Pazaryeri Sitesi için Öneri/Destek

Güzel Bir Girişim Öncelikle Fikrimi Belli Edeyim

Devlete Laf Etmek istemem ancak
Bir Organizasyon Şirket yada Girişim Kurulurken ilk Dert vergi ödemek oluyor

İngiltere mesela 10.000 Dolara kadar serbest sonra vergilendiriliyorsun

Hem Böyle Birşeyde Yasal Süreç dava memnuniyetsizlik çok fazla olur

Maalesef Bu Proje için Sağlam Bütçe lazım destek ekibine itemsatis gibi asgari ücret vermen gerekli

Fakat Reyting yakalarsa zengin eder orası ayrı konu
Vergi levham dolaylı yoldan var aslında. Ancak gerekli belgeler ve izinler, yasal süreçler, reklam bütçeleri ve epin gibi içerikler için ön bütçe gibi durumlar işi karmaşıklaştırıyor.

Sistem büyüyene kadar kendim idare edebilecek konumda olduğum için yetkili ekibi üyesi ilk etapta çok almayı düşünmedim. Başlangıç için alırsamda belli bir gelire kadar site kredisi(aslında gene nakit gibi birşey) ile devam etmeyi sonrasında yavaş yavaş arttırmayı düşündüm.

Şuanlık dursun bakalım geliştirmeye devam edelim belki açarız belki komple sistemi devrederiz...
 
Vergi levham dolaylı yoldan var aslında. Ancak gerekli belgeler ve izinler, yasal süreçler, reklam bütçeleri ve epin gibi içerikler için ön bütçe gibi durumlar işi karmaşıklaştırıyor.

Sistem büyüyene kadar kendim idare edebilecek konumda olduğum için yetkili ekibi üyesi ilk etapta çok almayı düşünmedim. Başlangıç için alırsamda belli bir gelire kadar site kredisi(aslında gene nakit gibi birşey) ile devam etmeyi sonrasında yavaş yavaş arttırmayı düşündüm.

Şuanlık dursun bakalım geliştirmeye devam edelim belki açarız belki komple sistemi devrederiz...
Tebrik ederim yardıma ihtiyacın varsa bana ulaşabilirsin web konusunda bilgili olduğumu düşünüyorum koşulsuz yardım edebilirim
 

Hala Discord sunucumuza katılmadın mı?

Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!

Şimdi Katıl
Üst