F
Furkan Doğan
Ziyaretçi
KONU DÜZENLEMESİ: 10/07/2021 | Kod Değiştirildi.
Merhabalar MC-TR.com Üyeleri, Bu Konuda Sizlere Kendi Ellerimle Yazdığım
Sayı Bulmaca Skriptini Tanıtıyorum.
Skript Oyun Ve Eğlence Amaçlı Yazılmıştır. Kullanımı Gayet Basittir.
KOMUTLAR
⚫/sayıbulmaca <1. sayı> <2. sayı> (Örnek: /sayıbulmaca 1 30 | 1 ile 30 arasında bir sayı belirler.)
Sadece 1 Komut Bulunmaktadır. Gerisi Oyunu Başlattıktan Sonra Otomatik Olarak Çalışmaktadır.
SİSTEMDEN GÖRÜNTÜLER
SİSTEM
İYİ FORUMLAR..
Merhabalar MC-TR.com Üyeleri, Bu Konuda Sizlere Kendi Ellerimle Yazdığım
Sayı Bulmaca Skriptini Tanıtıyorum.
Skript Oyun Ve Eğlence Amaçlı Yazılmıştır. Kullanımı Gayet Basittir.
KOMUTLAR
⚫/sayıbulmaca <1. sayı> <2. sayı> (Örnek: /sayıbulmaca 1 30 | 1 ile 30 arasında bir sayı belirler.)
Sadece 1 Komut Bulunmaktadır. Gerisi Oyunu Başlattıktan Sonra Otomatik Olarak Çalışmaktadır.
SİSTEMDEN GÖRÜNTÜLER
SİSTEM
Kod:
command /sayıbulmaca <integer> <integer>:
permission: op
permission message: &4&l> &7Yetkin Yok.
trigger:
set {oyun} to a random integer between arg-1 and arg-2
set {OyunBasladi} to true
broadcast "&6&l> &aSayı Bulmaca Oyunu Başladı."
wait 3 second
broadcast "&6&l> &7Seçilen Sayı &a%arg-1% &7&l- &a%arg-2% &7Sayıları Arasında Bir Sayı."
wait 3 second
broadcast "&6&l> &7Oyun &a1 Dakika &7Içerisinde Sona Erecek."
send "&6&l> &7Sayı: &a%{oyun}% &7Sen Yetkilisin Ab " to player
broadcast "&6&l> &aOyun Başladı."
wait 1 minute
if {KodBulundu} is false:
set {KodBulundu} to true
set {OyunBasladi} to false
broadcast "&6&l> &7Oyun Sona Erdi, Kimse Sayıyı Bulamadı, &7Sayı: &a%{oyun}%"
on chat:
if {OyunBasladi} is true:
if message is "%{oyun}%":
set {KodBulundu} to true
wait 0.1 second
broadcast "&6&l> &e%player% &7Adlı Oyuncu Sayıyı Buldu, Sayı: &a%{oyun}%"
set {OyunBasladi} to false
İYİ FORUMLAR..
Son düzenleme: