- Katılım
- 6 Temmuz 2018
- Mesajlar
- 169
- Elmaslar
- 18
- Puanlar
- 6.370
- Yaş
- 19
- Minecraft
- MuhammedEminYTR
variables:
{değişken::%player%} = 3
command /değişken3katınaçık:
trigger:
set {değişken::%player%} to {değişken::%player%} * 3
variables:
{para:%player%} = 0
{mob:%player%:zombi} = 3 #oyuncu bunu satın alınca buradaki 1 oluyor ben şimdilik 3 yaptım
every minute:
add 10 to {para:%player%} * {mob:%player%:zombi}
List variableler'de çift "::" kullanılır.hmm bunu her şu şekilde yapabilirmyz?
Kod:variables: {para:%player%} = 0 {mob:%player%:zombi} = 3 #oyuncu bunu satın alınca buradaki 1 oluyor ben şimdilik 3 yaptım every minute: add 10 to {para:%player%} * {mob:%player%:zombi}
{mob:%player%:zombi} 3 ise
bunu yaptığımızda {para:%player%} variables ine {mob:%player%:zombi} x 10 olarak gidiyor değilmi
yani 30 para ekleniyor?
variables:
{para::%player%} = 1
{mob::zombi::%player%} = 3 #oyuncu bunu satın alınca buradaki 1 oluyor ben şimdilik 3 yaptım
{var1::%player%} = 1
every minute:
# 1 * 3 = 3. {var1::%player} adlı değişkene 3 ekle.
loop players:
add {para::%loop-player%} * {mob::zombi::%loop-player%} to {var1::%loop-player%}
command /var1:
trigger:
send "var1: %{var1::%player}%"
hmm bunu her şu şekilde yapabilirmyz?
Kod:variables: {para:%player%} = 0 {mob:%player%:zombi} = 3 #oyuncu bunu satın alınca buradaki 1 oluyor ben şimdilik 3 yaptım every minute: add 10 to {para:%player%} * {mob:%player%:zombi}
{mob:%player%:zombi} 3 ise
bunu yaptığımızda {para:%player%} variables ine {mob:%player%:zombi} x 10 olarak gidiyor değilmi
yani 30 para ekleniyor?
Bu çalışmaz. Arkadaşın dediği gibi yapıcaksın variableleri çarpamassın bir sayı ile çarpabilirsin.
hmm bunu her şu şekilde yapabilirmyz?
Kod:variables: {para:%player%} = 0 {mob:%player%:zombi} = 3 #oyuncu bunu satın alınca buradaki 1 oluyor ben şimdilik 3 yaptım every minute: add 10 to {para:%player%} * {mob:%player%:zombi}
{mob:%player%:zombi} 3 ise
bunu yaptığımızda {para:%player%} variables ine {mob:%player%:zombi} x 10 olarak gidiyor değilmi
yani 30 para ekleniyor?
variables:
{para::%player%} = 0
{mob::%player%:zombi} = 3
every 1 minutes:
loop players:
add 10 * {mob::%loop-player%::zombi} otherwise 1 to {para::%loop-player%}
çalışır, niye çalışmasın :D
0 * 3'e 10 ekle. demiş oluyor arkadaş. bunu bir değişkene eşitlemediği için bir işine yaramaz orası ayrı konu...
Liste değişkenler çarpılamaz.
variables:
{coin::%player%::zombi} = 9
{coin::%player%::skeleton} = 5
{coin::%player%::creeper} = 2
{coin::%player%::enderman} = 4
{coin::%player%::pigman} = 3
every 10 minute:
loop all players:
if {coin::%loop-player%::mob::zombi} is greater than or equal to 1:
add 10 * {coin::%loop-player%::mob::zombi} to {coin::%loop-player%::coin}
if {coin::%loop-player%::mob::skeleton} is greater than or equal to 1:
add 10 * {coin::%loop-player%::mob::skeleton} to {coin::%loop-player%::coin}
if {coin::%loop-player%::mob::creeper} is greater than or equal to 1:
add 10 * {coin::%loop-player%::mob::creeper} to {coin::%loop-player%::coin}
if {coin::%loop-player%::mob::enderman} is greater than or equal to 1:
add 10 * {coin::%loop-player%::mob::enderman} to {coin::%loop-player%::coin}
if {coin::%loop-player%::mob::pigman} is greater than or equal to 1:
add 10 * {coin::%loop-player%::mob::pigman} to {coin::%loop-player%::coin}
[15:03:28 INFO]: [Skript] Reloading mob.sk...
[15:03:31 INFO]: [Skript] Successfully reloaded mob.sk.
yahu ben deneme olarak dedim :D
Kod:variables: {coin::%player%::zombi} = 9 {coin::%player%::skeleton} = 5 {coin::%player%::creeper} = 2 {coin::%player%::enderman} = 4 {coin::%player%::pigman} = 3 every 10 minute: loop all players: if {coin::%loop-player%::mob::zombi} is greater than or equal to 1: add 10 * {coin::%loop-player%::mob::zombi} to {coin::%loop-player%::coin} if {coin::%loop-player%::mob::skeleton} is greater than or equal to 1: add 10 * {coin::%loop-player%::mob::skeleton} to {coin::%loop-player%::coin} if {coin::%loop-player%::mob::creeper} is greater than or equal to 1: add 10 * {coin::%loop-player%::mob::creeper} to {coin::%loop-player%::coin} if {coin::%loop-player%::mob::enderman} is greater than or equal to 1: add 10 * {coin::%loop-player%::mob::enderman} to {coin::%loop-player%::coin} if {coin::%loop-player%::mob::pigman} is greater than or equal to 1: add 10 * {coin::%loop-player%::mob::pigman} to {coin::%loop-player%::coin}
Kod bu yahu :D bu olurmu
BU ARADA
Kod:[15:03:28 INFO]: [Skript] Reloading mob.sk... [15:03:31 INFO]: [Skript] Successfully reloaded mob.sk.