Oluşturulmamış chunklar vs olmayabilir ek olarak nasıl tüm dünyayı seçeceğinide yazsaydınız keşke..worldedit ile yapmayı deneyebilirsiniz (ben denemedim fakat aklıma bu çözüm geldi) tüm dünyayı seçip replace komutunu kullanabilirsiniz
örnek:
JavaScript://replace spawner 90%air,0%dirt
yüzdesel olarak değiştirmek için en az 2 adet değişken belirlemelisiniz o yüzden böyle yazdım
O şekilde de adamın elindeki spawner de gidebilir. Bana mantıkla bir şey lazım.Oluşturulmamış chunklar vs olmayabilir ek olarak nasıl tüm dünyayı seçeceğinide yazsaydınız keşke..
Bana kalırsa spigot.yml paper.yml'de öyle bir seçeneğin olduğunu hatırlamıyorum ama belki olabilir. Bence böyle bir durum açılmış chunklar için sıkıntı çıkarabilir. Belki Iris gibi pluginlerle ayarlanabiliyordur fakat onun içinde yeni dünya açman daha mantıklı olur.
Basit çözüm olarak küçük bir skript ile spawner'ı kırınca %10 ihtimalle düşmesi için ayarlayabilirsin. Bunu viplere ayrı ayrı yetkilerle vererek(vip:%15,mvp:%20 gibi) seçenekte oluşturabilirsin.
Aslında ayarlanırsa gidemez. Skripte göre değişir yaniO şekilde de adamın elindeki spawner de gidebilir. Bana mantıkla bir şey lazım.
Biliyorsan yardım edebilirsin yazmak için yazmaya gerek yok.Aslında ayarlanırsa gidemez. Skripte göre değişir yani
Ben sadece sizin mantık hatanızı düzelttim. Boş bir mesaj yazmadım yani skript konusunda da "boşa yazmaya gerek yok" falan yazıyorsanız neyse, arkadaş üstte mantığı anlatmış zaten mantığı kullanmamanız sizin kendi sorununuz.Biliyorsan yardım edebilirsin yazmak için yazmaya gerek yok.
options:
sestutmadı: block.note_block.pling
sestuttu: entity.experience_orb.pickup
yetki: spawner.yetki
düşmeşans: 90
tuttumesaj: &aBugün şanslı günündesin.
tutmadımesaj: &cBugün şanssız günündesin.
on break of spawner:
if player has permission "{@yetki}":
chance of 90%:
cancel event
send action bar "{@tutmadımesaj}" to player
play sound "{@sestutmadı}" with volume 1 to the player
stop
chance of {@şans}%:
send action bar "{@tuttumesaj}" to player
play sound "{@sestuttu}" with volume 1 to the player
Skript için teşekkürler ama benim aradığım bu değil siz de demişsiniz ücretsiz kimse yardım etmez diye belki yardım eden olur konu açık kalsın.Ben sadece sizin mantık hatanızı düzelttim. Boş bir mesaj yazmadım yani skript konusunda da "boşa yazmaya gerek yok" falan yazıyorsanız neyse, arkadaş üstte mantığı anlatmış zaten mantığı kullanmamanız sizin kendi sorununuz.
Kod:options: sestutmadı: block.note_block.pling sestuttu: entity.experience_orb.pickup yetki: spawner.yetki düşmeşans: 90 tuttumesaj: &aBugün şanslı günündesin. tutmadımesaj: &cBugün şanssız günündesin. on break of spawner: if player has permission "{@yetki}": chance of 90%: cancel event send action bar "{@tutmadımesaj}" to player play sound "{@sestutmadı}" with volume 1 to the player stop chance of {@şans}%: send action bar "{@tuttumesaj}" to player play sound "{@sestuttu}" with volume 1 to the player
Arkadaşın üstte dediği bunun gibi bir skript bu skript spawner kazınca %10 ihtimalle spawner düşürmesini sağlıyor. Siz üstte direk belirli bir kısmını yok etme demişsiniz bu üstte yazdığım skripti on spawner spawn eventini kullanarak spawn olma konusunda da yapabilirsiniz.
Not: Yorumunuzu yine okudum bu skriptede adamın elindeki item gidicek bu sefer diyebilirsiniz. Bu item gitme sorunu aslında fixlenir fakat birazcık uzun bir skript olacağı için onun için ücretsiz yardım etmez kimse diye düşünüyorum. Benim tavsiyem mesajlarda "Ahh, sanırım spawnerı bozdum vb." gibi mesajlar ekleyerek kırınca bozulma gibi bir şekilde anlatabilirsiniz.
Hepsini silmek istemiyorum %90 %80 silmek istiyorumMob spawnerlerin %90’ını silmek için iki farklı yol deneyebilirsiniz: Yol 1: Dünyayı yeniden oluşturun Bu yöntem, dünya haritasının kaybolmasına ve tüm yapıların, eşyaların ve oyuncu verilerinin silinmesine neden olacaktır. Ancak, dünya dosyasını kopyalayarak oyunu backup alabilirsiniz.
Yol 2: Mob spawnerlerini silin Bu yöntem, belirli mob spawnerlerini silmenizi sağlar ve tüm dünya verilerinizi korur.
- Sunucuyu kapatın.
- Sunucu üzerindeki “world” dosyasını silin veya başka bir yere taşıyın.
- Sunucuyu yeniden başlatın ve yeni bir dünya oluşturun.
Not: Bu işlem, çevredeki birçok mobun ölümüne ve güncelleme gerektirebilen binaların hasar görmesine neden olabilir. Bu nedenle, önce dünya dosyalarınızın bir kopyasını almanız önerilir. Bu iki yöntem arasından herhangi birini tercih edebilirsiniz. Ancak, öncelikle sunucu dosyalarındaki tüm yan dosyaların ve bir yedeğin alınması gerekmektedir.
- Sunucuyu kapatın.
- Sunucu dosyalarınızda “world” klasörü altında “region” klasörünü bulun.
- “region” klasörüne gidin ve mob spawnerlerini silmek istediğiniz tüm “mca” dosyalarını bulun.
- “mcaselector” vb bir program ile ilgili bölgenin korunacak alanlarını işaretleyin ve tüm mob spawnerlerini seçin.
- Seçili alanın tamamını delete (silme) işlemi uygulayın.
- Sunucuyu yeniden başlatın ve dünyadaki mob spawnları kaybolmuş olarak gözlemleyin.