- Katılım
- 16 Ocak 2019
- Mesajlar
- 98
- Elmaslar
- 32
- Puanlar
- 8.920
- Yaş
- 26
- Yer
- UNDEFİNED
- Minecraft
- wRonq_Executive
- UNDEFİNED
- UNDEFİNED
variables olarak yapsaydın daha iyi olurdu ama yinede iyi skript başarılarının devamını dilerim <3Herkese Merhaba. Bugün Sizlere Önceden İlk Sürümünü Paylaştığım Coin Skriptinin 2. Sürümünü Veriyorum.
Eki Görüntüle 91878
Bu skriptte insanlar her yosunlu tas kirisinda 1 coin alıyor ve onlari harciyor.
Eki Görüntüle 91879
Gerekli Pluginler:
Vault
Skript
SkQuery (Aternos Sunucularındaki Bozuktur v1 Sürümü Aternos İçin)
SkRayFall
Eki Görüntüle 91880
Skriptin İlk Sürümü:
OPSkyBlock Yosunlu Tas Kirinca Coin Gelme & Onlari Harcama Skripti
Herkeze merhaba, bugün sizlere opskyblock için bir coin skripti veriyorum. Bu skriptte insanlar her yosunlu tas kirisinda 1 coin alıyor ve onlari harciyor. Komutlar: /coinver İsim Sayi >> Coin Gönderir. /coinal İsim Sayi >> Coin Alir. /coin >> Coinlerinize Bakmanizi Sağlar. /sungeral >>...www.mc-tr.com
Komutlar:
/coinver İsim Sayi >> Coin Gönderir.
/coinal İsim Sayi >> Coin Alir.
/coin >> Coinlerinize Bakmanizi Sağlar.
/coinmarket >> (YENI!) Coinlerinizi harcadığınız market.
Yakında ChestCommands ile coinmarket'i de göstereceğim yeniden bu forum sayfasında.
Kodumuza Geçelim.
Kod:command /coinver [<player>] [<int>]: permission: coin.admin trigger: arg-1 is set: if arg-2 is set: add arg-2 to {coin.%arg-1%} send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile %arg-1% isimli oyuncunun hesabina %arg-2% coin eklediniz." else: send "&cLütfen bir coin miktarı giriniz" else: send "&cLütfen bir oyuncu ismi giriniz" command /coinal [<player>] [<int>]: permission: coin.admin trigger: arg-1 is set: if arg-2 is set: remove arg-2 from {coin.%arg-1%} send "&a&lBASARİLİ &8&l» &7Basari ile %arg-1% isimli oyuncunun hesabından %arg-2% coin aldiniz." else: send "&cLütfen bir coin miktarı giriniz" else: send "&cLütfen bir oyuncu ismi giriniz" command /coin: trigger: send "&aCoin miktarin: &7%{coin.%player%}%" on break of mossy cobblestone: add 1 to {coin.%player%} command /sungeral: trigger: if {coin.%player%} is bigger than or equal to 5000: send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile 5000 Coin karsiligi sünger aldiniz" execute console command "give %player% sponge 5" remove 5000 from {coin.%player%} else: send "&c&lHATA &8&l» &7Yetersiz bakiye" command /elmasblokal: trigger: if {coin.%player%} is bigger than or equal to 5000: send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile 5000 Coin karsiligi Elmas Blok aldiniz" execute console command "give %player% diamond_block 64" remove 5000 from {coin.%player%} else: send "&c&lHATA &8&l» &7Yetersiz bakiye" command /demirblokal: trigger: if {coin.%player%} is bigger than or equal to 1500: send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile 1500 Coin karsiligi Demir Blok aldiniz" execute console command "give %player% iron_block 64" remove 1500 from {coin.%player%} else: send "&c&lHATA &8&l» &7Yetersiz bakiye" command /coinmarket: trigger: wait 2 ticks open chest with 1 row named "&eCoin Market" to player wait 3 ticks format slot 4 of player with sponge named "&eSünger Al - 10 Tane" with lore "&7- &95000 Coin" to close then run [execute console command "sungeral"] format slot 3 of player with diamond_block named "&bElmas Blok Al - 64 Tane" with lore "&7- &95000 Coin" to close then run [execute console command "elmasblokal"] format slot 5 of player with iron_block named "&fDemir Blok Al - 64 Tane" with lore "&7- &91500 Coin" to close then run [execute console command "demirblokal"]