I
IceDev
Ziyaretçi
Kod:
options:
prefix: &eMuco&f-&4Craft &f
on skript load:
delete {yatakOylama::*}
delete {yatakOylamaBaslayamaz}
on bed enter:
if {yatakOylama::yatanKisi} is set:
cancel event
send "{@prefix} biri zaten yatıyor ve oylama devam ediyor."
else if {yatakOylamaBaslayamaz} isn't set:
set {yatakOylama::yatanKisi} to player
send "{@prefix} Yatağa girdin ve oylama başladı, iptal etmek için yataktan ayrıl."
send "{@prefix} %player% yatağa girdi ve oylama başladı!", "&a&l<cmd:/oyla evet>[EVET]" and "&c&l<cmd:/oyla hayır>[HAYIR]" to players
loop 20 times:
if {yatakOylama::yatanKisi} is set:
wait a second
else:
stop
if size of {yatakOylama::oylama::evet::*} > size of {yatakOylama::oylama::hayır::*}:
set {yatakOylama::bitti} to true
set time to day
broadcast "{@prefix} oylamada evet çıktı ve gün aydı!"
delete {yatakOylama::*}
set {yatakOylamaBaslayamaz} to true
loop 180 times:
wait a second
delete {yatakOylamaBaslayamaz}
else:
broadcast "{@prefix} oylamada hayır çıktığı için gece olmaya devam edecek :("
on bed leave:
if {yatakOylama::yatanKisi} is player:
if {yatakOylama::bitti} isn't set:
delete {yatakOylama::*}
broadcast "{@prefix} %player% yataktan ayrıldığı için oylama iptal edildi."
command /oyla <text>:
trigger:
if {yatakOylama::yatanKisi} is set:
if arg-1 is "evet" or "hayır":
if {yatakOylama::oylama::hayır::%player%} isn't set:
if {yatakOylama::oylama::evet::%player%} isn't set:
set {yatakOylama::oylama::%arg-1%::%player%} to player
send "{@prefix} %arg-1% oyunu verdin"
else:
send "{@prefix} zaten oy vermişsin."
else:
send "{@prefix} zaten oy vermişsin."
Özellikler;
Bir oylama sonuclandığında eğer gece seçilir ise 3dk yatağa yatsa bile oylama başlamaz.
Evet / Hayır tıklama sistemi
Ufak bir değişiklik ile tüm kodlardaki prefixleri değiştirme
Oylama bitmeden yatakdan kalkılır ise oylamanın iptal edilmesi
Gibi gibi özellikler mevcuttur
İyi kullanımlar dileriz test ettik başarılı bir şekilde çalışıyor