- Katılım
- 21 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 187
- Elmaslar
- 97
- Puanlar
- 13.675
- Yaş
- 21
Yazı Tura
Bu skriptin amacı sunucunuzda oyuncularınızın para kazanabileceği bir bahis sistemi ve sunucunuzda kitle elde edebileceğiniz bir sistem, Keyifli kullanımlar.
Komutlar
/yazıtura yada /yt » Yazı tura menüsünü açmanızı sağlar.
/yt kur <yazı/tura> <miktar> » Oda kurmak için bu komutu kullanabilirsiniz.
/yt sil » Bu komutu yazarak kurduğunuz odayı silebilirsiniz.
/yt sil <id> » Bu komut ile belirlediğiniz id de olan odayı silersiniz.
/yttop » En çok kazananları görebilirsiniz.
Gereken Eklentiler
Skript 2.2
SkQuery
SkRayfall
Tuske
WildSkript
Resimler
Kod:
variables:
{ytkazanma::%player%} = 0
{ytkaybetme::%player%} = 0
{ytkar::%player%} = 0
{odakurdu::%player%} = false
{onayladi.%player%} = false
{ytoda::%player%} = false
{oncekiid} = 0
command /yazıtura [<text>] [<text>] [<integer>]:
aliases: yt
trigger:
if arg-1 is not set:
if arg-2 is not set:
if arg-3 is not set:
close player's inventory
wait a ticks
open virtual chest inventory with size 6 named "&3Yazı Tura" to player
wait a ticks
set {_s} to 36
loop 9 times:
create gui slot {_s} of player with 160:7 named ""
add 1 to {_s}
set {_kafa} to skull of player
create gui slot 45 of player with {_kafa} named "&8» &eBilgilerim" with lore "||&eKazanma: &a%{ytkazanma::%player%}%||&eKaybetme: &a%{ytkaybetme::%player%}%||&eKâr: &a%{ytkar::%player%}% TL" to nothing
create gui slot 49 of player with book named "&8» &eNasıl Oynanır?" with lore "||&aYazı Tura &eOyunu Bir kişinin|| &cyazı &ebir kişini &ctura||&eolarak seçtiği ve sonucunda||&ekazananın parayı aldığı bir oyundur.||||&8» &eKomutlar||||&a/yt kur <yazı,tura> <miktar> &eYazarak||&eYazı tura oyunu kurabilirsiniz.||||&a/yt sil &eYazarak Odanı silebilirsin." to nothing
set slot 53 of player's current inventory to sign named "&8» &eEn iyiler" with lore "||&aYazı-Tura &eEn iyileri görüntülemek için tıklayın."
set {_oda} to 0
loop {ytodalar::*}:
create gui slot {_oda} of player with chest named "&8» &eOda &a##%{odalar::%loop-value%::id}%" with lore "||&eOda Sahibi: &a%{odalar::%loop-value%::sahip}%||&eOda Fiyatı: &a%{odalar::%loop-value%::fiyat}% TL||&eOda Sahibi Tarafı: &a%{odalar::%loop-value%::taraf}%||||&eTıklayarak Odaya katılabilirsin." to nothing
add 1 to {_oda}
else if arg-1 is "kur":
if arg-2 is "yazı" or "tura":
if size of {ytodalar::*} is less than 35:
if arg-3 is between 50000 and 1000000:
if player's balance is greater than or equal to arg-3:
if {ytoda::%player%} is false:
set {ytoda::%player%} to true
remove arg-3 from player's balance
set {_id} to {oncekiid} + 1
set {oncekiid} to {_id}
set {odabasladi::%{_id}%} to false
set {odalar::%{_id}%::id} to {_id}
set {odalar::%{_id}%::sahip} to player
add {_id} to {ytodalar::*}
set {odalar::%{_id}%::fiyat} to arg-3
if arg-2 is "yazı":
set {odalar::%{_id}%::taraf} to "Yazı"
else if arg-2 is "tura":
set {odalar::%{_id}%::taraf} to "Tura"
send "&eOda Başarıyla Kuruldu."
else:
send "&eZaten oda kurmuşsun"
else:
send "&eBelirttiğin miktarda paran bulunmamakta."
else:
send "&eYatırılan miktar &a50.000 TL &eile &a1.000.000 TL &earasında olmalı"
else:
send "&eŞuanda Yeterince oda var lütfen açılan odalara katılmayı dene."
else:
send "&eTaraflar &aYazı &eYada &aTura &eOlmalıdır."
else if arg-1 is "sil":
if arg-2 is not set:
if arg-3 is not set:
if {ytoda::%player%} is true:
if {onayladi.%player%} is false:
send "&eOdanı silmek istediğini onaylamak istiyorsan bir daha &a/yt sil &eyazmalısın."
set {onayladi.%player%} to true
wait 10 seconds
set {onayladi.%player%} to false
else:
set {onayladi.%player%} to false
loop {ytodalar::*}:
if {odalar::%loop-value%::sahip} is player:
if {odabasladi::%loop-value%} is false:
set {bulundu.%player%} to true
add {odalar::%loop-value%::fiyat} to player's balance
set {ytoda::%{odalar::%loop-value%::sahip}%} to false
delete {odalar::%loop-value%::id}
remove loop-value from {ytodalar::*}
set {odabasladi::%loop-value%} to false
set {odakurdu::%{odalar::%loop-value%::sahip}%} to false
send "&eOdan Başarıyla silindi, &aID: ##%loop-value%"
stop loop
else:
send "&eBu Oda şuanda başlamış silemezsin."
stop loop
else:
send "&eOda açmamışsın."
else:
if player has permission "yt.oda.sil":
set {_secilenoda} to "%arg-2%" parsed as integer
if {_secilenoda} is integer:
loop {ytodalar::*}:
if {odalar::%{_secilenoda}%::id} is set:
loop 200 times:
send " " to player
if {onayladi-%{_secilenoda}%.%player%} is not set:
set {onayladi-%{_secilenoda}%.%player%} to true
send "&eOda ID: &a##%{_secilenoda}%%nl%&eBu odanın sahibi: &a%{odalar::%{_secilenoda}%::sahip}%%nl%&eBu Odanın fiyatı: &a%{odalar::%{_secilenoda}%::fiyat}% TL%nl%%nl%&eOdanın Silinmesini onaylıyor iseniz &a/yt sil %{_secilenoda}% &eyazmalısınız."
wait 10 seconds
delete {onayladi-%{_secilenoda}%.%player%}
stop loop
else:
delete {onayladi-%{_secilenoda}%.%player%}
add {odalar::%{_secilenoda}%::fiyat} to {odalar::%{_secilenoda}%::sahip}'s balance
set {ytoda::%{odalar::%loop-value%::sahip}%} to false
delete {odalar::%{_secilenoda}%::id}
remove {_secilenoda} from {ytodalar::*}
set {odabasladi::%{_secilenoda}%} to false
set {odakurdu::%{odalar::%{_secilenoda}%::sahip}%} to false
send "&eOda Başarıyla silindi, &aID: ##%{_secilenoda}%"
stop loop
else:
send "&eOda bulunamadı."
stop loop
else:
send "&eBir oda sayısı yazmalısın!"
else:
send "&eYeterli yetkin bulunmamakta!"
on inventory click:
if name of player's current inventory is "&3Oyun Oynanıyor...":
cancel event
on inventory click:
if name of player's current inventory is "&3Yazı Tura":
cancel event
if clicked slot is not 53:
if clicked item is chest:
set {_odanum} to "%numbers of uncoloured name of clicked item%" parsed as number
if {odalar::%{_odanum}%::sahip} is not player:
if {ytoda::%player%} is false:
if {odalar::%{_odanum}%::id} is set:
if {odabasladi::%{_odanum}%} is false:
if player's balance is greater than or equal to {odalar::%{_odanum}%::fiyat}:
set {odabasladi::%{_odanum}%} to true
add {odalar::%{_odanum}%::sahip} and player to {_odaoyuncular::*}
remove {odalar::%{_odanum}%::fiyat} from player's balance
wait a ticks
loop 15 times:
open virtual chest inventory with size 3 named "&3Oyun Oynanıyor..." to {_odaoyuncular::*}
wait a ticks
set {_kazanan} to random integer between 1 and 2
if {_kazanan} is 1:
if {odalar::%{_odanum}%::taraf} is "Yazı":
set {_kafa} to skull of {odalar::%{_odanum}%::sahip}
create gui slot 13 of {_odaoyuncular::*} with {_kafa} named "&8» &eYazı" with lore "" to nothing
else:
set {_kafa} to skull of player
create gui slot 13 of {_odaoyuncular::*} with {_kafa} named "&8» &eYazı" with lore "" to nothing
else if {_kazanan} is 2:
if {odalar::%{_odanum}%::taraf} is "Tura":
set {_kafa} to skull of {odalar::%{_odanum}%::sahip}
create gui slot 13 of {_odaoyuncular::*} with {_kafa} named "&8» &eTura" with lore "" to nothing
else:
set {_kafa} to skull of player
create gui slot 13 of {_odaoyuncular::*} with {_kafa} named "&8» &eTura" with lore "" to nothing
play raw sound "random.orb" at {_odaoyuncular::*} with pitch 1 volume 1
wait 0.5 seconds
if {_kazanan} is 1:
set {_odakazanan} to "Yazı"
else if {_kazanan} is 2:
set {_odakazanan} to "Tura"
if {odalar::%{_odanum}%::taraf} is "Yazı":
if {_odakazanan} is "Yazı":
send "&a%{odalar::%{_odanum}%::sahip}% &eYazı turayı kazandı." to {_odaoyuncular::*}
add ({odalar::%{_odanum}%::fiyat} * 2) to {odalar::%{_odanum}%::sahip}'s balance
add {odalar::%{_odanum}%::fiyat} to {ytkar::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%}
remove {odalar::%{_odanum}%::fiyat} from {ytkar::%player%}
set {ytoda::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%} to false
add 1 to {ytkazanma::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%}
add 1 to {ytkaybetme::%player%}
else:
send "&a%player% &eYazı turayı kazandı" to {_odaoyuncular::*}
add ({odalar::%{_odanum}%::fiyat} * 2) to player's balance
remove {odalar::%{_odanum}%::fiyat} from {ytkar::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%}
add {odalar::%{_odanum}%::fiyat} to {ytkar::%player%}
set {ytoda::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%} to false
add 1 to {ytkaybetme::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%}
add 1 to {ytkazanma::%player%}
else if {odalar::%{_odanum}%::taraf} is "Tura":
if {_odakazanan} is "Tura":
send "&a%{odalar::%{_odanum}%::sahip}% &eYazı turayı kazandı." to {_odaoyuncular::*}
add ({odalar::%{_odanum}%::fiyat} * 2) to {odalar::%{_odanum}%::sahip}'s balance
add {odalar::%{_odanum}%::fiyat} to {ytkar::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%}
remove {odalar::%{_odanum}%::fiyat} from {ytkar::%player%}
set {ytoda::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%} to false
add 1 to {ytkazanma::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%}
add 1 to {ytkaybetme::%player%}
else:
send "&a%player% &eYazı turayı kazandı" to {_odaoyuncular::*}
add ({odalar::%{_odanum}%::fiyat} * 2) to player's balance
remove {odalar::%{_odanum}%::fiyat} from {ytkar::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%}
add {odalar::%{_odanum}%::fiyat} to {ytkar::%player%}
set {ytoda::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%} to false
add 1 to {ytkaybetme::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%}
add 1 to {ytkazanma::%player%}
wait 1 seconds
close {_odaoyuncular::*}'s inventory
set {ytoda::%{odalar::%{_odanum}%::sahip}%} to false
delete {odalar::%{_odanum}%::id}
remove {_odanum} from {ytodalar::*}
set {odabasladi::%{_odanum}%} to false
else:
send "&eYeterli miktarda paran yok gerekli miktar, &a%{odalar::%{_odanum}%::fiyat} - player's balance% TL"
else:
send "&eBu Oda zaten şuanda oynanıyor."
else:
send "&eBu Oda zaten şuanda oynanıyor."
else:
send "&eZaten oda kurmuşsun bu odaya katılamazsın!"
else:
send "&eKendi odana katılamazsın."
else:
execute player command "/yttop"
command /yttop:
trigger:
loop {ytkar::*}:
add 1 to {_size}
if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
else:
set {_n} to 0
loop {_size} times:
set {_n} to {_n}+1
{_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
stop loop
wait 1 tick
set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
loop {_low.to.high.list::*}:
set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
set {_n} to {_n}-1
wait 1 tick
close player's inventory
wait a ticks
open virtual chest inventory with size 3 named "&3Yazı-Tura Top" to player
wait a ticks
set {_s} to 0
loop 4 times:
create gui slot {_s} of player with 160:7 named ""
add 1 to {_s}
set slot 4 of player's current inventory to sign named "&8» &eBilgi" with lore "||&eListe soldan sağa doğru gider||&eListe &aKâr'a &eGöre Sıralanır."
set {_s} to 5
loop 4 times:
create gui slot {_s} of player with 160:7 named ""
add 1 to {_s}
create gui slot 9 of player with 160:7 named ""
create gui slot 17 of player with 160:7 named ""
set {_s} to 18
loop 9 times:
create gui slot {_s} of player with 160:7 named ""
add 1 to {_s}
set {_s} to 10
loop {_high.to.low.list::*}:
add 1 to {_result}
set {_kafa} to skull of loop-value parsed as offline player
create gui slot {_s} of player with {_kafa} named "&8» &e%loop-value%" with lore "||&eKazanma: &a%{ytkazanma::%loop-value%}%||&eKaybetme: &a%{ytkaybetme::%loop-value%}%||&eKâr: &a%{ytkar::%loop-value%}% TL" to nothing
add 1 to {_s}
if {_result} is 7:
stop
on inventory click:
if name of player's current inventory is "&3Yazı-Tura Top":
cancel event