D
Duygulandım
Ziyaretçi
gayet hoş ama scriptler sunucuyu zorlamazmı sizce ben plugin taraftarıyım genellikle :/Yeni seri gibi bir şeye başlamayı düşünüyorum. Bu şekil alışageldik skriptleri nasıl yazıyoruz size onları detaylı bir şekilde anlatacağım.
Burada önemli olan kavramanız, yoksa tabii ki geliştirilebilirler.
Burada bir detay var: Biz diğer skriptlerin aksine loop kullanmayacağız yani diğerlerinden de daha doğru bir kodlamaya sahip olacağını söylemeliyim.
#Ben bu arada anlam karışıklığı olmasın diye yetki eklemedim. Siz ekleyebilirsiniz.Kod:command /adminsohbet: trigger: if {adminsohbet::%player%} is "Kapalı": set {adminsohbet::%player%} to "Açık" send "&6Admin sohbet açıldı." else: set {adminsohbet::%player%} to "Kapalı" send "&6Admin sohbet kapatıldı." /adminsohbet komutu yazıldığında tetiklen eğer oyuncunun adminsohbet değişkeni "Kapalı" ise: o değişkeni açığa ayarla Açıldığını belirten bir mesaj gönder eğer kapalı değilse: kapalı olarak ayarla kapandığını belirten bir mesaj gönder
Bu şekilde oyuncunun kontrol edebilmesini sağladık. Şimdi gelelim asıl olaya.
Kod:on chat: if {adminsohbet::%player%} is "Açık": cancel event set {_mesaj} to message send "&cAdminSohbet &a%player%&f: %{_mesaj}%" to all players where [player input has permission "adminsohbet"] sohbette: eğer oyuncunun adminsohbet değişkeni "Açık" ise: iptal et yani mesajın iletilmesini engelle girdiği mesajı {_mesaj} yerel değişkenine kaydet "AdminSohbet <oyuncuismi>: <mesaj>" şeklinde "adminsohbet" yetkisi olanlara gönder