__HAKKINDA__
1-> Skriptin genel amacı oyunda op varsa bir kod yazarak yerdeki
eşyaları silme yok ise de her 10 dakikada bir yerdeki eşyaları silmek.
2-> Skript çalıntı değildir! İllaki benzer skriptler olacaktır.
3-> Biliyorum böyle bir plugin var ama ben plugin kullanmayı sevmeyen birisiyim :).
__KULLANIM__
1-> Oyunda bir yetkili var ise /yersil yazarak yerdeki eşyaları temizleyebilir.
2-> Oyunda yetkili yok ise her 10 dakika da bir yerleri temizleyebilir. (Dakika değiştirilebilir.)
__GÖRSELLER__
--/yersil;
--Otomatik yerdeki eşyaları temizleme;
__KODLARIN ANLAMLARI__
_____________--/yersil;_____________
_____________Otomatik yerdeki eşyaları silme;_____________
__KOD__
1-> Skriptin genel amacı oyunda op varsa bir kod yazarak yerdeki
eşyaları silme yok ise de her 10 dakikada bir yerdeki eşyaları silmek.
2-> Skript çalıntı değildir! İllaki benzer skriptler olacaktır.
3-> Biliyorum böyle bir plugin var ama ben plugin kullanmayı sevmeyen birisiyim :).
__KULLANIM__
1-> Oyunda bir yetkili var ise /yersil yazarak yerdeki eşyaları temizleyebilir.
2-> Oyunda yetkili yok ise her 10 dakika da bir yerleri temizleyebilir. (Dakika değiştirilebilir.)
__GÖRSELLER__
--/yersil;
--Otomatik yerdeki eşyaları temizleme;
__KODLARIN ANLAMLARI__
_____________--/yersil;_____________
*command /yersil: -- "yersil" diye bir komut oluştur
*trigger: -- Komut çalıştığında tetikle
*player is op: -- Oyuncuda op yetkisi var ise
*loop all entities: -- Bütün varlıkları loopla
*loop-entity isn't alive -- Looplanan varlık yaşamıyorsa
*delete loop-entity -- Looplanan varlığı sil
*add 1 to {_sil} -- sil geçici variablesine silinmiş varlıkları ekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &e&o%player% &7Yerdeki &e%{_sil}% &7eşyayı sildi!" to players -- Geçici variableyi %{_sil}%'e ekle, %player% komutu çalıştıran kişinin ismini yaz ve " işaretinin içini oyunculara söyle
*trigger: -- Komut çalıştığında tetikle
*player is op: -- Oyuncuda op yetkisi var ise
*loop all entities: -- Bütün varlıkları loopla
*loop-entity isn't alive -- Looplanan varlık yaşamıyorsa
*delete loop-entity -- Looplanan varlığı sil
*add 1 to {_sil} -- sil geçici variablesine silinmiş varlıkları ekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &e&o%player% &7Yerdeki &e%{_sil}% &7eşyayı sildi!" to players -- Geçici variableyi %{_sil}%'e ekle, %player% komutu çalıştıran kişinin ismini yaz ve " işaretinin içini oyunculara söyle
_____________Otomatik yerdeki eşyaları silme;_____________
*every 10 minutes: -- Her 10 dakika da bir
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c1 dakika &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 50 seconds -- 50 saniye bekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c10 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 7 seconds -- 7 saniye bekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c3 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 1 seconds -- 1 saniye bekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c2 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 1 seconds -- 1 saniye bekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c1 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 1 seconds -- 1 saniye bekle
*loop all entities: -- Bütün varlıkları loopla
*loop-entity isn't alive -- Looplanan varlık yaşamıyorsa
*delete loop-entity -- Looplanan varlığı sil
*add 1 to {_sil} -- sil geçici variablesine silinmiş varlıkları ekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki &e%{_sil}% &7eşya silindi!" to players -- Geçici variableyi %{_sil}%'e ekle ve " işaretinin içini oyunculara söyle
*stop -- durdur
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c1 dakika &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 50 seconds -- 50 saniye bekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c10 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 7 seconds -- 7 saniye bekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c3 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 1 seconds -- 1 saniye bekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c2 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 1 seconds -- 1 saniye bekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c1 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players -- Oyunculara " işaretinin içindekileri söyle
*wait 1 seconds -- 1 saniye bekle
*loop all entities: -- Bütün varlıkları loopla
*loop-entity isn't alive -- Looplanan varlık yaşamıyorsa
*delete loop-entity -- Looplanan varlığı sil
*add 1 to {_sil} -- sil geçici variablesine silinmiş varlıkları ekle
*send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki &e%{_sil}% &7eşya silindi!" to players -- Geçici variableyi %{_sil}%'e ekle ve " işaretinin içini oyunculara söyle
*stop -- durdur
__KOD__
Kod:
#send kodlarının içini değiştirebilirsiniz.#[/CENTER]
#Bekleme sürelerini değiştirebilirsiniz.#
#minutes:dakika | seconds:saniye | hours:saat |#
every 10 minutes: #10 yerine başka bir sayı ekleyebilirsiniz#
send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c1 dakika &7sonra temizlenecektir !" to players
wait 50 seconds
send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c10 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players
wait 7 seconds
send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c3 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players
wait 1 seconds
send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c2 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players
wait 1 seconds
send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki eşyalar &c1 saniye &7sonra temizlenecektir !" to players
wait 1 seconds
loop all entities:
loop-entity isn't alive
delete loop-entity
add 1 to {_sil}
send "&6|&l&4P&fB&6> &7Yerdeki &e%{_sil}% &7eşya silindi!" to players
stop
command /yersil:
trigger:
player is op:
loop all entities:
loop-entity isn't alive
delete loop-entity
add 1 to {_sil}
send "&6|&l&4P&fB&6> &e&o%player% &7Yerdeki &e%{_sil}% &7eşyayı sildi!" to players