- Katılım
- 20 Temmuz 2018
- Mesajlar
- 26
- Elmaslar
- 30
- Puanlar
- 8.795
- Yer
- istanbul(Avr.)
- Minecraft
- TOLGADEV
- tolqadev
1-2 Saat Önce Forum Üzerinde Skript İstek Bölümünde 2 Arkadaşımızın Konusuna Rastladım.
Sizlere Hediyem: @Wronq @WronQ_Executive
İstekleri Level İle Kılıç,Kazma Ve Para Satın Alabilme Marketi İstiyorlardı.
Ve Bende Bu İsteklerini Yerine Getirip Sizlerle Paylaşmak İstedim.
Menünün Amacı Level İle Alışveriş Yapabilme.
Geliştirmek İsteyenler Geliştirebilirler. Kullanmak İsteyenler Kullanabilirler.
Tek İsteğim Yapımcı İsminin Silmemeniz.
Beğendiyseniz Ne Mutlu Bana :)
Komut: /Level
[ Gui Tasarımı ]
Kılıç Menüsü
Kazma Menüsü
Para Menüsü
Repair Menüsü
Discord Adresime Üst Fotoğraftan Ulaşabilirsiniz.
VirusTotal
İndir
Hastebin
VirusTotal
Kod:
#######################################################################################
# #
# ####### ### ### ######### ######### ########### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ### ### ### ## ### ### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ######### ### ########### #
# ### ### ###### ###### #### ##### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ################# ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ### ######### ### #
# #
#######################################################################################
# #
# Bu skript market skriptidir.Coder By 4KR3P. #
# Skriptin amacı oyunculara sanal market sunmaktır. #
# Bu skript AlquistTeam yöneticisi developer 4KR3P tarafından kodlanmıştır. #
# Kullanan kişilerden ricam yapımcı isminin silinemesi. #
# Düzgün kullanım için elimden geleni yaptım. #
# Paylaşılan skriptin ücreti paylaşılan konuya yorum yapıp beğenmek :) #
# Eğer Yaptıysanız ücretiniz ödenmiş demektir. iyi kullanımlar. #
# herhangi bir hatada discord üzerinden ulaşabilirsiniz. #
# Discord: Tolga | 4kr3p#0001 #
# #
#######################################################################################
options:
versiyon: &c1.0v BETA (2.0v)
Prefix: {@Prefix}
Coder: &7&l4Kr&c&l3P
command /Level [<text>]:
trigger:
if arg 1 is not set:
wait 1 tick
open chest with 5 rows named "&7» Level Market" to player
wait 1 tick
format slot 11 of player with diamond sword named "&7» &2&nKılıç Marketi &7«" with lore "||&7&l• &7Bu menü kılıçları içerir||&7&l• &7Kılıç marketini görüntülemek için tıkayınız." to close then run [execute player command "levelkılıç"]
format slot 13 of player with diamond pickaxe named "&7» &e&nKazma Marketi &7«" with lore "||&7&l• &7Bu menü kazmaları içerir||&7&l• &7kazma marketini görüntülemek için tıkayınız." to close then run [execute player command "levelkazma"]
format slot 15 of player with paper named "&7» &d&nPara Denüştürücü &7«" with lore "||&7&l• &7Bu menü exp harcama marketini içerir||&7&l• &7Exp marketi görüntülemek için tıkayınız." to close then run [execute player command "levelpara"]
format slot 31 of player with anvil named "&7» &6&nRepair &7«" with lore "||&7&l• &7Bu menü tamir malzemenlerini içerir||&7&l• &7Repair malzemenlerini görüntülemek için tıkayınız." to close then run [execute player command "repairmenu"]
format slot 44 of player with book and quill named "&9> &6Bilgi &9<" with lore "&7Skript Hakkında Bilgi Alabilirsiniz." to close then run [execute player command "level help"]
else:
if arg 1 is "help":
send "&7Bu skriptin amacı: Sunucu üzerinde kolaylıkla tarım yapılmasıdır."
send "&7Skriptin İzinsiz Kullanılması Yasaktır."
send "&7Yapımcı {@Coder}"
send "&7Verisyon {@versiyon}"
#-------------------------------{ Kılıç Marketi }---------------------------------------
command /levelkılıç [<text>]:
aliases: /lkılıç
trigger:
if arg 1 is not set:
wait 2 tick
open chest with 3 rows named "&7» Level Market/Kılıç" to player
wait 2 tick
format slot 11 of player with wooden sword named "&9» &0&nTahta Kılıç &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi kılıca çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkılıç kilic1"]
format slot 12 of player with stone sword named "&9» &7&nTaş Kılıç &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi kılıca çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkılıç kilic2"]
format slot 13 of player with gold sword named "&9» &e&nAltın Kılıç &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi kılıca çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkılıç kilic3"]
format slot 14 of player with iron sword named "&9» &f&nDemir Kılıç &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi kılıca çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkılıç kilic4"]
format slot 15 of player with diamond sword named "&9» &b&nElmas Kılıç &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi kılıca çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkılıç kilic5"]
else:
if arg 1 is "kilic1":
if player's level is higher than 19:
execute console command "give %player% 268 1"
remove 20 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &0&nTahta Kılıç &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "kilic2":
if player's level is higher than 29:
execute console command "give %player% 272 1"
remove 30 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &7&nTaş Kılıç &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "kilic3":
if player's level is higher than 39:
execute console command "give %player% 283 1"
remove 40 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &e&nAltın Kılıç &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "kilic4":
if player's level is higher than 49:
execute console command "give %player% 267 1"
remove 50 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &f&nDemir Kılıç &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "kilic5":
if player's level is higher than 59:
execute console command "give %player% 276 1"
remove 60 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &b&nElmas Kılıç &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
#-------------------------------{ Kazma Marketi }---------------------------------------
command /levelkazma [<text>]:
aliases: /lkazma
trigger:
if arg 1 is not set:
wait 2 tick
open chest with 3 rows named "&7» Level Market/Kazma" to player
wait 2 tick
format slot 11 of player with wooden pickaxe named "&9» &0&nTahta Kazma &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi Kazma çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkazma kazma1"]
format slot 12 of player with stone pickaxe named "&9» &7&nTaş Kazma &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi Kazma çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkazma kazma2"]
format slot 13 of player with gold pickaxe named "&9» &e&nAltın Kazma &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi Kazma çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkazma kazma3"]
format slot 14 of player with iron pickaxe named "&9» &f&nDemir Kazma &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi Kazma çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkazma kazma4"]
format slot 15 of player with diamond pickaxe named "&9» &b&nElmas Kazma &9«" with lore "||&7&l• &eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi Kazma çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "lkazma kazma5"]
else:
if arg 1 is "kazma1":
if player's level is higher than 19:
execute console command "give %player% 270 1"
remove 20 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &0&nTahta Kazma &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "kazma2":
if player's level is higher than 29:
execute console command "give %player% 274 1"
remove 30 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &7&nTaş Kazma &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "kazma3":
if player's level is higher than 39:
execute console command "give %player% 285 1"
remove 40 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &e&nAltın Kazma &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "kazma4":
if player's level is higher than 49:
execute console command "give %player% 287 1"
remove 50 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &f&nDemir Kazma &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "kazma5":
if player's level is higher than 59:
execute console command "give %player% 278 1"
remove 60 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık &9» &b&nElmas Kazma &9« sahibisin."
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
#-------------------------------{ Para Marketi }---------------------------------------
command /levelpara [<text>]:
aliases: /lpara
trigger:
if arg 1 is not set:
wait 2 tick
open chest with 3 rows named "&7» Level Para Transferi" to player
wait 2 tick
format slot 11 of player with paper named "&c100,000TL Nakit" with lore "&eFiyat: &a30 Seviye||||&7Levelinizi nakite çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "levelpara para1"]
format slot 12 of player with paper named "&c150,000TL Nakit" with lore "&eFiyat: &a50 Seviye||||&7Levelinizi nakite çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "levelpara para2"]
format slot 13 of player with paper named "&c200,000TL Nakit" with lore "&eFiyat: &a70 Seviye||||&7Levelinizi nakite çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "levelpara para3"]
format slot 14 of player with paper named "&c270,000TL Nakit" with lore "&eFiyat: &a90 Seviye||||&7Levelinizi nakite çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "levelpara para4"]
format slot 15 of player with paper named "&c340,000TL Nakit" with lore "&eFiyat: &a120 Seviye||||&7Levelinizi nakite çevirmek için tıklayın." to close then run [execute player command "levelpara para5"]
else:
if arg 1 is "para1":
if player's level is higher than 19:
execute console command "eco give %player% 100000"
remove 20 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık Toplam Paran &c%player's balance%"
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "para2":
if player's level is higher than 29:
execute console command "eco give %player% 150000"
remove 30 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık Toplam Paran &c%player's balance%"
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "para3":
if player's level is higher than 39:
execute console command "eco give %player% 200000"
remove 40 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık Toplam Paran &c%player's balance%"
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "para4":
if player's level is higher than 49:
execute console command "eco give %player% 270000"
remove 50 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık Toplam Paran &c%player's balance%"
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
if arg 1 is "para5":
if player's level is higher than 59:
execute console command "eco give %player% 340000"
remove 60 from player's level
message "{@Prefix} &7Takas İşlemi Başarılı Bir Şekilde Geçekleşti &7Artık Toplam Paran &c%player's balance%"
else:
send "{@Prefix} &7Takas İşlemi İçin Yeterli Levelin Bulunmamakta."
#-------------------------------{ Tamir Marketi }---------------------------------------
command /tamirexp:
trigger:
player has 10 emerald:
remove 10 emerald from player
repair tool of player
else:
send "Yeterince zumrutun yok !"
command /tamirbal:
trigger:
if player's balance is bigger than 49999:
remove 50000 from player's balance
repair tool of player
else:
send "Yeterli bakiyen yok !"
command /repairmenu [<text>]:
aliases: /rpmenu
trigger:
if arg 1 is not set:
wait 2 tick
open chest with 3 rows named "&7» Repair Menü" to player
wait 2 tick
format slot 12 of player with anvil named "&cRepair Hand" with lore "&eFiyat: &a10 Zümrüt||||&7Elinizdeki itemi yenilemek için tıklayın." to close then run [execute player command "tamirexp"]
format slot 14 of player with anvil named "&cRepair Hand" with lore "&eFiyat: &a50,000TL Bakiye||||&7Elinizdeki itemi yenilemek için tıklayın." to close then run [execute player command "tamirbal"]
Son düzenleme: