- Katılım
- 27 Aralık 2020
- Mesajlar
- 2
- Elmaslar
- 1
- Puanlar
- 100
- Yaş
- 21
- Minecraft
- TrafoZiya
Hazır bir oylama skripti üzerinde bir takım değişiklikler yaparak güzelleştirdim ve ihtiyaç duyanlar için paylaşmak istedim.
/oylama süre soru:
Komutu ile oylama açabilirsiniz. Oylama açmak için "minecraft.command.vote" izini gerekmekte.
Oyuncular /evet ve /hayır komutları ile oy verebilirler. İzin gerekmiyor fakat isteğe bağlı eklenebilir.
Edit: Kodda düzeltme.
/oylama süre soru:
Komutu ile oylama açabilirsiniz. Oylama açmak için "minecraft.command.vote" izini gerekmekte.
Oyuncular /evet ve /hayır komutları ile oy verebilirler. İzin gerekmiyor fakat isteğe bağlı eklenebilir.
Oylama başlatıldığında yayınlanan mesaj:
Oy verildiğinde alınan mesaj:
Oylama mesajı:
Oy verildikten sonra tekrar verilmesi durumunda alınan mesajlar:
Oy verildiğinde alınan mesaj:
Oylama mesajı:
Oy verildikten sonra tekrar verilmesi durumunda alınan mesajlar:
Kod:
command /oylama <integer> <text>:
trigger:
if player has permission "minecraft.command.vote":
if arg-1 is set:
if arg-2 is set:
set {evet} to 0
set {hayır} to 0
loop all players:
set {oyla.%loop-player%} to false
play sound "BLOCK_LAVA_EXTINGUISH" to all players
broadcast "&8[&aOYLAMA&8] &e%player% &5Adlı Yetkili Oylama Başlattı !"
broadcast "&3||"
broadcast "&8[&aSORU&8] &e%arg-2%"
broadcast "&3||"
broadcast "&8[&aOYLAMA&8] &fKabul Etmek İçin &a/evet&f, Reddetmek İçin &c/hayır &fYazınız"
broadcast "&8[&aZaman&8] &fOylamanın Bitmesine Kalan Süre &e%arg-1%&f Saniye"
set {Oylama} to true
loop arg-1 times:
wait 1 second
if {evet} > {hayır}:
play sound "ENTITY_PLAYER_LEVELUP" to all players
broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &5Oylama Tamamlandı!"
broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &aSonuç &3EVET&a!"
broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &aEvet &fSayısı: &a%{evet}% &3|| &cHayır &fSayısı: &4%{hayır}%"
else:
play sound "ENTITY_PLAYER_LEVELUP" to all players
broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &5Oylama Tamamlandı!"
broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &aSonuç &cHAYIR&a!"
broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &aEvet &fSayısı: &a%{evet}% &3|| &cHayır &fSayısı: &4%{hayır}%"
set {Oylama} to false
else:
send "&4Bir oylama sorusu girmelisin!" to player
else:
send "&4Bir süre girmelisin!" to player
else:
send "&4Bunu yapma iznin yok!" to player
command /evet:
trigger:
if {Oylama} is true:
if {oyla.%player%} is false:
add 1 to {evet}
message "&8[&aOYLAMA&8] &3Oyunu Başarıyla Kullandın"
set {oyla.%player%} to true
else:
message "&8[&aOYLAMA&8] &cZaten Oyunu Kullandın?"
else:
message "&8[&aOYLAMA&8] &cŞu Anda Bir Oylama Yok !"
command /hayır:
trigger:
if {Oylama} is true:
if {oyla.%player%} is false:
add 1 to {hayır}
message "&8[&aOYLAMA&8] &3Oyunu Başarıyla Kullandın"
set {oyla.%player%} to true
else:
message "&8[&aOYLAMA&8] &cZaten Oyunu Kullandın?"
else:
message "&8[&aOYLAMA&8] &cŞu Anda Bir Oylama Yok !"
Edit: Kodda düzeltme.