- Katılım
- 24 Aralık 2017
- Mesajlar
- 26
- Elmaslar
- 14
- Puanlar
- 8.770
- Yaş
- 24
Merhaba dostlar,
Bugün sizlere yazmış olduğum boss skriptini tanıtacağım..
Begendiyseniz +Rep verir misiniz :)
+1000HP
+Üzerine şimşek çakıp 10hp ekler %10
+Vuranlardan birinden 5 kalp götürür %5
+Patlama yapıp vuranlardan birini yakar %5
+Vuranlardan birinin kılıcına keskinlik 5 basar %1
+Vuranlardan birini 10 saniyeliğine zehirler %5
+Vuranlardan birini havaya ve geriye fırlatır %10
+Boss kendini spawnına ışınlar %10
+Boss kendine 3 saniyeliğine +5 can verir %2
+Boss yürüme hızı 7
+Bossda keskinlik 4 elmas kılıç var
-------------------------
Bunlar da Skriptin özellikleri..
+Vuran kişilere bossun canı mesaj olarak gider
+Kodun içinde ayarlanabilecek yerler var (bossun cinsi ödül vb)
+Boss içi özel mesajlar (ölünce ya da kalan zaman gibi)
Hastebin
JavaScript:
options:
prefix: &c&l« &4&lBoss &c&l» #Skript Tag
spawnsüre: 10 #Boss Spawnlanma {Dakika üzerinden}
mob: zombie #Boss hangi mob olsun
perm: nx.dream #Yetkisine sahip olan boss komudunu kullanabilir!
permm: &4Bunu kullanmaya iznin yok! #Yetkiye sahip olmayanlara gidecek mesaj
item: diamond block #Ödül
adet: 5 #Ödül adet
on death:
if victim is {@mob}:
if {@mob}'s name is "{@prefix}":
if attacker is set:
send "{@prefix} &aBoss &2&l%attacker% &atarafından katledildi!" to all players
clear drops
delete {boss}
strike lightning effect at the victim
wait 1 second
drop {@adet} {@item} named "{@prefix}" at victim
on damage:
if victim is {@mob}:
if {@mob}s's name is "{@prefix}":
if attacker is set:
send "{@prefix} &a&l%victim's health%&c&l♥" to attacker
chance of 10%:
add 10 to the victim's health
strike lightning effect at the victim
chance of 5%:
damage attacker by 5 hearts
chance of 5%:
create a safe explosion of power 10 at the victim
ignite the attacker
chance of 1%:
if attacker's tool is sword:
enchant the attacker's tool with sharpness 5
chance of 5%:
poison the attacker for 5 seconds
chance of 10%:
push the attacker upwards
push the attacker backwards
chance of 5%:
teleport the victim to {bossspawn}
chance of 2%:
apply health 5 to the victim for 3 second
every {@spawnsüre} minutes:
if {bossspawn} is set:
if {boss} isn't set:
spawn {@mob} at {bossspawn}
add 1 to {boss}
set name of spawned {@mob} to "{@prefix}"
set maximum health of last spawned {@mob} to 1000
set health of last spawned {@mob} to 1000
set last spawned {@mob}'s walking speed to 7
set last spawned {@mob}'s tool to diamond sword of sharpness 4 and unbreaking 1000
send "{@prefix} &aOlamaz boss doğdu! &2/boss" to all players
else:
loop all {@mob}s:
if {@mob}s's name is "{@prefix}":
kill loop-entity
delete {boss}
send "{@prefix} &aBoss öldü tekrar doğması için &2&l{@spawnsüre} &adakika bekleyin!" to all players
command /boss [<text>]:
permission: {@perm}
permission message: {@permm}
trigger:
if arg 1 is not set:
send "{@prefix} &fBirşeyler yanlış gidiyor!"
wait 1 second
send " &c&l» &c&m»&f&m &c&m«&r {@prefix} &c&m»&f&m &c&m«"
send " &c&l- &a/boss &f<setspawn> &c&l» &cBulundugun yeri boss spawn ayarlar!"
send " &c&l- &a/boss &f<delsapwn> &c&l» &cKayıtlı boss spawnı siler!"
send " &c&l- &a/boss &f<spawn> &c&l» &cBoss spawna ışınlanırsın!"
send " &c&l- &a/boss &f<yenile> &c&l» &cBoss dosyasını yeniler!"
send " &c&l- &a/boss &f<çıkar> &c&l» &cBoss doğurur!"
send " &c&l» &c&m»&f&m &c&m« {@prefix} &c&m»&f&m &c&m«"
if arg 1 is "setspawn":
send "{@prefix} &aBoss spawn ayarlandı!"
set {bossspawn} to event-location
if arg 1 is "delspawn":
delete {bossspawn}
send "{@prefix} &aBoss spawn kaldırıldı!"
if arg 1 is "spawn":
teleport player to {bossspawn}
if arg 1 is "yenile" or "reload":
execute player command "/sk reload Boss"
send "{@prefix} &aBoss dosyası yenilendi!"
if arg 1 is "çıkar":
spawn {@mob} at {bossspawn}
add 1 to {boss}
set name of spawned {@mob} to "{@prefix}"
set maximum health of last spawned {@mob} to 1000
set health of last spawned {@mob} to 1000
set last spawned {@mob}'s walking speed to 7
set last spawned {@mob}'s tool to diamond sword of sharpness 4 and unbreaking 1000