- Katılım
- 4 Aralık 2016
- Mesajlar
- 1.067
- Elmaslar
- 1.322
- Puanlar
- 13.560
- Yaş
- 28
- Yer
- İstanbul/Maltepe
- Yusuf Demir
Merhabalar ben Yusuf.Bir önceki rehber konumda schematic nasıl alınacağına dair genel bir bilgi tablosu sunmuştum.Bu konumuzda ise hakkında çokta fazla konu paylaşılmayan ama build yaparken çok gerek duyulan bir pluginden ve onun komutlarından bahsedeceğim.
VoxelSniper Nedir?
VoxelSniper mouseniz ile işaret ettiğiniz yere dilediğinizce blok kütlesi koymanıza veya var olan blockların şeklini-rengini vs. gibi hayal gücünüze kalmış bütün olayları gerçekleştirmenize yarayan bir plugin.
VoxelSniper'in We'den Farkı Ney?
Bildiğiniz üzere //wand komutu ile kullanabildiğimiz worldedit pluginini genellikle belli yapılar için kullanabiliyoruz.Ama VoxelSniper yapacağınız yapıları hayal gücünüze bırakarak istediğinizce biyom oluşturabilir istediğinizce dağ vs. gibi kocaman yapılar yapabilirsiniz.Ve önemli bir bilgilendirme VoxelSniper olayını kullanabilmek için //wand komutunu değil ''ok ve barut'' itemlerini kullanarak gerçekleştirebiliyoruz.
Ok Ve Barut Arasındaki Fark Ney?
Mesela bir dağ yaparken veya bir biyom oluştururken ok yapıyı daraltarak düz bir konuma getirirken barut daha çok yapıyı şişerek genişleterek daha fazla alana yayılmasını sağlıyor.
VoxelSniper Nasıl Yüklenir?
VoxelSniper adlı plugini googleden aratarak rahatça indirebilirsiniz.Peki bunu nasıl yüklerim diye soracak olursanız o plugini kopyalayıp veya direkt alıp sunucunuzun kurulu olduğu ana dizindeki plugins klasörüne yapıştırabilir veya bırakabilirsiniz.Bu şekilde plugini ana dizene yüklemiş olursunuz lakin bu şekilde aktifleştiremezsiniz sunucunuza bir reset atarak sunucuna sonradan yüklenen pluginleri aktifleştirme imkanına sahip olabilirsiniz.Reload gibi komutlarla aktifleştiriliyormu pek bilmiyorum ama reload'ın belli süreden sonra sunucuya zarar verdiğini düşünür gibiyim neyse bunu başka konumuzda konuşuruz.
VoxelSniper Komutları Nelerdir?
Çok Fazla Komutlarına Aşina Değilim Lakin Sizlere Gerek Türkçe Gerek İngilizce Sunmaya Çalışacağım Konumuzun Sonunda da bir tükçe eğitim videosu olacaktır.
/b e melt yapılan dağı vs. gibi yapıları yaymaya daha doğal bir görünüm ortaya koymanıza yarıyor.
/v (itemkodu veya ismi) bir şekil yaparken yapacağınız şekilde şeçili olacak olan blok'u belirler.
/b (sayıbazındadeğer) bu komut ise yaptığınız şeklin büyüklüğünü veya küçüklüğünü belirler.Sayı büyüdükçe ortaya çıkan şekil büyürken sayı küçüldükçe tam tersi olur.
/b b bu komut ise yuvarlak bir şekil ortaya koymanıza olanak sağlar.
/u (değer) bu komut undo komutuyla aynıdır değer kısmına kaç tane işlemi geriye almak isterseniz giriyorsunuz.
/b d bu komut sayesinde disk oluşturabiliyorsunuz.
/b v bu komut sizlere oyun içerinde kare yapılar yapmanıza olanak sağlıyor.
/b bb daha yumuşak ve ince dokunuşlar yapmanızı sağlıyor.
/b e smoot bir önceki komut ile benzer şeyler yapıyor lakin duruma göre farklılık görünebilir.
/b l bu komut ile dağların veya sivri yapıların uclarını yapmanıza olanak sağlıyor.Ok ile en tepeyi ve barut ile de ucun 1-2 block yanını şeçerek ucu sivriltebilir ve kenarlar ekleyebilirsiniz.
/b e lift bu komut şeklin kenarlarında çıkıntılar oluşturmanıza yarıyor.
/b sb mm bu komut ile var olan blockları başka blocklar ile değiştirebilme imkanına sahip oluyorsunuz bu komut 2 farklı komut ile çalışıyor /v ve /vr komutları ile /v (itemkodu) komutunu kullanırken hangi blokun koyulmasını istiyorsanız onun item kodunu yazıyorsunuz /vr (itemkodu) komutunu kullanırkende hangi blokun değişmesini istiyorsanız onun değerini giriyorsunuz.
/b v mm bu komut'ta üstteki komut ile aynı mantıkta ileriliyor yine /v ve /vr ile kullanılıyor.bu komut daha çok geniş alanlarda etkili oluyor ve daha çok birşelik olarak boyuyor.
Yazılı Anlatımımız Bu Kadar Videolu Anlatıma Geçelim.
Konu Tamamen Bana Aittir.Video Youtube'den Alıntıdır Şahsıma Ait Değildir.Bu Komutlar Dışında Komutlar Biliyorsanız Yorum Olarak Yazarsanız Memnuniyet Duyarım İyi Forumlar.
VoxelSniper Nedir?
VoxelSniper mouseniz ile işaret ettiğiniz yere dilediğinizce blok kütlesi koymanıza veya var olan blockların şeklini-rengini vs. gibi hayal gücünüze kalmış bütün olayları gerçekleştirmenize yarayan bir plugin.
VoxelSniper'in We'den Farkı Ney?
Bildiğiniz üzere //wand komutu ile kullanabildiğimiz worldedit pluginini genellikle belli yapılar için kullanabiliyoruz.Ama VoxelSniper yapacağınız yapıları hayal gücünüze bırakarak istediğinizce biyom oluşturabilir istediğinizce dağ vs. gibi kocaman yapılar yapabilirsiniz.Ve önemli bir bilgilendirme VoxelSniper olayını kullanabilmek için //wand komutunu değil ''ok ve barut'' itemlerini kullanarak gerçekleştirebiliyoruz.
Ok Ve Barut Arasındaki Fark Ney?
Mesela bir dağ yaparken veya bir biyom oluştururken ok yapıyı daraltarak düz bir konuma getirirken barut daha çok yapıyı şişerek genişleterek daha fazla alana yayılmasını sağlıyor.
VoxelSniper Nasıl Yüklenir?
VoxelSniper adlı plugini googleden aratarak rahatça indirebilirsiniz.Peki bunu nasıl yüklerim diye soracak olursanız o plugini kopyalayıp veya direkt alıp sunucunuzun kurulu olduğu ana dizindeki plugins klasörüne yapıştırabilir veya bırakabilirsiniz.Bu şekilde plugini ana dizene yüklemiş olursunuz lakin bu şekilde aktifleştiremezsiniz sunucunuza bir reset atarak sunucuna sonradan yüklenen pluginleri aktifleştirme imkanına sahip olabilirsiniz.Reload gibi komutlarla aktifleştiriliyormu pek bilmiyorum ama reload'ın belli süreden sonra sunucuya zarar verdiğini düşünür gibiyim neyse bunu başka konumuzda konuşuruz.
VoxelSniper Komutları Nelerdir?
Çok Fazla Komutlarına Aşina Değilim Lakin Sizlere Gerek Türkçe Gerek İngilizce Sunmaya Çalışacağım Konumuzun Sonunda da bir tükçe eğitim videosu olacaktır.
/b e melt yapılan dağı vs. gibi yapıları yaymaya daha doğal bir görünüm ortaya koymanıza yarıyor.
/v (itemkodu veya ismi) bir şekil yaparken yapacağınız şekilde şeçili olacak olan blok'u belirler.
/b (sayıbazındadeğer) bu komut ise yaptığınız şeklin büyüklüğünü veya küçüklüğünü belirler.Sayı büyüdükçe ortaya çıkan şekil büyürken sayı küçüldükçe tam tersi olur.
/b b bu komut ise yuvarlak bir şekil ortaya koymanıza olanak sağlar.
/u (değer) bu komut undo komutuyla aynıdır değer kısmına kaç tane işlemi geriye almak isterseniz giriyorsunuz.
/b d bu komut sayesinde disk oluşturabiliyorsunuz.
/b v bu komut sizlere oyun içerinde kare yapılar yapmanıza olanak sağlıyor.
/b bb daha yumuşak ve ince dokunuşlar yapmanızı sağlıyor.
/b e smoot bir önceki komut ile benzer şeyler yapıyor lakin duruma göre farklılık görünebilir.
/b l bu komut ile dağların veya sivri yapıların uclarını yapmanıza olanak sağlıyor.Ok ile en tepeyi ve barut ile de ucun 1-2 block yanını şeçerek ucu sivriltebilir ve kenarlar ekleyebilirsiniz.
/b e lift bu komut şeklin kenarlarında çıkıntılar oluşturmanıza yarıyor.
/b sb mm bu komut ile var olan blockları başka blocklar ile değiştirebilme imkanına sahip oluyorsunuz bu komut 2 farklı komut ile çalışıyor /v ve /vr komutları ile /v (itemkodu) komutunu kullanırken hangi blokun koyulmasını istiyorsanız onun item kodunu yazıyorsunuz /vr (itemkodu) komutunu kullanırkende hangi blokun değişmesini istiyorsanız onun değerini giriyorsunuz.
/b v mm bu komut'ta üstteki komut ile aynı mantıkta ileriliyor yine /v ve /vr ile kullanılıyor.bu komut daha çok geniş alanlarda etkili oluyor ve daha çok birşelik olarak boyuyor.
Yazılı Anlatımımız Bu Kadar Videolu Anlatıma Geçelim.
Konu Tamamen Bana Aittir.Video Youtube'den Alıntıdır Şahsıma Ait Değildir.Bu Komutlar Dışında Komutlar Biliyorsanız Yorum Olarak Yazarsanız Memnuniyet Duyarım İyi Forumlar.
Son düzenleme: