maadenci
ilovemaju

exlienty
en sevdiğim oyundurDetroit: Become Human'dan iyisi yok
Call of duty black op 1 ,Call of duty modern warfare 1,2,3Başlıkta gördüğünüz gibi, en beğendiğiniz oyun hangisi?
Yanıtlarınızı yazarken MC-TR Genel Forum Kuralları'na uymayı unutmayın.
Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!