- Katılım
- 2 Şubat 2019
- Mesajlar
- 11
- Elmaslar
- 0
- Puanlar
- 6.255
- Minecraft
- VenomPlayz
Kod:
on place of oak log:
set {_loc} to location at event-block
if {_loc} is yaml value "%{set-factory-number::%location of event-location%}%.loc" from "plugins/SkriptFiles/Factories/locations/eskipuskukf.yml":
clear {_loc}
set {_diamondblock} to location 1 meters below event-block
if block at {_diamondblock} is a diamond block:
set {factories_is_using::%player%} to true
remove 1 oak log from player
wait 0.1 second
set block at block 1 above under event-location to oak planks
wait 1 second
set {factories_is_using::%player%} to false
if chance of 75%:
give a oak planks named "&fMeşe Ağacı Tahtası" to player
set action bar of player to "&aBaşarılı! &6+1 Meşe Ağacı Tahtası"
set block at block 1 above under event-location to air
else:
set action bar of player to "&cBaşarısız!"
set block at block 1 above under event-location to air
Skriptimin içinde şöyle bir kod var. "remove 1 oak log from player" Bu kodda bir sıkıntı var. Kodu algılıyor fakat yanlış algılıyor. Misal şimdi odunu elmas bloğun üstüne koyduğumda 1. slotta hangi odun var ise onu siliyor. Eğer ladin odunu var ise 1. slotta ve bu da 3. slotta ise ladini siliyor. Eğer bu 1. slotta ise kendisini siliyor. Çok değişik bir hata nedenini anlamadım çözümü bilen var mı? Kodu mu yanlış giriyorum?