Yeni tema spoiler :) (Görüş öneri ve eleştirilerinize açığım.)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kashidev
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Görüntüleme 190

kashidev

Işık + Taş = Işıktaşı
Onaylı Satıcı
Katılım
30 Mayıs 2016
Mesajlar
1.227
Elmaslar
749
Puan
16.575
Konum
BURSA
Minecraft
kashi2dev

Discord:

kashiandwazaki

Selamlar mc-tr üyeleri, yakında satışa sunmayı planladığım temamın spoilerini paylaşıp görüş fikir ve eleştirilerinizi almak istedim.

Ekran görüntüsü 2026-06-13 193140.webp


Görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın, iyi forumlar.​
 
Selamlar mc-tr üyeleri, yakında satışa sunmayı planladığım temamın spoilerini paylaşıp görüş fikir ve eleştirilerinizi almak istedim.

Ekli dosyayı görüntüle 289686

Görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın, iyi forumlar.​
Gözlerim kamaştı! Çok güzel duruyor fakat bana kalırsa halen daha boş yerler var. Bunların yanı sıra başarılı bir çalışma. Kolay gelsin 💖❤️
 
iyisin valla kuzenim basarilar
 
Temel olarak güzel görünüyor elinize sağlık
 
Tema çok hoş görünüyor, kashi yine güzel bir iş çıkarmış :love:
 
Çok tatlı duruyor eline sağlık
Gözlerim kamaştı! Çok güzel duruyor fakat bana kalırsa halen daha boş yerler var. Bunların yanı sıra başarılı bir çalışma. Kolay gelsin 💖❤️
iyisin valla kuzenim basarilar
Temel olarak güzel görünüyor elinize sağlık
Tema çok hoş görünüyor, kashi yine güzel bir iş çıkarmış :love:
Güzel yorumlarınız için teşekkürler. Beğenmediğiniz yerleri belirtmeyi unutmayın lütfen, sizlerin görüşleri benim için değerli. :3
 
Kral 10 günde bir yeni tema, hayır anlamıyorum hepside mükemmel oluyor. Fiyatınıda yazarsan çok daha iyi olur. Benim beğenmediğim yer yokta şu en çok kredi yatıranlar direk ilk 3 gözükse daha iyi olur ordan kaydırarak bakmak yerine yan yana gözükse daha iyi olabilir benim gözümde.
 
Kral 10 günde bir yeni tema, hayır anlamıyorum hepside mükemmel oluyor. Fiyatınıda yazarsan çok daha iyi olur. Benim beğenmediğim yer yokta şu en çok kredi yatıranlar direk ilk 3 gözükse daha iyi olur ordan kaydırarak bakmak yerine yan yana gözükse daha iyi olabilir benim gözümde.
O kısım animasyonlu, 5 snde bir falan değişiyor. Sıralama numarasına tıklayarak değiştirebiliyorsun. Ek olarak o kısım için sidebar tasarımı da yapacağım varyant olarak eklenecek isteyen bu stilde isteyen sidebar stilinde kullanacak.

Fiyat için şuanda net bir şey yok çünkü temanın henüz ilk sayfası yeni bitti. Devamında ne kadar vaktimi aldığına ve ne kadar kaliteli iş olduğuna göre fiyatı değerlendireceğim. Değerli yorumunuz için teşekkürler.
 
Eline sağlık şuan bile güzel duruyor.Senin yaptığın temaları beğeniyorum, ayrıca güncel olarak sürekli yeni tema çıkartmanda büyük başarı. Hep aynı temaları görmekten bunalmıştık. :)
 

Hala Discord sunucumuza katılmadın mı?

Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!

Şimdi Katıl
Üst