- Katılım
- 10 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 455
- Elmaslar
- 159
- Puanlar
- 9.270
- Yaş
- 23
- Yer
- İzmir
- Minecraft
- EfeByc
- https://www.facebook.com/efeboyaci21
Yeni seri gibi bir şeye başlamayı düşünüyorum. Bu şekil alışageldik skriptleri nasıl yazıyoruz size onları detaylı bir şekilde anlatacağım.
Burada önemli olan kavramanız, yoksa tabii ki geliştirilebilirler.
Burada bir detay var: Biz diğer skriptlerin aksine loop kullanmayacağız yani diğerlerinden de daha doğru bir kodlamaya sahip olacağını söylemeliyim.
#Ben bu arada anlam karışıklığı olmasın diye yetki eklemedim. Siz ekleyebilirsiniz.
Bu şekilde oyuncunun kontrol edebilmesini sağladık. Şimdi gelelim asıl olaya.
Burada önemli olan kavramanız, yoksa tabii ki geliştirilebilirler.
Burada bir detay var: Biz diğer skriptlerin aksine loop kullanmayacağız yani diğerlerinden de daha doğru bir kodlamaya sahip olacağını söylemeliyim.
Kod:
command /adminsohbet:
trigger:
if {adminsohbet::%player%} is "Kapalı":
set {adminsohbet::%player%} to "Açık"
send "&6Admin sohbet açıldı."
else:
set {adminsohbet::%player%} to "Kapalı"
send "&6Admin sohbet kapatıldı."
/adminsohbet komutu yazıldığında
tetiklen
eğer oyuncunun adminsohbet değişkeni "Kapalı" ise:
o değişkeni açığa ayarla
Açıldığını belirten bir mesaj gönder
eğer kapalı değilse:
kapalı olarak ayarla
kapandığını belirten bir mesaj gönder
Bu şekilde oyuncunun kontrol edebilmesini sağladık. Şimdi gelelim asıl olaya.
Kod:
on chat:
if {adminsohbet::%player%} is "Açık":
cancel event
set {_mesaj} to message
send "&cAdminSohbet &a%player%&f: %{_mesaj}%" to all players where [player input has permission "adminsohbet"]
sohbette:
eğer oyuncunun adminsohbet değişkeni "Açık" ise:
iptal et yani mesajın iletilmesini engelle
girdiği mesajı {_mesaj} yerel değişkenine kaydet
"AdminSohbet <oyuncuismi>: <mesaj>" şeklinde "adminsohbet" yetkisi olanlara gönder