Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

LimonYiyenAdam

Koydum Çalışma Masasını
Katılım
8 Ekim 2017
Mesajlar
58
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
1
Puanlar
960
Arkadaşlar skriptte bi bölümü yapamadım yardımcı olacak varsa şimdiden teşekkürler, istegim oyuncu odun kırdıgında bi sandık açılması ve bu sandıgı oyuncunun hiçbir şekilde kapatamaması
 

Fhalinkz

Tm
Onaylı Satıcı
Katılım
5 Şubat 2018
Mesajlar
1.101
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
629
Puanlar
2.840
Discord
Fhalinkz#7532
Ama hiçbir zaman kapatamaz bunu :D Alt f4 yapması lazım.

Kod:
on break of wood:
    cancel event
    set {wood::%player%} to true
    open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
    make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
command /menu:
    trigger:
        open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
        make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
on inventory close:
    if {wood::%player%} is set:
        execute player command "/menu"
Mesajınız otomatik olarak birleştirildi:

Ya da şöyle yapabilirsin :D

Kod:
on break of wood:
    cancel event
    set {wood::%player%} to true
    open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
    make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
command /menu [<player>]:
    trigger:
        if arg-1 isn't set:
            open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
            make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
        if arg-1 is set:
            if player has permission "sandık.kapat":
                delete {wood::%arg-1%}
                send "Artık sandıgı kapatabilirsin" to arg-1
on inventory close:
    if {wood::%player%} is set:
        execute player command "/menu"
 

LimonYiyenAdam

Koydum Çalışma Masasını
Katılım
8 Ekim 2017
Mesajlar
58
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
1
Puanlar
960
Ama hiçbir zaman kapatamaz bunu :D Alt f4 yapması lazım.

Kod:
on break of wood:
    cancel event
    set {wood::%player%} to true
    open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
    make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
command /menu:
    trigger:
        open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
        make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
on inventory close:
    if {wood::%player%} is set:
        execute player command "/menu"
Mesajınız otomatik olarak birleştirildi:

Ya da şöyle yapabilirsin :D

Kod:
on break of wood:
    cancel event
    set {wood::%player%} to true
    open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
    make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
command /menu [<player>]:
    trigger:
        if arg-1 isn't set:
            open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
            make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
        if arg-1 is set:
            if player has permission "sandık.kapat":
                delete {wood::%arg-1%}
                send "Artık sandıgı kapatabilirsin" to arg-1
on inventory close:
    if {wood::%player%} is set:
        execute player command "/menu"
Teşekkürler dostum :)
 

LimonYiyenAdam

Koydum Çalışma Masasını
Katılım
8 Ekim 2017
Mesajlar
58
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
1
Puanlar
960
Rica ederim de bununla ne yapmayı planlıyorsun? Merak ettim :D
ufak bi minigames yanlış blogu kırdıgında o ekran açılacak ama süreli yapabilirmiyim acaba bunu 10 saniye sonra kendisi kapansa felan tarzı
 

Fhalinkz

Tm
Onaylı Satıcı
Katılım
5 Şubat 2018
Mesajlar
1.101
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
629
Puanlar
2.840
Discord
Fhalinkz#7532
Kod:
on break of wood:
    cancel event
    set {wood::%player%} to true
    open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
    make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
command /menu [<player>]:
    trigger:
        if arg-1 isn't set:
            open virtual chest with size 2 named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to player
            make gui slot 0 of player with dirt named "&4Bu sandıgı kapatamazsın!" to nothing
on inventory close:
    if {wood::%player%} is set
        execute player command "/menu"
        wait 10 seconds
        delete {wood::%arg-1%}
        send "Artık Menuyu kapatabilirsin" to player
Böyle yapabilirsin
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı Alt