Skript isteklerine bakarken gördüğüm bir şey,
sıkılıyordum yapayım dedim.
/biletal : ile belirlediğiniz fiyatta bilet alırsınız.
/konum ayarla : komutu ile ışınlanılacak yeri ayarlarsınız.
/konum sil : ayarladığınız konumu silmeye yarar ( çok gereği olmasa da )
Sorularınız ve görüşleriniz benim için çok önemli. Sonuçta bu tarz şeyleri kendimi geliştirmek için yapıyorum. Yorumlarınızı beklerim. Ayrıca Discorduma ulaşarak ücretli veya ücretsiz skript hakkında soru ve isteklerinizi karşılamaya çalışırım.
Skriptin V1 sürümü
V1.3 Versiyonunda ışınlanma kağıdının başka oyunculara verildiğinde çalışmama sorunu çözüldü
V1.6 Sürümünde; Aynı anda birden fazla ışınlanma biletinin kullanılamama sorunu çözüldü ve Biletlerin stacklenememesi için biletlere özel kod sistemi eklendi.
Örnek görsel:
Ücretsiz sürümler V1.6'ya kadardır.
V2 şu anda yapım aşamasında %78
V2 Değişim notları:
+ Gelişmiş konum sistemi eklendi. Bulunduğunuz konumu bir isim ile veri tabanına kayıt eder. Veri tabanındaki her bir ismi ve konumu listeleyebilirsiniz.
+ 3 seviyeye bağlı bilet sistemi eklendi. Bu biletlerin her birini gui ile satın alabilir, aynı şekilde biletleri kullanırken gui üzerinden kayıt edilmiş lokasyonlardan birini seçerek gidebilirsiniz.
+ Her bir biletin kodları veri tabanına kayıt ediliyor. Sunucu içerisinde kullanılan biletlere kod taraması yaptırılıyor.
+ Yeni eklenmiş olan veri listesini silme kodu kullanılırsa sunucuda mevcut olan tüm biletler işlevsiz hale getirilir.
+ Her bir bilet için sonsuz konum ekleyebilme desteği.
+ Her biletin ücretini, ışınlanma hakkını ayarlayabilirsiniz. (Config üzerinden, kişiye özel komutlu bir şekilde yapılabilir veya gelecek güncellemelerde desteği getirilebilir.)
+ Biletlere ve dünyalara permission ekleyebilirsiniz. eklenmesi kesin değil.
+ Oyuncu kaç tane bilete sahip olursa olsun hiçbir şekilde birbirlerine karışmaz.
+ Yapılabilecek olan tüm buglara karşı çeşitli önlemler.
+ Farklı durumlara karşın yazılmış detaylı, özenli ve bilgilendirici mesajlar.
+ 350den fazla satır.
+ Oyuncular birbirleriyle biletleri istedikleri kadar takas edebilirler. Altyapı sayesinde biletin açıklamasındaki hakkı çeker.
+ Tamamen optimize edildi.
+ V2'nin iki farklı versiyonu bulunmakta; Ya 3 seviyeye bağlı biletler olacak ya da sınırsız şekilde bilet seviyesi açılabilecek. gerekliliği düşünülüyor
sıkılıyordum yapayım dedim.
/biletal : ile belirlediğiniz fiyatta bilet alırsınız.
/konum ayarla : komutu ile ışınlanılacak yeri ayarlarsınız.
/konum sil : ayarladığınız konumu silmeye yarar ( çok gereği olmasa da )
Sorularınız ve görüşleriniz benim için çok önemli. Sonuçta bu tarz şeyleri kendimi geliştirmek için yapıyorum. Yorumlarınızı beklerim. Ayrıca Discorduma ulaşarak ücretli veya ücretsiz skript hakkında soru ve isteklerinizi karşılamaya çalışırım.
Skriptin V1 sürümü
Kod:
#########################################################
# __ __ _ _ _ __ #
# | \/ | __ ___ _(_)_ __ ___ (_)_ __ __ _/ |/ /_ #
# | |\/| |/ _` \ \/ / | '_ ` _ \| | '_ \ / _` | | '_ \ #
# | | | | (_| |> <| | | | | | | | | | | (_| | | (_) | #
# |_| |_|\__,_/_/\_\_|_| |_| |_|_|_| |_|\__,_|_|\___/ #
# #
#########################################################
options:
prefix: §6 Sunucu ismi §8▸
price: 500 #ücret
tpx: 3 #ışınlanma hakkı
command /biletal:
trigger:
if player's balance is greater than or equal to {@price}:
remove {@price} from player's balance
set {tph.%player%} to {@tpx}
give player 1 paper of unbreaking 1 named "&c&lIşınlanma Bileti" with lore "" and "&6%{tph.%player%}% &7hakkınız kaldı"
send "{@prefix}&a Başarıyla &6{@price} miktar &akarşılığında bilet aldınız."
else:
send "{@prefix} &cMinimum &6{@price}&c miktarda paraya ihtiyacınız var!"
on right click with paper:
if name of player's held item is "&c&lIşınlanma Bileti":
if {tph.%player%} > 0:
if {locx} is set:
remove 1 from {tph.%player%}
teleport player to {locx}
send "{@prefix} &aBaşarıyla ışınlandınız!"
set lore of player's held item to "" and "&6%{tph.%player%}% &7hakkınız kaldı"
if {tph.%player%} = 0:
remove 1 paper named "&c&lIşınlanma Bileti" from player's inventory
send "{@prefix}&c Hakkınız bittiği için biletiniz silindi!"
else:
send "&c&lUYARI!&c Işınlanabilecek her hangi bir konum bulunamadı."
send "&cLütfen serverde yetkili bir kişiye bildiriniz."
command /konum [<text>]:
trigger:
if arg-1 is "ayarla":
if player has permission "konum.yetki": #"konum.yetki" bu yetkiyi verdiğin kişiler bu komutu kullanabilir
set {locx} to player's location
send "{@prefix}&a Konum başarıyla %{locx}% olarak ayarlandı."
else:
send "{@prefix}&c Yetkin yetersiz!"
if arg-1 is "sil":
if player has permission "konum.yetki":
if {locx} is set:
delete {locx}
send "{@prefix}&a Konum başarıyla silindi!"
else:
send "{@prefix}&c Her hangi bir konum ayarlı değil"
if arg-1 is not "sil" or "ayarla":
send "&8&m---------------"
send "&aKullanabileceğiniz komutlar:"
send ""
send "&6/konum sil"
send "&6/konum ayarla"
send ""
send "&8&m---------------"
V1.3 Versiyonunda ışınlanma kağıdının başka oyunculara verildiğinde çalışmama sorunu çözüldü
Kod:
#made with love by maximina16
options:
prefix: §6 Sunucu ismi §8▸
price: 500 #ücret
tpx: 3 #ışınlanma hakkı
command /biletal:
trigger:
if player's balance is greater than or equal to {@price}:
remove {@price} from player's balance
set {tph.%player%} to {@tpx}
give player 1 paper of unbreaking 1 named "&c&lIşınlanma Bileti" with lore "" and "&6%{tph.%player%}% &7hakkınız kaldı"
send "{@prefix}&a Başarıyla &6{@price} miktar &akarşılığında bilet aldınız."
else:
send "{@prefix} &cMinimum &6{@price}&c miktarda paraya ihtiyacınız var!"
on right click with paper:
if name of player's held item is "&c&lIşınlanma Bileti":
if {tph.%player%} is not set:
set {_x} to line 2 of player's held item's lore
replace " &7hakkınız kaldı" in {_x} with ""
set {_x} to uncoloured {_x}
set {tph.%player%} to {_x}
else if {tph.%player%} > 0:
if {locx} is set:
remove 1 from {tph.%player%}
teleport player to {locx}
send "{@prefix} &aBaşarıyla ışınlandınız!"
set lore of player's held item to "" and "&6%{tph.%player%}% &7hakkınız kaldı"
if {tph.%player%} = 0:
remove 1 paper named "&c&lIşınlanma Bileti" from player's inventory
send "{@prefix}&c Hakkınız bittiği için biletiniz silindi!"
else:
send "&c&lUYARI!&c Işınlanabilecek her hangi bir konum bulunamadı."
send "&cLütfen serverde yetkili bir kişiye bildiriniz."
command /konum [<text>]:
trigger:
if arg-1 is "ayarla":
if player has permission "konum.yetki": #"konum.yetki" bu yetkiyi verdiğin kişiler bu komutu kullanabilir
set {locx} to player's location
send "{@prefix}&a Konum başarıyla %{locx}% olarak ayarlandı."
else:
send "{@prefix}&c Yetkin yetersiz!"
if arg-1 is "sil":
if player has permission "konum.yetki":
if {locx} is set:
delete {locx}
send "{@prefix}&a Konum başarıyla silindi!"
else:
send "{@prefix}&c Her hangi bir konum ayarlı değil"
if arg-1 is not "sil" or "ayarla":
send "&8&m---------------"
send "&aKullanabileceğiniz komutlar:"
send ""
send "&6/konum sil"
send "&6/konum ayarla"
send ""
send "&8&m---------------"
V1.6 Sürümünde; Aynı anda birden fazla ışınlanma biletinin kullanılamama sorunu çözüldü ve Biletlerin stacklenememesi için biletlere özel kod sistemi eklendi.
Örnek görsel:
Kod:
#made with love by maximina16
#V1.6
options:
prefix: §6 Sunucu ismi §8▸
price: 500 #ücret
tpx: 3 #ışınlanma hakkı
function genKey(l: number) :: text:
set {_abc} to "aAbBcCdDeEfFgGhHiIjJkKlLmMnNoOpPqQrRsStTuYvVwWxXyYzZ"
loop {_l} times:
set {_t} to random integer between 1 and 52
set {_n} to random integer between 0 and 9
if {_r} is set:
chance of 50%:
set {_r} to "%{_r}%%subtext of {_abc} from characters {_t} to {_t}%"
else:
set {_r} to "%{_r}%%{_n}%"
else:
chance of 50%:
set {_r} to subtext of {_abc} from characters {_t} to {_t}
else:
set {_r} to {_n}
return {_r}
command /biletal:
trigger:
if player's balance is greater than or equal to {@price}:
remove {@price} from player's balance
set {_tph} to {@tpx}
set {_key} to genKey(5)
set {_paper} to paper of unbreaking 1 named "&c&lIşınlanma Bileti" with lore "" and "&6%{_tph}% &7hakkınız kaldı" and "&8##%{_key}%"
give player {_paper}
send "{@prefix}&a Başarıyla &6{@price} miktar &akarşılığında bilet aldınız."
else:
send "{@prefix} &cMinimum &6{@price}&c miktarda paraya ihtiyacınız var!"
on right click with paper:
if name of player's held item is "&c&lIşınlanma Bileti":
if {_tph} = 0:
set {_x.%player%} to line 2 of player's held item's lore
replace " &7hakkınız kaldı" in {_x.%player%} with ""
set {_x.%player%} to uncoloured {_x.%player%} parsed as integer
set {_tph} to {_x.%player%}
if {_tph} is not set:
set {_x.%player%} to line 2 of player's held item's lore
replace " &7hakkınız kaldı" in {_x.%player%} with ""
set {_x.%player%} to uncoloured {_x.%player%} parsed as integer
set {_tph} to {_x.%player%}
if {_tph} > 0:
if {locx} is set:
remove 1 from {_tph}
teleport player to {locx}
send "{@prefix} &aBaşarıyla ışınlandınız!"
set {_key} to genKey(5)
set lore of player's held item to "" and "&6%{_tph}% &7hakkınız kaldı" and "&8##%{_key}%"
if {_tph} = 0:
remove 1 paper named "&c&lIşınlanma Bileti" from player's inventory
send "{@prefix}&c Hakkınız bittiği için biletiniz silindi!"
else:
send "&c&lUYARI!&c Işınlanabilecek her hangi bir konum bulunamadı."
send "&cLütfen serverde yetkili bir kişiye bildiriniz."
command /konum [<text>]:
trigger:
if arg-1 is "ayarla":
if player has permission "konum.yetki": #"konum.yetki" bu yetkiyi verdiğin kişiler bu komutu kullanabilir
set {locx} to player's location
send "{@prefix}&a Konum başarıyla %{locx}% olarak ayarlandı."
else:
send "{@prefix}&c Yetkin yetersiz!"
if arg-1 is "sil":
if player has permission "konum.yetki":
if {locx} is set:
delete {locx}
send "{@prefix}&a Konum başarıyla silindi!"
else:
send "{@prefix}&c Her hangi bir konum ayarlı değil"
if arg-1 is not "sil" or "ayarla":
send "&8&m---------------"
send "&aKullanabileceğiniz komutlar:"
send ""
send "&6/konum sil"
send "&6/konum ayarla"
send ""
send "&8&m---------------"
Ücretsiz sürümler V1.6'ya kadardır.
V2 şu anda yapım aşamasında %78
V2 Değişim notları:
+ Gelişmiş konum sistemi eklendi. Bulunduğunuz konumu bir isim ile veri tabanına kayıt eder. Veri tabanındaki her bir ismi ve konumu listeleyebilirsiniz.
+ 3 seviyeye bağlı bilet sistemi eklendi. Bu biletlerin her birini gui ile satın alabilir, aynı şekilde biletleri kullanırken gui üzerinden kayıt edilmiş lokasyonlardan birini seçerek gidebilirsiniz.
+ Her bir biletin kodları veri tabanına kayıt ediliyor. Sunucu içerisinde kullanılan biletlere kod taraması yaptırılıyor.
+ Yeni eklenmiş olan veri listesini silme kodu kullanılırsa sunucuda mevcut olan tüm biletler işlevsiz hale getirilir.
+ Her bir bilet için sonsuz konum ekleyebilme desteği.
+ Her biletin ücretini, ışınlanma hakkını ayarlayabilirsiniz. (Config üzerinden, kişiye özel komutlu bir şekilde yapılabilir veya gelecek güncellemelerde desteği getirilebilir.)
+ Oyuncu kaç tane bilete sahip olursa olsun hiçbir şekilde birbirlerine karışmaz.
+ Yapılabilecek olan tüm buglara karşı çeşitli önlemler.
+ Farklı durumlara karşın yazılmış detaylı, özenli ve bilgilendirici mesajlar.
+ 350den fazla satır.
+ Oyuncular birbirleriyle biletleri istedikleri kadar takas edebilirler. Altyapı sayesinde biletin açıklamasındaki hakkı çeker.
+ Tamamen optimize edildi.
Ekler
Son düzenleme: