- Katılım
- 28 Ocak 2018
- Mesajlar
- 205
- Elmaslar
- 162
- Puanlar
- 9.070
- Minecraft
- DecisioN
Merhaba MC-TR Sakinleri bugün kendi yapmış olduğum Zorluk skriptini tanıtacağım.
Geçen tanıttığım yemek+ skripti ile bağlantılı ikiside survival içindi :)
KANAMA
Kanama belirlediğiniz tüm canlılardan gelir benim belirlediğim "zombi iskelet örümcek" bunlardan biri sizi ısırırsa kanamaya başlarsanız.
Kanamayı önlemek için bandaj gerekir bandaj ise "/al bandaj" komutu ile alınır.
Kanarken arkanızdan bu şekilde kanlar bırakırsınız.
Ve 10 saniyede bir canınız azalır.
KUDUZ
Kuduz ismindede belli olduğu gibi kurtlardan bulaşır sizi ısırdıkları takdirde kafanız dönmeye başlar ve 10dakika içinde kuduz aşısı yapamazsınız delirip ölürsünüz.
Arkanızdan herhangi bir efekt bırakmazsınız 10 dakika sonra delirip ölürsünüz
ZEHİRLENME
Zehirlenme şu şekilde işler. Mağara örümceği tarafından ısırıldığınızda zehirlenirsiniz canınız hep 1 kalpde kalır.
Ve panzehir yapana kadar acı içinde yaşarsınız.
PANZEHIR,AŞI,BANDAJ
Hepsi birnevi ilaç gibidir. Bandaj kanamanızı engeller. Kuduz Aşısı sizi dinç hale getirir delirmeden önce aşılanırsanız.
Panzehir ise zehri vücüdünüzdan çıkartır.
"/al" komuduyla alınır.
Sağ tıkladığınızda 5 saniye sonra efektleriniz gider. Dinç hale tekrardan gelirsiniz.
Gereken Eklentiler:
WildSkript
Skript
Skrayfall
SkQuery
Kod:
Geçen tanıttığım yemek+ skripti ile bağlantılı ikiside survival içindi :)
KANAMA
Kanama belirlediğiniz tüm canlılardan gelir benim belirlediğim "zombi iskelet örümcek" bunlardan biri sizi ısırırsa kanamaya başlarsanız.
Kanamayı önlemek için bandaj gerekir bandaj ise "/al bandaj" komutu ile alınır.
Kanarken arkanızdan bu şekilde kanlar bırakırsınız.
Ve 10 saniyede bir canınız azalır.
KUDUZ
Kuduz ismindede belli olduğu gibi kurtlardan bulaşır sizi ısırdıkları takdirde kafanız dönmeye başlar ve 10dakika içinde kuduz aşısı yapamazsınız delirip ölürsünüz.
Arkanızdan herhangi bir efekt bırakmazsınız 10 dakika sonra delirip ölürsünüz
ZEHİRLENME
Zehirlenme şu şekilde işler. Mağara örümceği tarafından ısırıldığınızda zehirlenirsiniz canınız hep 1 kalpde kalır.
Ve panzehir yapana kadar acı içinde yaşarsınız.
PANZEHIR,AŞI,BANDAJ
Hepsi birnevi ilaç gibidir. Bandaj kanamanızı engeller. Kuduz Aşısı sizi dinç hale getirir delirmeden önce aşılanırsanız.
Panzehir ise zehri vücüdünüzdan çıkartır.
"/al" komuduyla alınır.
Sağ tıkladığınızda 5 saniye sonra efektleriniz gider. Dinç hale tekrardan gelirsiniz.
Gereken Eklentiler:
WildSkript
Skript
Skrayfall
SkQuery
Kod:
Kod:
#----------------------#
# Made By #
# EKTEAM #
#----------------------#
on first join:
set {kanama::%player%} to 0
set {zehir::%player%} to 0
on join:
if {kanama::%player%} is not set:
set {kanama::%player%} to 0
if {zehir::%player%} is not set:
set {zehir::%player%} to 0
options:
partikulfazlalik: 50 #<--- Kendinize göre değiştiriniz.
on load:
execute console command "/gamerule sendCommandFeedback false"
on damage:
victim is a player
attacker is an zombie
set {kanama::%victim%} to 1
send "&c> &bAh, Olamaz kanıyorum!" to victim
execute console command "effect %victim% slowness 100000 2 true"
execute console command "effect %victim% blinness 100000 2 true"
on damage:
victim is a player
attacker is an skeleton
set {kanama::%victim%} to 1
send "&c> &bAh, Olamaz kanıyorum!" to victim
run victim command "effect %victim% slowness 100000 2 true" as op
run victim command "effect %victim% blindness 100000 2 true" as op
on damage:
victim is a player
attacker is an creeper
set {kanama::%victim%} to 1
send "&c> &bAh, Olamaz kanıyorum!" to victim
run victim command "effect %victim% slowness 100000 2 true" as op
run victim command "effect %victim% blindness 100000 2 true" as op
on damage:
victim is a player
attacker is an spider
set {kanama::%victim%} to 1
send "&c> &bAh, Olamaz kanıyorum!" to victim
run victim command "effect %victim% slowness 100000 2 true" as op
run victim command "effect %victim% blindness 100000 2 true" as op
on damage:
victim is a player
attacker is an wolf
set {kuduz::%victim%} to 1
send "&c> Ahh! Sanırsam köpek kuduzdu!" to victim
run victim command "effect %victim% nausea 100000 1 true" as op
#Kendiniz istediğiniz mobları ekleyebilirsiniz.
on damage:
victim is a player
attacker is an cave spider
set {zehir::%victim%} to 1
send "&c> &bZehirlenmiş olmalıyım. Bir panzehir bulsam iyi olacak." to victim
run victim command "/effect %victim% poison 100000 2 true" as op
on respawn:
set {kanama::%player%} to 0
set {zehir::%player%} to 0
set {kuduz::%player%} to 0
on right click with paper:
if name of player's tool is "&cBandaj":
if {kanama::%player%} is 1:
remove 1 paper named "&cBandaj" from player
send "&c&lBandaj sarılıyor..." to player
wait 5 seconds
set {kanama::%player%} to 0
execute console command "effect %player% clear"
send "&c> &bKendimi daha iyi hissediyorum." to player
on right click with cactus green:
if name of player's tool is "&cPanzehir":
if {zehir::%player%} is 1:
remove 1 cactus green named "&cPanzehir" from player
send "&c&lPanzehir içiliyor..." to player
wait 5 seconds
set {zehir::%player%} to 0
execute console command "effect %player% clear"
send "&c> &bKendimi daha iyi hissediyorum." to player
on right click with iron ingot:
if name of player's tool is "&cKuduz Aşısı":
if {kuduz::%player%} is 1:
remove 1 iron ingot named "&cKuduz Aşısı" from player
send "&c&lKuduz aşısı yapılıyor..." to player
wait 5 seconds
set {kuduz::%player%} to 0
execute console command "effect %player% clear"
send "&c> &bKendimi daha iyi hissediyorum." to player
#-----------------------------------------------#
# Bu kısım özelleştirebilir veyatta kapatılabilir.
every 5 seconds:
loop all players:
if {kanama::%loop-player%} is 1:
run loop-player command "particle reddust ~ ~ ~ 0.1 0.1 0.1 0.1 {@partikulfazlalik}" as op
every 10 seconds:
loop all players:
if {kanama::%loop-player%} is 1:
execute console command "effect %loop-player% poison 1 255 true"
every 10 minutes:
loop all players:
if {kuduz::%loop-player%} is 1:
execute console command "effect %loop-player% instant_damage 1 255 true"
#-----------------------------------------------#
command /al [<text>]:
permission: ekteam.op
permission message: §c> §bYetkiniz yok.
trigger:
if arg 1 is "panzehir":
give 1 cactus green named "&cPanzehir" to player
if arg 1 is "bandaj":
give 1 paper named "&cBandaj" to player
if arg 1 is "kuduz":
give 1 iron ingot named "&cKuduz Aşısı" to player
if arg is not set:
send "&c/al panzehir-bandaj-kuduz" to player
command /duzelt [<text>]:
permission: ekteam.op
trigger:
if arg 1 is "zehir":
set {zehir::%player%} to 0
if arg 1 is "kanama":
set {kanama::%player%} to 0
if arg 1 is "kuduz":
set {kuduz:::%player%} to 0
if arg 1 is not set:
send "&c/duzelt zehir-kanama-kuduz" to player
#------------------------------------------------#
Yapımcı Notu: Tamamen Bana Aittir.