- Katılım
- 28 Ağustos 2018
- Mesajlar
- 4
- Elmaslar
- 0
- Puanlar
- 0
- Yaş
- 25
on death:
attacker is a player
victim is a zombie pigman
add 1 to {z.d.%attacker%}
command /sayac:
trigger:
if {z.d.%player%} is set:
send " &aSunucu ismi &b> &6Zombi domuzadam öldürme miktarınız = &7%{z.d.%player%}%" to player
else:
send " &aSunucu ismi &b> &cHiç zombi domuzadam öldürmediniz." to player
SağolKod:on death: attacker is a player victim is a zombie pigman add 1 to {z.d.%attacker%} command /sayac: trigger: if {z.d.%player%} is set: send " &aSunucu ismi &b> &6Zombi domuzadam öldürme miktarınız = &7%{z.d.%player%}%" to player else: send " &aSunucu ismi &b> &cHiç zombi domuzadam öldürmediniz." to player
Önemli değil :)
Önemli değil :)