options:
p: &8[&6RMarket&8]
command /market:
trigger:
{market::*} is set:
open virtual chest inventory with size 5 named "&2Market &8(&e%size of {market::*}%&8) &2Eşya Mevcut" to player
wait 2 ticks
set {_s} to 0
loop {market::*}:
create gui slot {_s} of player with {market.item::%loop-value%} named "&6%loop-value%" with lore "&3Gereken&8: &6%{market.gereken.para::%loop-value%}% TL" to close then run player command "/_market %loop-value%"
add 1 to {_s}
else:
send "{@p} &cHiç eşya eklenmemiş"
command /market-admin [<text>] [<text>] [<int>]:
permission: market.admin
trigger:
arg-1 is "ekle":
arg-2 is set:
set {market::%arg-2%} to arg-2
send "{@p} ""&3%arg-2%"" market eşyaları arasına eklendi."
else:
send "{@p} &cEşya adını gir"
arg-1 is "item":
arg-2 is set:
{market::%arg-2%} is set:
player's tool isn't air:
set {market.item::%arg-2%} to player's tool
send "{@p} &3%player's tool% ayarlandı"
else:
send "{@p} &cElin boş"
else:
send "{@p} &cBöyle bir eşya eklenmemiş"
else:
send "{@p} &cBir eşya adı gir"
arg-1 is "sil":
delete {market::*}
arg-1 is "paraayarla":
arg-2 is set:
arg-3 is set:
{market::%arg-2%} is set:
set {market.gereken.para::%arg-2%} to arg-3
send "{@p} &3%arg-2% adlı eşyanın satın alım parası %arg-3% TL olarak ayarlandı"
else:
send "{@p} &cBöyle bir eşya eklenmemiş"
else:
send "{@p} &cBir miktar girin"
else:
send "{@p} &cBir eşya adı gir"
command /_market [<text>]:
trigger:
{market::%arg-1%} is set:
player's money is more than or equal to {market.gereken.para::%arg-1%}:
give {market.item::%arg-1%} to player
send "{@p} &a%arg-1% adlı eşyayı aldın%nl%{@p} &3Ödenen miktar&8: &a%{market.gereken.para::%arg-1%}%"
remove {market.gereken.para::%arg-1%} from player's account
send player title "&aSatın Alındı" with subtitle "&aBaşarıyla satın alındı!" for 5 seconds
else:
send "{@p} &cBu eşyayı almak için gerekli paraya sahip değilsiniz"