- Katılım
- 9 Temmuz 2017
- Mesajlar
- 429
- Elmaslar
- 73
- Puanlar
- 0
- Minecraft
- DestroyerSlayer_
yani mesela spawner skripti var spawnerıonı kırınca eb null, yazıyorVeriables.csv dosyası büyüyecek, eğer onun içindeki veriableları silersen kayıt ettiğin şeyler kaybolur.
Mesela benim yaptığım bi skriptte cinsiyet seçimi var, herkesin kendine özel cinsiyeti var. {cinsiyet::%player%} olarak düşün. Veriables.csv dosyasında bu "cinsiyet::lara, string, 80064B6164C4B16E" olarak geçiyor. Eğer ben bunu silersem "Lara" adlı oyuncunun cinsiyeti seçilmemiş olur.
eb null olayını bilmiyorum bende öyle bir şey çıkmamış hiç.
Spawner Skriptinde bir şeyleri yanlış yapmışsındır ondandır belki de :Dyani mesela spawner skripti var spawnerıonı kırınca eb null, yazıyor
bide o Veriables.csv fazla büyürse çok sorun olurmu
on join veya on first join kullandığımı hatırlamıyorumAyrıca her oyuncu için variable oluşturuyorsan muhtemelen on first join veya on join eventini kullanıyorsundur. Bunlara 15 saniye bekleme süresi ekleyip eğer oyuncu 15 saniyenin sonunda çevrimiçi ise Variableleri kaydettirirsen daha iyi olur.
Bunun sebebi bot saldırılarında bot başına Skript birer variable oluşturacaktır. Bunu uygulamazsan, oyuncu sayındaki veriden fazla bot verisi oluşur.
variables:
{szbsp.%player%} = 0
options:
delay: 100 # zaman
count: 1 # adet
command /szbspver [<player>] <number>:
permission: *
permission message: &EGEREKLI YETKIYE SAHIP DEGILSINIZ
trigger:
if arg 1 is set:
if arg 2 is set:
execute console command "manuaddp %arg 1% SZBSP.Kullanim"
execute console command "give %arg 1% 52 %arg 2% name:&8[&cSP&8]_&aZümrüt_Blok_&8[&c20X&8]"
on place of a mob spawner:
if name of player's tool is "&8[&cSP&8] &aZümrüt Blok &8[&c20X&8]":
set {_x} to x coord of event-location
set {_y} to y coord of event-location
set {_z} to z coord of event-location
execute console command "manuaddp %player% minecraft.command.setblock"
wait 0.03 seconds
execute player command "setblock %{_x}% %{_y}% %{_z}% minecraft:mob_spawner 0 replace {EntityId:Item,SpawnData:{Item:{id:emerald_block,Count:20,Named:&cDemir,}},SpawnCount:{@count},SpawnRange:2,RequiredPlayerRange:10,delay:200,MinSpawnDelay:200,MaxSpawnDelay:200,MaxNearbyEntities:9999}"
execute console command "manudelp %player% minecraft.command.setblock"
set {_1} to location of event-block
add {_1} to {szbsp::*}
on break of mob spawner:
set {_1} to location of event-block
loop {szbsp::*}:
loop-value is {_1}
cancel event
set block at {_1} to air
execute console command "szbspver %player% 1"
remove {_1} from {szbsp::*}
on break of mob spawner:
cancel event
set event-block to air
execute console command "szbspver %player% 1"
remove event-block's location from {szbsp::*}
szbsp::52, null,Variables'te oluşturduğumuz veri gerekli değil. Zaten setlenmeyen variableler "0" olarak tanımlanıyor. Bunun dışında, Break eventinde gereksiz veri kaydediyorsa sadece orayla ilgilenelim:Kod:on break of mob spawner: cancel event set event-block to air execute console command "szbspver %player% 1" remove event-block's location from {szbsp::*}
szbsp::52, location, 8605776F726C6480FF0000000181046E616D65208005776F726C6401780940704800000000000179094062F00000000000017A09408EAC00000000000570697463680800000000037961770800000000
Datası silindiği için tanımsız yazısı yükleniyor. Bu ikisi hata değiller, biri koyduğu zaman listeye oranın verisini yüklüyor; çıkarıldığı zaman da o veri yok olarak setleniyor. Sıkıntı yok yani.szbsp::52, null,
kırınca bu geliyor bide veriables in az bi kısmını atıyım
Biri Bu Spawnerı koyunca
Böyle oluyorKod:szbsp::52, location, 8605776F726C6480FF0000000181046E616D65208005776F726C6401780940704800000000000179094062F00000000000017A09408EAC00000000000570697463680800000000037961770800000000
hata olmadıklarını biliyorum bende sorum şu bu dosya çok büyürse sıkıntıya sebep olurmuDatası silindiği için tanımsız yazısı yükleniyor. Bu ikisi hata değiller, biri koyduğu zaman listeye oranın verisini yüklüyor; çıkarıldığı zaman da o veri yok olarak setleniyor. Sıkıntı yok yani.
Pek anlamadığım için soruyorumList variable ise olmaz. List variable değilse olur.
List variable, tek variable üzerinden tüm verilere erişimi sağlar. Tek komutla tüm o list variableye ait değerleri silebiliriz.Pek anlamadığım için soruyorum
list variable nedir
bu list variable mi peki :)
add "yiğit_15226426" parsed as player to {oyuncular::*}
add "ruddeTR" parsed as player to {oyuncular::*}
send "Oyuncular: %{oyuncular::*}%."
Oyuncular: yiğit_15226426 and ruddeTR."
#delete {oyuncular::*}