Sol Reklam
Sağ Reklam
  • MC-TR 4.0 Güncellemesi: Yeni Tema
    4 yılın ardından artık yeni temaya merhaba diyelim mi? Forumumuzun yeni teması nihayet yayında! Uzun süredir üzerinde çalıştığımız ve sizin geri bildirimlerinizle şekillendirdiğimiz bu yeni tema, forum deneyiminizi tamamen yenileyecek. Modern ve şık tasarımıyla göz alıcı bir deneyim sunmayı hedefleyen bu tema, forumda geçirdiğiniz zamanı daha keyifli ve verimli hale getirecek. 4.0'a geçmek için buraya tıklayabilirsiniz.

komut bloğu

  1. Y

    Çözüldü Mapimi bukkit sunucularda açtığımda survival olan herkesi öldürüyor

    Dostlar eskiden yapılan bir mapi yeniden yaptım ve şu an mapi güncelliyorum. Sıkıntı şu ki herhangi bir bukkitle mapi sunucuda çalıştırdığımda survival modundaki herkesi öldürüyor bunu nasıl düzelteceğimi anlamadım. Komut bloklarına tek tek baktım ama sorun sanırım bukkitlerde bir bilgisi olan...
  2. GurkanGG

    Rehber Sadece Belirlediğimiz Kişilere Hasar Veren TNT | Soru Cevap | Minecraft | Command Block | 1.18.2

    Merhaba arkadaşlar bir soruda tnt yi sadece belirledigimiz kisilere hasar vermesi komutu var mı diye bir soru geldi. Bu videomda sizlere sadece belirlediğimiz kişilere hasar veren tnt icadımı tanıttım. Umarım beğenirsiniz. Dosya indirme linki:
  3. OhaJupiter

    Minecraft Tek Oyunculuda Gün Sistemi

    Öncelikle Herkese Merhabalar Uzatmadan Konuyu Açıyım. Şimdi Ben Tek Oyunculuda Bir Cinayet Çözme Mantıklı Bir Map Yapmak İstiyorum. Bu Haritada Örn: haritaya İlg Girdiği Gün: 15 Haziran GERÇEK Hayatta 1 Saat Geçince MİNECRAFT'TA 1 Gün Geçicek Anlamadıysanız Mantığı Anlatıyım Cinayet 15...
  4. R

    Command Block üzerinde zırh yoksa zırh giydirme

    Merhaba sunucumda 10 block uzaklıkta ki herkese direkt üzerine demir zırh giydirip demir kılıç vermek istiyorum ama eğer üzerinde zaten demir zırh varsa hiç bir şey yapmasın istiyorum nasıl ayarlayabilirim
  5. Y

    Minecraft serverde arsa dunyasinda ucabilme yetkisi nasil verilir? sunucu * uzerinden acildi surum 1.14.4

    Minecraft serverimde arsa dunyasi olusturdum .Ucma yetkisi vermek istiyorum ama yapamiyorum skript pluginini indirdim ama calismadi benim sunucum 1.14.4 de acildi skript plugini 1.7.2 icin.Baska bir plugin varsa lutfen bana soyleyin komut blogundada olmuyor cunki @p yazdigimda kullanici...
  6. S

    Rehber Komut Bloğu İle Yapabileceğiniz 5 Şey

    Minecraft Türkiye - Komut Bloğu İle Yapabileceğiniz 5 Şey Gelin biraz oyunu süsleyelim! Selam Minecraft Türkiye ailesi. Bugün sizlere eğlenceli 5 tane komut derledim. Aslında burada komut bloğu değil, komut önem görüyor. Çünkü bu komutlar çok uzun. Biz de uzun komutları çalıştırmak amacıyla...
  7. D

    Rehber Item veren tabela!

    Hepinize merhaba, bugün size komut bloğunda yaptığımız item veren tabelanın nasıl yapıldığını göstereceğim. give @p sign 1 0 { BlockEntityTag: { Text1: "{\"text\":\"Elma\",\"color\":\"dark_blue\",\"bold\":true,\"clickEvent\":{\"action\":\"run_command\",\"value\":\"give @p apple\"}}"...
  8. S

    Rehber Minecraft Komut Blokları Nasıl Kullanılır?

    Selam.. Bu konu içerisinde komut bloğu nedir, nasıl kullanılır onu öğreneceğiz. Komut bloğu nedir ; oyun içerisinde sürekli komut yazmak yerine kızıltaş devresi ile kısa yoldan o komutu kullanmak, bir yığın komut bloğu ile mod ile yapılan şeyleri mod kullanmadan yapmak vesaire için kullanılır...
  9. S

    Rehber Minecraft Komut Bloğu (Command Block) # 1 Say&teleport Komutu

    Komut Bloğu almak için: /give <oyuncu ismi> minecraft:command_block 1 Herkese Merhaba, Bugün sizlere Say ve Teleport Komutunu Nasıl Kullanacağınızı göstereceğim. İlk olarak 1)Say Komutu En Basit Komut olduğunu söyleyebilirim bu komutu kontrol amacıyla kullanırım /say @p/@a/@e/@r/@s veya...
  10. §

    Rehber Vanilla Minecraft WoolWars Haritası (1.12.2)

    Hepinize merhabalar sayın MC-TR üyeleri! Sizlere dostlarım ile birlikte üzerinde çalıştığımız bir haritayı tanıtmak isterim. Map Yapımcıları: ErQy571, Komut WOOLWARS NEDIR? WoolWars sunuculardaki BedWars gibi 4 adet farklı adanın ve takımın bulunduğu, oyuncuların ise gelişerek kazanmaya...
  11. G

    Rehber MCommand Generator | Kolay ve Hızlı Komut Bloğu Kodları Oluşturma Programı!

    Herkese Merhaba! Bugün sizlere MCommand Generator programını tanıtacağım. Bu program oyuncuların karmaşık komut bloğu kodlarını kolayca yazabilmesi için tasarlanmıştır. Fakat, aklıma şu ana kadar renkli sohbet mesajı (tellraw)'dan başka bir şey gelmedi. Eğer sizinde kolay bir şekilde oluşturmak...
  12. W

    Rehber Tek Komut Bloğu ile Daha Fazla Yiyecek Modu [TÜRK YAPIMI,NTP]

    Merhaba MC-TR Sakinleri ben w0wKomuT Bugün yeni yapmış olduğum Daha Fazla Yiyecek Modu ile karşınızdayım. Fakat Komut blokarlıya çalışıyor ve başlıktanda gördüğünüz gibi NTP NeedTexturePack yani kendi texture packinizi ayarlayıp arkadaşlarınızla eğlenebilirsiniz conconcraft gibi oldu. Oyunda...
  13. D

    Redstone'dan İleri Derecede Anlayanlar [ACİL] İçeri

    merhaba arkadaşlar bir harita yapıyorum ve bi redstone sistemine ihtiyacım var amacımız şu; bir sandığa kuvars bloğu atılacak(haritadan bulunacak) bu bloğu sandığa atınca ayrışacak ve doğru sandığa gidince komut bloğu çalışacak
  14. E

    Rehber Minecraft Komut Bloğu İcatlarım :V

    Mrb beyler bayanlar minecraft komut bloklarıyla yaptıklarımı göstercem :S Abone layk falan atmasanızda olur youtubeu bıraktım zaten xd
Yukarı