Sol Reklam
Sağ Reklam

Skript Paylaşımı Sonsuzluk Eldiveni - Parmağını şıklat, sunucuna farklı bir hava kat.

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

lildmr

Elmas Güneş Gibi Parıldıyor

Discord:

ozanlands#7777

Katılım
6 Eylül 2018
Mesajlar
602
Elmaslar
677
Puanlar
8.160
Yaş
24
Minecraft
dayioglu
Eki Görüntüle 83996

Sonsuzluk Eldiveni
Saçma gelebilir ama bence sunucuya güzel bir hava katıyor. Tüm taşları topladıktan sonra eldiveni alabiliyorsunuz.

Eldiveni aldıktan sonra da sağ tıkladığınızda 10 blok yakındaki herkes ölüyor ama itemleri gitmiyor, böylece güç dengesi bozulmuyor.

Yani itemlerini toplamak değil de onlardan kurtulmaksa amacınız tam da size göre.
Tabii ki 6 saatte bir kullanılabiliyor.

Kendine özel ölüm mesajı olduğunu da belirtmeliyim.
Taşlar nasıl kazanılıyor?
Lapis kazarken taşların düşme ihtimali var ve eldiven için 6 tane ayrı taşı düşürmelisiniz. İhtimaller de bir hayli düşük.
Eğer kullandığınız bir taş çıkarsa bunu ticaret için kullanabilirsiniz.

Kullanım:
Oyuncular için:

Gelen taşlara sağ tıklayarak eldivene ekleyebilirsiniz.

/sonsuzlukeldiveni yazarak ana menüyü açabilirsiniz.

O menüden de ne kadar taş topladığınızı kitap işaretinden, tüm taşları topladığınızda da eldiveni alma işlemini
en sağ alt köşedeki magmaya tıklayarak alabilirsiniz.

Admin için:
/eldivenadmin yazarak toplanmış eldiveni ve 2 tane rastgele taş alabilirsiniz.
Ayrıca süre engeliniz de kalkacaktır.
perm: sonsuzluk.admin


Resimler:
Eki Görüntüle 84003

Eki Görüntüle 84004


Eki Görüntüle 84005
Eki Görüntüle 84006



KOD:

Kod:
options:
    prefix: &f[&aSonsuzluk&bEldiveni&f]
  
variables:
    {zihin.%player%} = 0
    {gerceklik.%player%} = 0
    {uzay.%player%} = 0
    {zaman.%player%} = 0
    {ruh.%player%} = 0
    {guc.%player%} = 0
    {seldiveni.%player%} = 1
    {taslar.%player%} = 0
  
on break of lapis lazuli ore:
    chance of 0.1%:
        send "{@prefix} &cZihin Tası &fçıkardın, yerleştirmek için sağ tıkla!"
        send "{@prefix} &bEğer tüm parçaları topladıysan:"
        send "{@prefix} &6/sonsuzlukeldiveni"
        give 1 rose red named "&cZihin Tası" to player
    chance of 0.1%:
        send "{@prefix} &cZaman Tası &fçıkardın, yerleştirmek için sağ tıkla!"
        send "{@prefix} &bEğer tüm parçaları topladıysan:"
        send "{@prefix} &6/sonsuzlukeldiveni"
        give 1 light blue dye named "Zaman Tası" to player
    chance of 0.1%:
        send "{@prefix} &cGüç Tası &fçıkardın, yerleştirmek için sağ tıkla!"
        send "{@prefix} &bEğer tüm parçaları topladıysan:"
        send "{@prefix} &6/sonsuzlukeldiveni"
        give 1 dandelion yellow named "Güç Tası" to player
    chance of 0.1%:
        send "{@prefix} &cRuh Tası &fçıkardın, yerleştirmek için sağ tıkla!"
        send "{@prefix} &bEğer tüm parçaları topladıysan:"
        send "{@prefix} &6/sonsuzlukeldiveni"
        give 1 purple dye named "Ruh Tası" to player
    chance of 0.1%:
        send "{@prefix} &cUzay Tası &fçıkardın, yerleştirmek için sağ tıkla!"
        send "{@prefix} &bEğer tüm parçaları topladıysan:"
        send "{@prefix} &6/sonsuzlukeldiveni"
        give 1 light green dye named "Uzay Tası" to player
    chance of 0.1%:
        send "{@prefix} &cGerçeklik Tası &fçıkardın, yerleştirmek için sağ tıkla!"
        send "{@prefix} &bEğer tüm parçaları topladıysan:"
        send "{@prefix} &6/sonsuzlukeldiveni"
        give 1 orange dye named "Gerçeklik Tası" to player
      
      
on rightclick with rose red:
    make player execute command "/sonsuzluk zihin"
    stop

  
on rightclick with orange dye:
    execute player command "/sonsuzluk gerceklik"
    stop
  
on rightclick with light green dye:
    execute player command "/sonsuzluk uzay"
    stop
  
on rightclick with purple dye:
    execute player command "/sonsuzluk ruh"
    stop
  
on rightclick with dandelion yellow:
    execute player command "/sonsuzluk guc"
    stop
  
on rightclick with light blue dye:
    execute player command "/sonsuzluk zaman"
    stop

command /sonsuzlukeldiveni:
    trigger:
        open chest with 5 row named "&b&lSonsuzluk Eldiveni" to player
        format slot 0 of player with rose red named "&eZihin Tası" to close then run [execute player command "/sonsuzluk zihin"]
        format slot 2 of player with orange dye named "&eGerçeklik Tası" to close then run [execute player command "/sonsuzluk gerceklik"]
        format slot 4 of player with light green dye named "&eUzay Tası" to close then run [execute player command "/sonsuzluk uzay"]
        format slot 6 of player with light blue dye named "&eZaman Tası" to close then run [execute player command "/sonsuzluk zaman"]
        format slot 8 of player with purple dye named "&eRuh Tası" to close then run [execute player command "/sonsuzluk ruh"]
        format slot 22 of player with dandelion yellow named "&6Güç Tası" to close then run [execute player command "/sonsuzluk guc"]
        format slot 43 of player with enchanted book named "&aEldiven Kontrol" to close then run [execute player command "/sonsuzluk se"]
        format slot 44 of player with magma cream named "&a&lSonsuzluk Eldiveni" to close then run [execute player command "/sonsuzluk see"]
      
command /sonsuzluk [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "zihin":
            if player has 1 rose red named "&eZihin Tası":
                if {zihin.%player%} is 0:
                    set {zihin.%player%} to 1
                    add 1 to {taslar.%player%}
                    send "&aZihin Tası başarıyla eldivene eklendi."
                    send "&aTüm eldiven için: &f/sonsuzlukeldiveni"
                    remove 1 rose red from player's inventory
                else:
                    send "&aZaten eldivene eklemişsin."
        if arg 1 is "gerceklik":
            if {gerceklik.%player%} is 0:
                if player has 1 orange dye named "&eGerçeklik Tası":
                    set {gerceklik.%player%} to 1
                    add 1 to {taslar.%player%}
                    send "&aGerceklik Tası başarıyla eldivene eklendi."
                    send "&aTüm eldiven için: &f/sonsuzlukeldiveni"
                    remove 1 orange dye from player's inventory                 
                else:
                    send "&aZaten eldivene eklemişsin."
        if arg 1 is "uzay":
            if {uzay.%player%} is 0:
                if player has 1 light green dye named "&eUzay Tası":
                    set {uzay.%player%} to 1
                    add 1 to {taslar.%player%}
                    send "&aUzay Tası başarıyla eldivene eklendi."
                    send "&aTüm eldiven için: &f/sonsuzlukeldiveni"
                    remove 1 light green dye from player's inventory
                else:
                    send "&aZaten eldivene eklemişsin."
        if arg 1 is "zaman":
            if {zaman.%player%} is 0:
                if player has 1 light blue dye named "&eZaman Tası":
                    set {zaman.%player%} to 1
                    add 1 to {taslar.%player%}
                    send "&aZaman Tası başarıyla eldivene eklendi."
                    send "&aTüm eldiven için: &f/sonsuzlukeldiveni"
                    remove 1 light blue dye from player's inventory
            else:
                send "&aZaten eldivene eklemişsin."
        if arg 1 is "ruh":
            if {ruh.%player%} is 0:
                if player has 1 purple dye named "&eRuh Tası":
                    set {ruh.%player%} to 1
                    add 1 to {taslar.%player%}
                    send "&aRuh Tası başarıyla eldivene eklendi."
                    send "&aTüm eldiven için: &f/sonsuzlukeldiveni"
                    remove 1 purple dye from player's inventory
            else:
                send "&aZaten eldivene eklemişsin."
        if arg 1 is "guc":
            if {guc.%player%} is 0:
                if player has 1 dandelion yellow named "&6Güç Tası":
                    set {guc.%player%} to 1
                    add 1 to {taslar.%player%}
                    send "&aGüç Tası başarıyla eldivene eklendi."
                    send "&aTüm eldiven için: &f/sonsuzlukeldiveni"
                    remove 1 dandelion yellow from player's inventory
            else:
                send "&aZaten eldivene eklemişsin." 
        if arg 1 is "se":
            send "&6%{taslar.%player%}% &f/ &a6"
            if {guc.%player%} is 1:
                send "&aGüç Tası eklendi."
            if {zihin.%player%} is 1:
                send "&aZihin Tası eklendi."
            if {uzay.%player%} is 1:
                send "&aUzay Tası eklendi."
            if {ruh.%player%} is 1:
                send "&aRuh Tası eklendi."
            if {zaman.%player%} is 1:
                send "&aZaman Tası eklendi."
            if {gerceklik.%player%} is 1:
                send "&aGerçeklik Tası eklendi."
            if {gerceklik.%player%} is 0:
                if {zaman.%player%} is 0:
                    if {ruh.%player%} is 0:
                        if {guc.%player%} is 0:
                            if {zihin.%player%} is 0:
                                if {uzay.%player%} is 0:
                                    send "&aDaha hiç taş eklememişsin." to player     
        if arg 1 is "see":
            if {zihin.%player%} is 1:
                if {guc.%player%} is 1:
                    if {ruh.%player%} is 1:
                        if {ruh.%player%} is 1:
                            if {uzay.%player%} is 1:
                                if {gerceklik.%player%} is 1:
                                    send "&a&lSonsuzluk Eldivenini sonunda aldın!"
                                    send "&a&lDikkatli ol sadece bir kere kullanabilirsin."
                                    give 1 magma cream named "&6&lSonsuzluk Eldiveni" to player
              
on rightclick with magma cream:
    if tool's name is "&6&lSonsuzluk Eldiveni":
        if {seldiveni.%player%} is 1:
            send "{@prefix} &aParmak şıklattın!"
            wait 10 tick
            set {kullanan.%player%} to 1
            loop players in radius 10 of player:
                set {ssss.%loop-player%} to 1
                kill loop-player
                broadcast "&b%player%, &asonsuzluk eldivenini kullandı!"
                wait 10 tick
                set {ssss.%player%} to 0
                set {kullanan.%player%} to 0
                set {seldiveni.%player%} to 0
                wait 6 hours
                set {seldiveni.%player%} to 1
                stop
        if {seldiveni.%player%} is 0:
            send "{@prefix} &a6 saatte bir kullanabilirsin."

      
command /eldivenadmin:
    trigger:
        if player has permission "sonsuzluk.admin":
            give 1 magma cream named "&6&lSonsuzluk Eldiveni" to player
            give 1 rose red named "&eZihin Tası" to player
            give 1 dandelion yellow named "&6Güç Tası" to player
            set {seldiveni.%player%} to 1
            stop
      

      
on death of a player:
    if {ssss.%player%} is 1:
        cancel drops


      
on death of player:
    if {ssss.%player%} is 1:
        set the death message to "%victim% sonsuzluk eldiveni yüzünden toz oldu."
        if {kullanan.%player%} is 1:
            set the death message to ""


on damage:
    if {kullanan.%victim%} is 1:
        set {back.%victim%} to location of victim
        stop

on death of a player:
    if {kullanan.%player%} is 1:
        wait 1 tick
        force event-player to respawn
        wait 1 tick

      
on respawn:
    if {kullanan.%player%} is 1:
        teleport player to {back.%player%}

Gerekenler:
SkQuery
Skript
Tuske
Gayet başarılı skript
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı