür, Eğer kayıt olmadısya 'kayıt-title' ve 'kayıt-subtitle' kısımları gözükür
#
# 'bağlantı:' Bağlantı
#
# 'lobi:' Buraya yazdığınız sunucu ismi Lobinizin BungeeCord ismidir. Oyuncu giriş yaptıktan sonra buraya yönlendirilir.
# Oyun içerisinden '/analobibelirle <lobiİsmi>' kullanılarak değiştirilebilir.
# 'maks-deneme-sayısı' Eğer oyuncuyu lobiye gönderme işlemi ilk seferinde başarısız olursa tekrar deneyecektir
# Bu tekrar deneme işlemi belirlediğiniz sayı kadar deneyecek ardından oyuncuyu alttaa belirlediğiniz mesaj ile atacaktır.
# 'kaç-saniyede-bir-deneyecek' Kaç saniyede bir tekrar deneme yapılacak.
# 'atılma-mesajı' Atılma Mesajı
# Eğer maksimum deneme sayısına ulaşılırsa oyuncunun sunucudan atıldığında göreceği mesaj
# Satır satır ayarlanabilir %oyuncu% ile oyuncunun ismini, %maks_deneme_sayısı% ile maksimum deneme sayısını gösterebilirsiniz
#
# Oyuncular girdiklerinde ışınlanacakları noktayı belirlemek için spawn kısımına kordinatları ekleyebilirsiniz veya
# Oyun içerisinden '/başlangıçbelirle' komutunu kullanabilirsiniz.
# 'kayıt-komutları' ve 'giriş-komutları' Bu kısım sadece ekrana yazı gelmelerini ve giriş yapılıp yapılmadığını kontrol etmesi için kullanılan komutlar
# Buradaki komutlar yazıldığında eklenti oyuncuun giriş yapıp yapmadığını kontrol eder. Böylece ekrana gerekli yazı gönderilir
# Eğer giriş yaptı ise oyuncu aktarılır.
# 'yasak-komutlar' Kullanılması engellenecek komutlar.
# Eğer BungeeCord komutlarını engellemek istiyorsan AuthmeBridge Yüklemelisin, Giriş yapılmadıysa komut kullanımını engeller!
# Eklentinin SpigotMC sayfası: https://www.spigotmc.org/resources/authmebridge-for-bungeecord.574/
#
# Destek için Discord Adresim: metehngzr#2248
# Destek Sunucumuz: https://discord.gg/5vxCzRe
prefix: '&8[ &aCakmaLobi &8] '
edit-modu: false
herkesi-gizle: true
görünmezlik: false
join-title:
aktif: true
giriş-title: '&c/login <şifre>'
giriş-subtitle: '&c/login <şifre>'
kayıt-title: '&c/register <şifre> <şifre>'
kayıt-subtitle: '&c/register <şifre> <şifre>'
bağlantı:
lobi: lobby
maks-deneme-sayısı: 10
kaç-saniyede-bir-deneyecek: 4
atılma-mesajı:
- '&7&m---------------&r &aBağlantı Hatası! &7&m---------------'
- '&c%oyuncu% seni ana lobiye aktaramadık kanka :('
- '&7Anlaşılan sunucu tarafında bir sıkıntı ile karşı karşıyayız!'
- '&7Toplam &a%maks_deneme_sayısı% &7kere denedik fakat başarısız olduk!'
- '&7Biraz sonra tekrar dene!'
- '&7&m---------------------------------------------'
spawn:
x: 734.5
y: 94
z: 125.5
yaw: 90
pitch: 0
world: world
kayıt-komutları:
- /register
- /reg
giriş-komutları:
- /login
- /l
yasak-komutlar:
- /me
- /pl
- /help
- /msg
- /tell