help

  1. Rookey

    İstek Sıra Sistemi Plugin İsteği

    Merhaba Bir Plugin İstiyorum Ve Mantığı İse Şöyle Sunucumda 40 Kişi Limiti Koymak İstiyorum Ve Ardından Sunucum 40 Kişi Olduktan Sonra Bir Sıra Sistemi Koymak İstiyorum Yani Oyuncular Yavaş Yavaş Girecek Bu Hem Lagı Önleyecek Hemde Join Floodu, 40 kişi olduktan sonra lobiden sunucuya pusula ile...
  2. Admin OUa:

    İstek Arkadaşlar aşırı acil bakmanız lazım!

    Arkadaşlar direk konuya giriyorum acil bir skript lazım günlük ödül skripti fakat, Skriptte işte 1.ci gün ayrı 2.ci gün 3 4 5 6 7 şeklinde ayrı ödüller olsun istiyorum ben onu nasıl ayarlayacağım acil yardım lazım lütfen ödülleri ben ayarlayacağım zaten hadi acill
  3. Ewen

    Bilgisayarım Valorant'ı Kaldırır Mı?

    Arkadaşlar sistem özelliklerim aşağıda. Bilgisayarım Valorant'ı kaldırır mı?
  4. Ewen

    Yardım Sunucuya Girilmiyor. Çözümü Nedir?

    Arkadaşlar oynamak istediğim sunucuya başkaları girebiliyor ama ben giremiyorum. Çözümü nedir? Ss aşağıda.
  5. bucksh0tvh

    item birleştirme yardım

    örneğin kırılmazlık 2 koruma 4 zırh - ve - kırılmazlık 1 koruma 4 zırh var alıyoruz çalışma masasına 2 sini koyuyoruz ve kırılmazlık 2 koruma 5 zırh yapıyoruz böyle plugin & skript v.b varmı
  6. Çözüldü Function yardım

    selam, ufak bir sorun yaşıyorumda yardımınıza ihtiyacım var koddaki args 1 olay çıkarıyor doğrusu nasıl command paraver <integer>: trigger: if arg-1 is set: paraVer(player) (args 1) else: if arg-1 is not set...
  7. Admin OUa:

    Çözüldü Dostlar normalde bende skript yazarım ama beynim yandı bi ricam var...

    Merhaba Dostlar Nasılsınız ? Umarım İyisinizdir. beni Soracaksanız Biraz Beynim Yandı O yüzden skript yazamıyorum Sizden Bir Ricam Var set market ! set coin işini hallettim set coin kodu bu : on break of lapis ore: chance of 10%: give a nether star named "&5Set &3Coin" to player...
  8. Admin OUa:

    Çözüldü abi BUNDA NE HATA VAR ?

    abi Bu Kodda Ne hAta Var ĞĞ on break of lapis ore: chance of 1%: give %player% star named "&5Quadron &3Parcasi" send "&eLapis kazarken &5Quadron Coin &ebuldun!" to player command /parcaver: trigger: permission : op permission message:"&fhşt dur bakalım sen alamazsın"...
  9. Admin OUa:

    Çözüldü Bi Skript Yaptım 42 hata verdi help :( ACİL!

    arkadaşlar direk konuya gecicem acil lazım Alırken Baktım İşte Hep Verilen itemlerde ve command /komut kısmında sorunlar cııkmış bi baktım 2 3 kez düzgün bişi olamadım HELp acil kod : command /quadronmarket trigger: wait 3 tick open virtual chest with size 5 named "&b&k||&5...
  10. Çözüldü ViaVersion hatası yardım edebilir misiniz?

    ViaVersion ÇakmaLobide çalışmıyor. Yardım edebilir misiniz?(girmeyi denediğim sürüm 1.16.5) ViaVersion sürümü = 3.2.0 Hastebin bende sorunlu olduğu için farklı bir siteden attım logs u
  11. Çözüldü ObsidianAuctions türkçe lang dosyası olan atabilirmi

    başlıktada belirttiğim gibi türkçe lang dosyası olan atabilirmi
  12. harmankardomun

    Çözüldü Authme şifresiz giriş

    Authme plugini kullanıyorum bazı oyuncuların hesabına başka oyuncular girdiğinde şifre sormadan giriyor çözümünü bilen varsa yardım edebilirmi Config:
  13. harmankardomun

    Bulundu Özel kod

    Rehberlere özel giriş kodu yapabilecek varmı
  14. harmankardomun

    Çözüldü TAB Plugin ping göstergesi kapatma

    TAB Plugininde bu kısmı kapatmak istiyorum configde aradım ama bulamadım bilgisi olan varsa yazabilirmi.
  15. İMarpel

    Çözüldü (YARDIM) Server Ping Ve Kaç Kişi Olduğu Yerde Ayarlama

    Merhaba Benim Sunucumda Aşşağıdaki Fotodaki Gibi Oyuncular Gözüküyo Onunyerine RebornCrafttaki Gibi veya kapatmam yokmu
  16. iMeteorito

    Bulundu uzaklaştıkca mesaj gözükmemesi

    oyuncu 100 blokdan daha uzaklaştığı zaman mesaj yazsa bile oyuncuya gözükmüyecek 100 blok ve daha yakın olanlar mesajları görebilicek bir skript istiyorum
  17. Asenal

    Çözüldü Duels görünmez olma sorunu

    Merhabalar değerli forum üyeleri duelsin son sürümünü kullanıyorum fakat oyuncular duele girditen sonra ws atarken bi anda görünmez oluyor mapleri başka dünyaya taşıdım fakat çözüm bulamadım bir bilgisi olan veya yardımcı olabilecek varmı
  18. Elworne

    Çözüldü Acil Yardım

    Selam Bizim bir MC Sunucumuz var ama ranklar nasıl bağlanacak ayarlanacak permler hiçbirşey bilmiyoruz disguise sistemini yapan biz bunu yapamıyoruz yardım edebilcek varsa Elworne#0001 eklesin
  19. harmankardomun

    Çözüldü Deluxemenu Kill sıralaması yapma

    Deluxemenude Leaderheads pluginiyle bir kill sıralaması nasıl yapabilirm bilgisi olan varsa yardım edebilirse sevinirim
  20. Bulundu ufak bir skript istiyicektim sizen

    Merhabalar değerli forum üyeleri /isinlan <player> yazınca komutu kullanan kişi gamemdo 3 e alıp yazdıgı oyuncuya ışınlamasını istiyorum aynı şekilde /isinlan ayrıl yazıncada normal gamemode 0 a dönmesini istiyorum bu skripti yapabilecek varsa yardımcı olabilirmi şimdiden teşekkür ederim iyi...
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı