- Katılım
- 29 Mart 2018
- Mesajlar
- 929
- Elmaslar
- 390
- Puanlar
- 5.565
- Yaş
- 17
- Yer
- Bursa / Erikli
- Minecraft
- TheLudoBile
Merhaba, artık şu /eventyap komutlarında yeni soluk denilecek kadar değişim yapan Skript'imi tanıtıcağım.
(Tanıtımın tamamına bir göz atmadan geçmeyin!)
Hastebin Link: hastebin
Kod:
load:
load yaml "plugins/AEvents/Ayarlar.yml" as "AY"
load yaml "plugins/AEvents/Copyright.yml" as "CR"
yaml "AY" is empty:
set yaml value "Başlık" from "AY" to "&3AEvents &8»"
set yaml value "Komut Yetkisi" from "AY" to "aevents.cu"
set yaml value "Görünüş.Normal Mesajlar" from "AY" to "Açık"
set yaml value "Görünüş.Eylem Çubuğu Mesajları" from "AY" to "Açık"
set yaml value "Görünüş.Ekran Yazısı Mesajları" from "AY" to "Açık"
set yaml value "Mekanik.Oto tetiklenmeler arası süre" from "AY" to "1d"
set yaml value "Mekanik.Tetiklenme ve etkinliğin başlaması arasındaki süre" from "AY" to "1d"
set yaml value "Mekanik.Zaman Rehberi" from "AY" to "s = saniye, d = dakika, h = saat, g = gün (örnek: 1d = 1 dakika)"
save yaml "AY"
yaml "CR" is empty:
set yaml value "Author of the Skript/Skript Sahibi" from "CR" to "Bilal Önver | KanedgyBO | Bilal##9409"
set yaml value "Information/Bilgilendirme" from "CR" to "It is forbidden to change this script and sell or share it like 'I made this'. - Bu script'i değiştirip 'Bunu ben yaptım' gibi satmanız veya paylaşmanız yasaktır."
save yaml "CR"
function sM(p: player, m: text, j: text):
yaml value "Görünüş.Normal Mesajlar" from "AY" is "Açık":
{_j} is "-":
send "<tooltip:%yaml value ""Başlık"" from ""AY""% %{_m}%>%yaml value ""Başlık"" from ""AY""% %{_m}%" to {_p}
else:
send "<suggest command:%{_j}%><tooltip:%yaml value ""Başlık"" from ""AY""% %{_m}%>%yaml value ""Başlık"" from ""AY""% %{_m}%" to {_p}
yaml value "Görünüş.Eylem Çubuğu Mesajları" from "AY" is "Açık":
send action bar "%yaml value ""Başlık"" from ""AY""% %{_m}%" to {_p}
yaml value "Görünüş.Ekran Yazısı Mesajları" from "AY" is "Açık":
send {_p} title "%yaml value ""Başlık"" from ""AY""%" with subtitle "%{_m}%" for 2.5 seconds
function Check(c: text):
yaml value "%{_c}%" from "AY" contains "s" or "d" or "h" or "g":
stop trigger
else:
set yaml value "%{_c}%" from "AY" to "1d"
save yaml "AY"
send "" to console
send "%yaml value ""Başlık"" from ""AY""% Ayarlar dosyanizda bir mekanik ayarini yanlis girmissiniz." to console
send "%yaml value ""Başlık"" from ""AY""% Lutfen dosyaniza tekrar goz atin." to console
send "" to console
function sHEvent():
{aevents::debug} is "y":
Check("Mekanik.Tetiklenme ve etkinliğin başlaması arasındaki süre")
set {aevents::debug} to "f"
set {_t} to "%yaml value ""Mekanik.Tetiklenme ve etkinliğin başlaması arasındaki süre"" from ""AY""%"
set {_d} to "%{_t}%"
replace all "d" with " dakika" in {_t}
replace all "s" with " saniye" in {_t}
replace all "h" with " saat" in {_t}
replace all "g" with " gün" in {_t}
replace all "d" with " minute" in {_d}
replace all "s" with " second" in {_d}
replace all "h" with " hour" in {_d}
replace all "g" with " day" in {_d}
sM(players, "&eEşya etkinliğinin başlamasına &c%{_t}% &ekaldı!", "Eşya etkinliği %{_t}% sonra başlayacakmış!")
set {_dd} to ("%{_d}%" parsed as timespan)
remove 5 second from {_dd}
wait {_dd}
sM(players, "&eEşya etkinliğinin başlamasına &c5 Saniye &ekaldı!", "Eşya etkinliğinin başlamasına 5 saniye kalmış!")
wait 5 second
sM(players, "&eEşya etkinliği başladı!", "Eşya etkinliği başlamış!")
wait a second
set {aevents::debug} to "y"
loop players:
loop-player has enough space for {eventeşyaları::*}:
give {eventeşyaları::*} to loop-player
else:
drop {eventeşyaları::*} at loop-player
else:
send "" to console
send "%yaml value ""Başlık"" from ""AY""% Bir etkinlik yururluge sokulmaya calisildi," to console
send "%yaml value ""Başlık"" from ""AY""% ancak bir etkinlik zaten yururlukte." to console
send "" to console
function H(p: player, m: number):
{_m} is 1:
send "&3Argümantlar: <tooltip:&eKomudu hızlıca yazmak için tıkla.><suggest command:/AEvents Yenile>&eYenile<reset><reset>&7, <tooltip:&eKomudu hızlıca yazmak için tıkla.><suggest command:/AEvents Eşyaseç>&eEşyaseç<reset><reset>&7, <tooltip:&eKomudu hızlıca yazmak için tıkla.><suggest command:/AEvents Etkinleştir>&eEtkinleştir<reset><reset>&7, <tooltip:&eKomudu hızlıca yazmak için tıkla.><suggest command:/AEvents Ayarlananeşyalar>&eAyarlananeşyalar<reset><reset>&7, <tooltip:&eKomudu hızlıca yazmak için tıkla.><suggest command:/AEvents Oto>&eOto<reset><reset>&7." to {_p}
{_m} is 2:
send "&3Argümantlar: <tooltip:&eKomudu hızlıca yazmak için tıkla.><suggest command:/AEvents Oto Aç>&eAç<reset><reset>&7, <tooltip:&eKomudu hızlıca yazmak için tıkla.><suggest command:/AEvents Oto Kapat>&eKapat<reset><reset>&7." to {_p}
{_m} is 3:
send "&3Seçenekler: <tooltip:&eKomudu hızlıca yazmak için tıkla.><suggest command:/Etkinlik Eşyalarıincele>&eEşyalarıincele<reset><reset>&7, <tooltip:&eKomudu hızlıca yazmak için tıkla.><suggest command:/Etkinlik Bilgilendirme>&eBilgilendirme<reset><reset>&7." to {_p}
command etkinlik [<text>]:
aliases: event, events, etkinlikler
trigger:
arg 1 isn't set:
sM(player, "&cBir komut seçeneği girmelisiniz.", "/AEvents <argüment>")
H(player, 3)
stop
arg 1 isn't "eşyalarıincele" or "durum" or "bilgilendirme":
sM(player, "&cHatalı seçenek girdiniz.", "/AEvents <argüment>")
H(player, 3)
else:
arg 1 is "eşyalarıincele":
open virtual chest with size 7 named "Etkinlikte Verilen Eşyalar" to player
loop {eventeşyaları::*}:
add 1 to {_jk}
make gui slot {_jk}-1 of player with {eventeşyaları::%{_jk}%}
make gui slot 58 of player with glowing book and quill named "&b● &2Bilgilendirme &b●" with lore " ||&eBurada etkinlikte verilecek eşyaları incelersiniz.||||&eBu eşyalar etkinliklerde verilir." to nothing
arg 1 is "durum" or "bilgilendirme":
open virtual hopper named "Etkinlik Bilgilendirmesi" to player
make gui slot 1 of player with clock named "&b● &e&lOto Etkinlik Modu &b●" with lore "||&dDurum: &cKapalı" to nothing
make gui slot 3 of player with diamond chestplate named "&b● &e&lEtkinlikten Çıkan Eşyalar &b●" with lore "||&dEtkinlik olduğu zamanlar alacağın eşyaları görmek için tıkla." to close then run player command "Etkinlik Eşyalarıincele"
{aevents.oto} is true:
set {_l} to "%yaml value ""Mekanik.Tetiklenme ve etkinliğin başlaması arasındaki süre"" from ""AY""%"
set {_a} to "%yaml value ""Mekanik.Oto tetiklenmeler arası süre"" from ""AY""%"
replace all "d" with " dakika" in {_l} and {_a}
replace all "s" with " saniye" in {_l} and {_a}
replace all "h" with " saat" in {_l} and {_a}
replace all "g" with " gün" in {_l} and {_a}
set slot 1 of player's current inventory to clock named "&b● &e&lOto Etkinlik Modu &b●" with lore "||&dDurum: &aAçık||||&dNe kadar sürede bir yapılıyor?: &a%{_a}%||||&dEtkinliğin başlaması ne kadar sürüyor?: &a%{_l}%"
command aevents [<text>] [<text>]:
aliases: aevent
trigger:
player has permission "%yaml value ""Komut Yetkisi"" from ""AY""%":
arg 1 isn't set:
sM(player, "&cBir komut seçeneği girmelisiniz.", "/AEvents <argüment>")
H(player, 1)
stop
arg 1 isn't "yenile" or "eşyaseç" or "oto" or "etkinleştir" or "ayarlananeşyalar" or "reload":
sM(player, "&cHatalı argümant girdiniz.", "/AEvents <argüment>")
H(player, 1)
else:
arg 1 is "eşyaseç":
open virtual chest with size 7 named "Eşya Seçme Menüsü" to player
make gui slot 58 of player with book and quill named "&b● &2Bilgilendirme &b●" with lore " ||&eEtkinlikte verilecek eşyaları menüye koyun.||||&eEtkinlikte koyduğunuz eşya koyduğunuz miktarda verilecek." to nothing
make gui slot 62 of player with glowing book named "&b● &cAyarlanan Eşyalar &b●" with lore "||&eŞuan seçili olan eşyaların gösterildiği menüyü açar.||||&eMenüyü açmak için tıklayın." to close then run player command "AEvents Ayarlananeşyalar"
make gui slot 49 of player with glowing emerald named "&b● &dEşyaları Kaydet &b●" to close:
remove gui slot 58, 62 and 49 of player
wait a tick
set {eventeşyaları::*} to items of gui-inventory
sM(player, "&eEşyaları ayarladınız. İstediğinizde ayarlı eşyaları görmek için: &b/AEvents Ayarlananeşyalar", "/AEvents Ayarlananeşyalar")
arg 1 is "yenile" or "reload":
unload yaml "AY"
load yaml "plugins/AEvents/Ayarlar.yml" as "AY"
sM(player, "&eAyarlar dosyasını başarıyla yenilediniz.", "-")
arg 1 is "etkinleştir":
sM(player, "&eEtkinlik 3 saniye içinde başlatılıyor.", "-")
wait 3 second
sHEvent()
arg 1 is "ayarlananeşyalar":
open virtual chest with size 7 named "Ayarlanan Eşyalar" to player
loop {eventeşyaları::*}:
add 1 to {_jk}
make gui slot {_jk}-1 of player with {eventeşyaları::%{_jk}%}
make gui slot 58 of player with paper named "&b● &2Bilgilendirme &b●" with lore " ||&eBurada etkinlikte verilecek eşyaları incelersiniz.||||&eBu eşyalar etkinliklerde verilir." to nothing
make gui slot 49 of player with glowing emerald named "&b● &dEşyaları Seç &b●" with lore "||&eEşya seçme menüsünü açar.||||&eMenüyü açmak için tıklayın." to close then run player command "AEvents Eşyaseç"
arg 1 is "oto":
arg 2 isn't set:
sM(player, "&cBir komut seçeneği girmelisiniz.", "/AEvents Oto Aç / Kapat")
H(player, 2)
stop
arg 2 isn't "aç" or "kapat":
sM(player, "&cHatalı argümant girdiniz.", "/AEvents Oto Aç / Kapat")
H(player, 2)
else:
arg 2 is "aç":
{aevents.oto} isn't true:
set {aevents.oto} to true
set {_ddd} to "%yaml value ""Mekanik.Oto tetiklenmeler arası süre"" from ""AY""%"
set {_ae} to "%yaml value ""Mekanik.Oto tetiklenmeler arası süre"" from ""AY""%"
replace all "d" with " minute" in {_ddd}
replace all "s" with " second" in {_ddd}
replace all "h" with " hour" in {_ddd}
replace all "g" with " day" in {_ddd}
replace all "d" with " dakika" in {_ae}
replace all "s" with " saniye" in {_ae}
replace all "h" with " saat" in {_ae}
replace all "g" with " gün" in {_ae}
sM(player, "&eEtkinlik artık her &c%{_ae}%&e sürede bir gerçekleştirilecek.", "/AEvents Oto Kapat (İşlemi de-aktifleştirir.)")
wait ("%{_ddd}%") parsed as timespan
while {aevents.oto} is true:
sHEvent()
wait ("%{_ddd}%") parsed as timespan
else:
sM(player, "&cOto modu zaten açık, kapatmak için mesaja tıklayın.", "/AEvents Oto Kapat")
arg 2 is "kapat":
{aevents.oto} isn't false:
set {aevents::debug} to "y"
set {aevents.oto} to false
sM(player, "&eEtkinlik artık otomatik olarak gerçekleştirilmeyecek.", "/AEvents Oto Aç (İşlemi aktifleştirir.)")
else:
sM(player, "&cOto modu zaten kapalı, açmak için mesaja tıklayın.", "/AEvents Oto Aç")
else:
sM(player, "&cBu komudu kullanmanız için gerekli yetkiniz bulunmuyor", "-")
- Skript-Yaml
- Skellett
Eksik yazdıysam farkedenler lütfen uyarsın.
- Performansın korunduğuna dikkat edilmiştir.
- JSON mesaj kullanılarak kullanıcılara kolaylık, sunucuya hava katılmıştır.
- Oto moduyla beraber ayarlayabileceğiniz süre aralıklarla oto etkinlik yapılır.
- Etkinlik tetiklendikten ne kadar süre sonra başlayacağını ayarlayabilirsiniz.
- YAML destek ile sk kullanıcıların işi kolaylaştırılmıştır.
- Etkinlik başlamadan 5 saniye önce tekrar duyurulur.
- Etkinlik başlayış mesajlarına tıklandığında "... süre kalmış!" dedirtilir.
- Görünüme özen gösterilmiştir.
- Etkinlikte verilecek eşyaları sanal bir menüye koyarak seçmeniz sağlanmıştır.
- Oyuncuların ve yetkililerin etkinlikte verilecek eşyaları sanal bir menüde görmeleri sağlanmıştır.
- Oyuncular için bilgiler içeren sanal bir menü hazırlanmıştır.
- JSON mesaj kullanılarak kullanıcılara kolaylık, sunucuya hava katılmıştır.
- Oto moduyla beraber ayarlayabileceğiniz süre aralıklarla oto etkinlik yapılır.
- Etkinlik tetiklendikten ne kadar süre sonra başlayacağını ayarlayabilirsiniz.
- YAML destek ile sk kullanıcıların işi kolaylaştırılmıştır.
- Etkinlik başlamadan 5 saniye önce tekrar duyurulur.
- Etkinlik başlayış mesajlarına tıklandığında "... süre kalmış!" dedirtilir.
- Görünüme özen gösterilmiştir.
- Etkinlikte verilecek eşyaları sanal bir menüye koyarak seçmeniz sağlanmıştır.
- Oyuncuların ve yetkililerin etkinlikte verilecek eşyaları sanal bir menüde görmeleri sağlanmıştır.
- Oyuncular için bilgiler içeren sanal bir menü hazırlanmıştır.
(Burası kesinlikle güvenilir değil, güncellemelerde burası güncellenmez, ilk çıkışta bile her şey yazmıyordur büyük ihtimal)
Eklenmesi istediğiniz şeyleri ve hataları yorum atmayı unutmayın. Eleştirinizi yorum atmayı unutmayın. Beğendiyseniz bir elmasınızı esirgemeyin. :D
Son düzenleme: