- Katılım
- 9 Temmuz 2017
- Mesajlar
- 429
- Elmaslar
- 73
- Puanlar
- 0
- Minecraft
- DestroyerSlayer_
* koyunaca tüm verileri öğrenmiş oluyorum dediniz bu skriptteteList variable, tek variable üzerinden tüm verilere erişimi sağlar. Tek komutla tüm o list variableye ait değerleri silebiliriz.
Örneğin şöyle açıklayabiliriz bu sistemi:
En sona yıldız koyduğumda o list variableye eklenen tüm verileri öğrenmiş oluyorum. Komut çıktısı şu şekilde olacaktı:Kod:add "yiğit_15226426" parsed as player to {oyuncular::*} add "ruddeTR" parsed as player to {oyuncular::*} send "Oyuncular: %{oyuncular::*}%."
Mesela ikimizin verisini effect commandları açıp tek şu komutta silebiliriz:Kod:Oyuncular: yiğit_15226426 and ruddeTR."
Kod:#delete {oyuncular::*}
Spawnerı koyunca add {_1} to {sebsp::*} ekliyor
Kırıncada remove {_1} from {sebsp::*} siliyor
yani problem yok galiba bu list veriables e giriyor galiba
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:
beğeni için teşekkürler :) fakat soru sormuştum görmediniz galiba lsit veriables emi giriyor benim skript :) kusura bakmayın cahillik çok ve sizi yordumList variable, tek variable üzerinden tüm verilere erişimi sağlar. Tek komutla tüm o list variableye ait değerleri silebiliriz.
Örneğin şöyle açıklayabiliriz bu sistemi:
En sona yıldız koyduğumda o list variableye eklenen tüm verileri öğrenmiş oluyorum. Komut çıktısı şu şekilde olacaktı:Kod:add "yiğit_15226426" parsed as player to {oyuncular::*} add "ruddeTR" parsed as player to {oyuncular::*} send "Oyuncular: %{oyuncular::*}%."
Mesela ikimizin verisini effect commandları açıp tek şu komutta silebiliriz:Kod:Oyuncular: yiğit_15226426 and ruddeTR."
Kod:#delete {oyuncular::*}
Son düzenleme: