🌚Bir Anda Üzerinize 20 Enderman Koşsa İlk Hamleniz Ne Olur

20 enderman normal dünyada nasıl oluyormuş :D end de ise boşluk çok güzel cilve yapıyor aşağı atlardım
 
ESC Basarım çık gir ata ata kaçarım. Ölürsem gamemode geçerim :D
 
20 enderman normal dünyada nasıl oluyormuş :D end de ise boşluk çok güzel cilve yapıyor aşağı atlardım
Sonrada yeni bir yüz yeni bir kimlik ile sıfırdan başlangıç at abi alt f4 ne gerek var cilvelere :sohappy:
 
Sakin kalıp alt f4 atarım.
 
Kulaklığımı sakince çıkarır ve suyumu içmeye giderim
 

Hala Discord sunucumuza katılmadın mı?

Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!

Şimdi Katıl
Üst