- Katılım
- 28 Şubat 2022
- Mesajlar
- 807
- Elmaslar
- 328
- Puanlar
- 3.580
- Yaş
- 18
- Yer
- İzmir, Selçuk
- Minecraft
- yunanmadenci
GİRİŞ Selamlar, aklıma bir sistem geldi ve ben de bunu bir koda dökmek istedim. 2-3 saatimi aldı ve biraz aceleyle yazdığımdan hatalar olabilir. :)
KOMUTLAR (1)
MENÜLER
EK BİR ÖZELLİK
GEREKEN ADDONLAR
Skript hariç herhangi bir addon istemez. (Ekonomi eklentisi ve Vault gerektirir)
Son sürüm sunucuda denendi.
NOT İkinci satırdaki fiyat kısmı 50 TL'dir, eşyanın değerine göre fiyat otomatik bir şekilde 100, 200, 300 ve hatta 400 TL olarak artabilir.
KOD
KOMUTLAR (1)
MENÜLER
Sadece tamir edilebilir eşyalar menüde gözükür.
GEREKEN ADDONLAR
Skript hariç herhangi bir addon istemez. (Ekonomi eklentisi ve Vault gerektirir)
Son sürüm sunucuda denendi.
NOT İkinci satırdaki fiyat kısmı 50 TL'dir, eşyanın değerine göre fiyat otomatik bir şekilde 100, 200, 300 ve hatta 400 TL olarak artabilir.
KOD
Kod:
options:
fiyat: 50
tüm envanter: 3000
function tamir(p:player):
set {_p}'s metadata "TAMIR" to chest inventory with 5 rows named "Tamir Menüsü"
set {_} to {_p}'s metadata "TAMIR"
set {_f} to {@fiyat}
add 100 to {_f} if {_p}'s tool = any sword
add 300 to {_f} if {_p}'s tool is enchanted
add 400 to {_f} if {_p}'s tool = any armor
add 100 to {_f} if {_p}'s tool = diamond sword
set slot numbers between 0 and 9, 17, 26, 35, 44, 18, 27 and 36, numbers between 37 and 43 of {_} to black stained glass pane named " "
set slot 20 of {_} to {_p}'s tool with lore "&7Fiyat&8: &e&l%{_f}% TL" if {_p}'s tool != air
set slot 20 of {_} to barrier named "&cEşya Bulunamadı" with lore "" and "&c&lELİNDE EŞYA YOK!" if {_p}'s tool = air
set slot 22 of {_} to chest named "&eEnvanter" with lore "&7Envanterindeki tüm eşyaları", "&7tamir eder&8.", "", "&7Fiyat&8: &e&l{@tüm envanter} TL", "" and "&e&lTIKLA!"
set slot 24 of {_} to ender chest named "&eEnvanterden Seç" with lore "&7Envanterini görüntüle", "&7ve eşyaları seçerek tamir et&8.", "" and "&e&lTIKLA!"
open {_} to {_p}
function envanter(p:player):
set {_p}'s metadata "TENV" to chest inventory with 6 rows named "Envanterin"
set {_} to {_p}'s metadata "TENV"
set slot numbers between 45 and 53, 43 and 44, 36 and 37 of {_} to black stained glass pane named " "
set slot 49 of {_} to arrow named "&eGeri Dön" with lore "&7Tamir menüsüne", "&7geri döner&8.", "" and "&e&lTIKLA!"
open {_} to {_p}
set {_.} to 0
loop items in {_p}'s inventory:
set {_.} to 38 if {_.} = 36 or 37
loop-value's durability > 0
set {_f} to {@fiyat}
add 100 to {_f} if loop-value = any sword
add 300 to {_f} if loop-value is enchanted
add 400 to {_f} if loop-value = any armor
add 100 to {_f} if loop-value = diamond sword
set slot {_.} of {_} to loop-value with lore "&7Fiyat&8: &e&l%{_f}% TL"
add 1 to {_.}
set slot 22 of {_} to barrier named "&c&lEŞYA BULUNAMADI" if slot 0 of {_} = air
stop
command tamir:
trigger:
tamir(player)
inventory click:
event-inventory = player's metadata "TAMIR":
cancel event
envanter(player) if event-slot's index = 24
event-slot's index = 20:
event-slot != barrier
event-slot's durability > 0:
set {_f} to {@fiyat}
add 100 to {_f} if event-slot = any sword
add 300 to {_f} if event-slot is enchanted
add 400 to {_f} if event-slot = any armor
add 100 to {_f} if event-slot = diamond sword
player's balance >= {_f}:
close player's inventory
repair player's tool
remove {_f} from player's balance
send "&e&lTAMIR &7Eşya tamir edildi&8."
send "&e&lTAMIR &7Eski bakiye&8: &e$%player's balance + {_f}%"
send "&e&lTAMIR &7Yeni bakiye&8: &e%player's balance%"
else:
send "&c&lHATA! &7Bakiye yetersiz&8. (&e%player's balance%&8/&6$%{_f}%&8)"
else:
send "&c&lHATA &7Bu eşya tamir edilemez&8, &7zaten sağlam&8!"
event-slot's index = 22:
player's balance >= {@tüm envanter}:
repair items in player's inventory
remove {@tüm envanter} from player's balance
close player's inventory
send "&e&lTAMIR &7Eşyalar tamir edildi&8."
send "&e&lTAMIR &7Eski bakiye&8: &e$%player's balance + {@tüm envanter}%"
send "&e&lTAMIR &7Yeni bakiye&8: &e%player's balance%"
else:
send "&c&lHATA! &7Bakiye yetersiz&8. (&e%player's balance%&8/&6${@tüm envanter}&8)"
stop
event-inventory = player's metadata "TENV":
cancel event
tamir(player) if event-slot's index = 49
event-slot != black stained glass pane named " " or barrier
event-slot's index != 49
set {_f} to {@fiyat}
add 100 to {_f} if event-slot = any sword
add 300 to {_f} if event-slot is enchanted
add 400 to {_f} if event-slot = any armor
add 100 to {_f} if event-slot = diamond sword
loop items in player's inventory:
"%event-slot%" = "%loop-value%"
player's balance >= {_f}:
repair loop-value
exit loop
else:
send "&c&lHATA! &7Bakiye yetersiz&8. (&e%player's balance%&8/&6$%{_f}%&8)"
exit loop
envanter(player) if event-slot != air
stop