Sol Reklam
Sağ Reklam

Skript Paylaşımı V2 Çıktı Authme [Buglar kapatıldı!]

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Harun553

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

HarunBulbull#8233

Katılım
3 Eylül 2014
Mesajlar
257
Elmaslar
94
Puanlar
13.950
Yer
Ankara
Minecraft
HarunBulbull
Merhaba forum üyeleri. Bugün Authme Skripti V2'yi sizlere tanıtacağım.

Bildiğiniz üzere geçenlerde "Authme'ye Authmeden çok benzeyen skript" adlı bir konu açmıştım. İlginizden dolayı teşekkürler. Bugün sizlerden gelen yorumlar üzerine geliştirdiğim Authme skriptini tanıtacağım.

NOT: Bundan sonra Authme Skripti gelmeyecektir. Meslek(Jobs) yapmayı düşünüyorum.


=--* Oyuncu Komutları:

- /Kayıtol (/kayıt, /kayit, /kayitol, /reg, /register): Adı üstüne kayıt olma komutudur.
- /giris (/giriş, /gir, /g, /login, /l): Giriş yapma komutudur.
- /sifredegistir (/şifredeğiştir): Şifreyi değiştirmeye yarar
- /yedeksifre: Eğer yedek şifre yoksa eklemeye varsa değiştirmeye yarar. (Şifre unutulduğunda kullanılır.)
- /sifrem (/şifrem): Şifreniz, Yedek şifreniz, e-postanız, uuid'niz, ve ip'niz hakkında bilgi verir.
- /sifre (/şifre): Komutları görmek için kullanılır.

=--* Admin Komutları:

- /sil <oyuncu>: Belirtilen oyuncunun hesabını siler.
- /ayarla <sifre\yedeksifre\eposta> <oyuncu> <yenisi>: Belirtilen oyuncunun şifresini , yedek şifresini, e-postasını değiştirir.
- /hakver <oyuncu>: oyuncunun yanlış kod girme hakkını 5 yapar.
- /kayıtlar <ac(aç\a)\kapat(k)>: kayıt olmayı açıp kapatır.

Güncelleme görüntüleri:

1.PNG


2.PNG


3.PNG


4.PNG


Ekran Alıntısı.PNG


Skript:

[+] Hastebin [+]

hastebin


Kod:
options:
    sunucuad: Server #sunucu adını buraya yazın
    sunucusite: https://www.Minecraft.com/  #sunucu sitesini buraya yazın
    sunucu-ip: play.Server.com #sunucu ipsini buraya yazın
    sunucuskype: Skype #sunucu skypesini buraya yazın
   
on join:
    create file "plugins\Sifreler\%player%.sk"

on any move:
    if {giris.%player%} is true:
        cancel event
on chat:
    if {giris.%player%} is true:
        message "&3Giris &8- &7Konusmak icin Giris yapmalisin."
        cancel event
on command:
    if {giris.%player%} is true:
        if command isn't "register" or "reg" or "l" or "login" or "gir" or "giriş" or "giris" or "g" or "kayit" or "kayıt" or "kayıtol" or "kayitol":
            cancel event
            message "&3Giris &8- &7Komut kullanmak icin giris yapmalisin!"
            stop
           
on drop:
    if {giris.%player%} is true:
        cancel event
       
on pick up:
    if {giris.%player%} is true:
        cancel event
           
on quit:
    remove 1 from {oyundakioyuncular}
   
on join:
    add 1 to {oyundakioyuncular}
    set {giris.%player%} to true
    if {kayıt1.%player%} isn't set:
        wait 0.5 seconds
        loop 30 times:
            message ""
        message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3{@sunucuad} &8&l<<&m--=*=--"
        message ""
        message "&e{@sunucuad} &7Resmi sunucusuna hosgeldiniz."
        message "&8&l>> &7Suan da sunucumuzda &3%{oyundakioyuncular}% &7oyuncu var :)"
        message "&8&l>> &7Sunucumuzda hata bulursaniz &e{@sunucusite} &7sitesinde ki ticket kismindan bize iletebilirsiniz."
        message "&8&l>> &7Iyi oyunlar, Bol eglenceler :)"
        message ""
        message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3{@sunucuad} &8&l<<&m--=*=--"
        message ""
        message "&3Kayit &8- &7Lutfen kayit olun. &e/kayitol <sifre> <sifre>"
        wait 20 seconds
        if {giris.%player%} is true:
            execute console command "kick %player% &3Kayit &8- &7Daha seri olmalisin!"
            stop
    if {kayıt1.%player%} is 1:
        wait 0.5 seconds
        loop 30 times:
            message ""
        message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3{@sunucuad} &8&l<<&m--=*=--"
        message ""
        message "&e{@sunucuad} &7Resmi sunucusuna hosgeldiniz."
        message "&8&l>> &7Suan da sunucumuzda &3%{oyundakiler}% &7oyuncu var :)"
        message "&8&l>> &7Sunucumuzda hata bulursaniz &e{@sunucusite} &7sitesinde ki ticket kismindan bize iletebilirsiniz."
        message "&8&l>> &7Iyi oyunlar, Bol eglenceler :)"
        message ""
        message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3{@sunucuad} &8&l<<&m--=*=--"
        message ""
        message "&3Giris &8- &7Lutfen giris yapin. &e/giris <sifre>"
        wait 20 seconds
        if {giris.%player%} is true:
            execute console command "kick %player% &3Giris &8- &7Daha seri olmalisin!"
            stop
   
on join:
    add 0 to {calinmayacalisiliyor.%player%}
       
command /giris <text>:
    usage: &3Giris &8- &7/giris <sifre>
    aliases: /giriş, /gir, /g, /l, /login
    trigger:
        if {giris.%player%} is true:
            if arg-1 isn't set:
                message "&3Giris &8- &7Lutfen giris yapin. &e/giris <sifre>"
                stop
            if arg-1 is set:
                if arg-1 isn't {sifre1.%player%}:
                    execute console command "kick %player% &3Giris &8- &7Yanlis sifre girdin!"
                    if {calinmayacalisiliyor.%player%} is less than 3:
                        add 1 to {calinmayacalisiliyor.%player%}
                        wait 3 minutes
                        if {calinmayacalisiliyor.%player%} is greater than 0:
                            remove 1 from {calinmayacalisiliyor.%player%}
                            stop
                    if {calinmayacalisiliyor.%player%} is 3:
                        execute console command "ban %player% &7Sifreni 3 kez yanlis girdigin icin &33 dakika &7sunucuya girisin yasaklandi."
                        remove 3 from {calinmayacalisiliyor.%player%}
                        wait 3 minutes
                        execute console command "pardon %player%"
                        stop
                if arg-1 is {sifre1.%player%}:
                    set {giris.%player%} to false
                    message "&3Giris &8- &7Basariyla giris yaptin."
                    wait 3 seconds
                    if {yedeksifreeklendi.%player%} is false:
                        message "&3Dikkat &8- &7Hesabini guvende tut! &e/yedeksifre &7komudu ile sifreni unuttugunda yedek sifren ile hesabini kurtarabilirsin!"
                        stop
        else:
            message "&3Giris &8- &cZaten giris yaptin!"
               
command /kayitol <text> <text>:
    usage: &3Kayit &8- &7/kayitol <sifre> <sifre (tekrar)>
    aliases: /kayıt, /kayit, /kayıtol, /reg, /register
    trigger:
        if {sifre1.%player%} isn't set:
            if arg-1 isn't set:
                message "&3Kayit &8- &7Lutfen kayit olun. &e/kayitol <sifre> <sifre>"
                stop
            if arg-1 is set:
                if arg-2 isn't set:
                    message "&3Kayit &8- &7Lutfen kayit olun. &e/kayitol <sifre> <sifre>"
                    stop
                if arg-2 is set:
                    if arg-1 isn't arg-2:
                        execute console command "kick %player% &3Kayit &8- &7 Sifreler uyusmuyor!"
                        stop
                    if arg-1 is arg-2:
                        if length of arg-1 is greater than 5:
                            write "Sifre: %arg-1%" at line 1 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                            set {sifre1.%player%} to arg-1
                            set {giris.%player%} to false
                            add 1 to {kayıt1.%player%}
                            message "&3Kayit &8- &7Sifren &c%arg-1% &7olarak belirlendi! &e/sifredegistir &7komudu ile degistirebilirsin."
                            wait 3 seconds
                            message "&3Dikkat &8- &7Hesabini guvende tut! &e/yedeksifre &7komudu ile sifreni unuttugunda yedek sifren ile hesabini kurtarabilirsin!"
                            stop
                        else:
                            message "&3Sifre &8- &7Sifreniz  6 karakterden uzun olmali!"
        else:
            message "&3Kayit &8- &cZaten kayit oldun!"
           
every 2 seconds:
    loop all players:
        if {giris.%loop-player%} is true:
            if {kayıt1.%loop-player%} isn't set:
                send "&3Kayit &8- &7Lutfen kayit olun. &e/kayitol <sifre> <sifre>" to loop-player
            if {kayıt1.%loop-player%} is 1:
                send "&3Giris &8- &7Lutfen giris yapin. &e/giris <sifre>" to loop-player
               
command /sifredegistir <text>:
    usage: &3Giris &8- &7/sifredegistir <yeni sifre>
    aliases: /şifredeğiştir, /şifredegistir, /sifredegistir, /changepassword, /changepwd
    trigger:
        if arg-1 isn't set:
            message "&3Sifre &8- &e/sifredegistir <yenisifre>"
            stop
        else:
            if arg-1 is {sifre1.%player%}:
                message "&3Sifre &8- &cYeni sifre eskisiyle ayni olamaz!"
                stop
            if arg-1 isn't {sifre.%player%}:
                if length of arg-1 is greater than 5:
                    set {yenisifre.%player%} to arg-1
                    set {sifresifre.%player%} to true
                    message "&3Sifre &8- &7Sifrenizi &e%arg-1% &7yapmak istediginizden eminseniz 1 dakika icinde &e/onayla &7yazin."
                    wait 1 minutes
                    set {sifresifre.%player%} to  false
                    stop
                else:
                    message "&3Sifre &8- &7Sifreniz  6 karakterden uzun olmali!"
               
command /onayla:
    trigger:
        if {sifresifre.%player%} is false:
            message "&3Sifre &8- &7Bekleyen bir sifre degistirme istedgi bulunmuyor!"
            stop
        else:
            set {sifresifre.%player%} to false
            set {sifre1.%player%} to {yenisifre.%player%}
            write "Sifre: %{yenisifre.%player%}%" at line 1 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
            message "&3Sifre &8- &7Sifreniz &e%{yenisifre.%player%}% &7olarak degistirildi!"
            stop
                   
command /ayarla <text> <offlineplayer> <text>:
    permission: op
    trigger:
        if arg-1 is "sifre":
            set {sifre1.%player%} to arg-3
            write "Sifre: %{sifre1.%player%}%" at line 1 to file "plugins\Sifreler\%arg-2%.sk"
            message "&3Ayarla &8- &e%arg-2%&7'in sifresi &e%arg-3%&7 olarak ayarlandi."
            send "&3Giris &8- &7Sifren &eYonetim &7tarafindan degistirldi! &e/sifrem &7yazarak gorebilirsin." to arg-2
            stop
        if arg-1 is "yedeksifre":
            set {%player%.yedekSifre} to arg-3
            write "Sifre: %{%player%.yedekSifre}%" at line 2 to file "plugins\Sifreler\%arg-2%.sk"
            message "&3Ayarla &8- &e%arg-2%&7'in yedek sifresi &e%arg-3%&7 olarak ayarlandi."
            send "&3Giris &8- &7Yedek sifren &eYonetim &7tarafindan degistirldi! &e/sifrem &7yazarak gorebilirsin." to arg-2
            set {yedeksifreeklendi.%player%} to true
            stop
        if arg-1 is "eposta":
            set {email::%arg-2%} to arg-3
            write "E-posta: %{email::%arg-2%}%" at line 3 to file "plugins\Sifreler\%arg-2%.sk"
            message "&3Ayarla &8- &e%arg-2%&7'in e-postasi &e%arg-3%&7 olarak ayarlandi."
            send "&3Giris &8- &7E-postan &eYonetim &7tarafindan degistirldi! &e/sifrem &7yazarak gorebilirsin." to arg-2
            set {emaillendi.%player%} to true
            stop
       
command /sil <offlineplayer>:
    permission: op
    trigger:
        execute console command "clear %arg-1%"
        delete {kayıt1.%arg-1%}
        delete {sifre1.%arg-1%}
        delete {%arg-1%.yedekSifre}
        message "&3Sil &8- &e%arg-1% &7adli oyuncunun hesabı silindi!"
        execute console command "kick %arg-1% &7Uzgunuz! Maalesef, hesabın &eYonetim &7tarafından silindi!"
        stop

command /sifremiunuttum?yedeksifre:
    trigger:
        delete {sifremiUnuttum::%player%::*}
        if {%player%.yedekSifre} is set:
            send ""
            send "&3Y.Sifre &8- &7Yedek sifrenizi /kurtar <Yedek sifreniz> seklinde yaziniz."
            send ""
            set {sifremiUnuttum::%player%::yedeksifreMode} to true
        else:
            send "&3Y.Sifre &8- &cYedek sifren belirlenmemis!"
           
command /kurtar <text>:
    trigger:
        if {sifremiUnuttum::%player%::yedeksifreMode} is true:
            if arg-1 is "%{%player%.yedekSifre}%":
                send ""
                send "&3Kurtar &8- &7Yeni sifrenizi /kurtar <Yeni sifreniz> seklinde girin."
                send ""
                wait 1 ticks
                delete {sifremiUnuttum::%player%::yedekSifreMode}
                set {sifremiUnuttum::%player%::yedekSifrePassed} to true
            else:
                send "&cYanlis Yedek sifre girdin!"
        else if {sifremiUnuttum::%player%::yedekSifrePassed} is true:
            if length of arg-1 is greater than 5:
                delete {sifremiUnuttum::%player%::*}
                set {sifre1.%player%} to arg-1
                send ""
                send "&3Kurtar &8- &7Sifren basarıyla degisti! Keyifli oyunlar."
                send ""
            else:
                send "&cYeni sifren en az 6 karekter olmali."
        else if {sifremiUnuttum::%player%::mailMode} is true:
            if {sifremiUnuttum::%player's ip%::mailEngel} is not set:
                if arg-1 is "%{sifremiUnuttum::%player%::mailCode}%":
                    send ""
                    send "&3Kurtar &8- &7Yeni sifrenizi /kurtar <Yeni sifreniz> seklinde girin."
                    send ""
                    wait 1 ticks
                    delete {sifremiUnuttum::%player's ip%::mailEngel}
                    delete {sifremiUnuttum::%player%::denemeler}
                    delete {sifremiUnuttum::%player%::mailMode}
                    set {sifremiUnuttum::%player%::mailPassed} to true
                else:
                    add 1 to {sifremiUnuttum::%player%::denemeler}
                    if {sifremiUnuttum::%player%::denemeler} is greater than 2:
                        set {sifremiUnuttum::%player's ip%::mailEngel} to true
                        send "&cMail ile kurtarma secenegi artik erisilebilir degil."
                    else:
                        set {_c} to 5 - {sifremiUnuttum::%player%::denemeler}
                        send "&3Kurtar &8- &cYanlis kod girdin! Kalan deneme hakkin: &7%{_c}%"
                        send "&3Kurtar &8- &cEger deneme hakkın biter ise bir daha email ile sifre sifirlama yapamayacaksin."
            else:
                send "&cMail ile kurtarma seçenegi artik erisilebilir degil."
        else if {sifremiUnuttum::%player%::mailPassed} is true:
            if length of arg-1 is greater than 5:
                delete {sifremiUnuttum::%player%::*}
                set {sifre1.%player%} to arg-1
                send ""
                send "&3Kurtar &8- &7Sifren basariyla degisti! Keyifli oyunlar."
                send ""
                if {email::%player%} is set:
                    send email with subject "Merhaba, %player% ! %nl%Hesabının şifresi az önce değişti.%nl%Değiştiren kişinin son bilinen IP adresi: %player's ip%%nl%Bunu sen yapmadıysan, hemen hesabını kontrol et ve yetkililere ulaş.%nl% %nl%Sunucu adresimiz: {@sunucu-ip}%nl%Sitemiz: {@sunucusite}" with message "Şifreniz değişti!" to "%{email::%player%}%"
            else:
                send "&3Kurtar &8- &cYeni sifren en az 6 karekter olmali."
           
on chat:
    if {chatsifre.%player%} is true:
        cancel event
        set {sifre1.%player%} to "%message%"
        set {chatsifre.%player%} to false
        message "&3Kurtar &8- &7Yeni sifren &6%message% &7olarak belirlendi! Degistirmek icin &e/sifredegistir &7yazabilirsin."
               
           
command /yedeksifre <text>:
    usage: &3Giris &8- &7/yedeksifre <yedeksifre>
    aliases: yedekşifre
    trigger:
        if length of arg-1 is greater than 5:
            set {yedeksifreeklendi.%player%} to true
            set {%player%.yedekSifre} to "%arg-1%"
            write "Yedek Sifre: %{%player%.yedeksifre}%" at line 2 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
            send ""
            send "&3Y.Sifre &8- &7Yedek sifreniz basariyla degistirildi!"
            send ""
        else:
            send "&3Y.Sifre &8- &cYedek sifren en az 6 karekter olmali!"
on join:
    wait 4 ticks
    send json of "&bSifrenizi unuttuysaniz buraya tiklayin&c." run "/sifremiunuttum" tooltip "&6Sifrenizi unuttuysaniz tiklayin!" to player
   
command /sifremiunuttum:
    aliases: /su, /şifremiunuttum
    trigger:
        delete {sifremiUnuttum::%player%::*}
        send "&c&lSifreni mi unuttun? Asagidaki kurtarma seceneklerinden birini sec."
        send ""
        send json of "&71. &bYedek sifre ile kurtar" run "/sifremiunuttum?yedeksifre" tooltip "&6Hesabini Yedek sifren ile kurtar!" to player
        send ""
        send json of "&72. &cMail'ine Gelen Kod ile Kurtar" run "/sifremiunuttum?mail" tooltip "&6Hesabini Mail Adresin ile Kurtar!" to player
        send ""
       
command /sifre:
    aliases: şifre
    trigger:
        if player doesn't have the permission "sk.admin":
            message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3S&lifre Yardim &8&l<<&m--=*=--"
            message ""
            message "&8&l>> &e/sifredegistir <yeni sifre>:"
            message "&8&l  >> &7Adi ustunde sifreyi degistrimeye yarar. komut yazildiktan sonra 1 dakika icinde &e/onayla &7yazilmaz ise sifre degismez."
            message ""
            message "&8&l>> &e/yedeksifre <yedek sifre>:"
            message "&8&l  >> &7Yedek sifreniz varsa degistirmeye yoksa eklemeye yarar. Yedek sifre sayesinde sifrenizi unutunca hesabinizi kurtarabilirsiniz."
            message ""
            message "&8&l>> &e/sifremiunuttum:"
            message "&8&l  >> &7Sifre unutulunca kurtarma seceneklerini gosterir."
            message ""
            message "&8&l>> &e/sifrem:"
            message "&8&l  >> &7Sifrenizi ve yedek sifrenizi gosterir."
            message ""
            message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3S&lifre Yardim &8&l<<&m--=*=--"
        else:
            message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3S&lifre Yardim &4&lAdmin &8&l<<&m--=*=--"
            message ""
            message "&8&l>> &e/sifredegistir <yeni sifre>:"
            message "&8&l  >> &7Adi ustunde sifreyi degistrimeye yarar. komut yazildiktan sonra 1 dakika icinde &e/onayla &7yazilmaz ise sifre degismez."
            message ""
            message "&8&l>> &e/yedeksifre <yedek sifre>:"
            message "&8&l  >> &7Yedek sifreniz varsa degistirmeye yoksa eklemeye yarar. Yedek sifre sayesinde sifrenizi unutunca hesabinizi kurtarabilirsiniz."
            message ""
            message "&8&l>> &e/sifremiunuttum:"
            message "&8&l  >> &7Sifre unutulunca kurtarma seceneklerini gosterir."
            message ""
            message "&8&l>> &e/sifrem:"
            message "&8&l  >> &7Sifrenizi ve yedek sifrenizi gosterir."
            message ""
            message "&8&l>> &4/sil <oyuncu> &l[A]&4:"
            message "&8&l  >> &7Oyuncunun hesabini siler."
            message ""
            message "&8&l>> &4/ayarla <sifre/yedeksifre> <oyuncu> <yenisifre>&l [A]&4:"
            message "&8&l  >> &7Oyuncunun sifresini ya da yedek sifresini ayarlamaya yarar."
            message ""
            message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3S&lifre Yardim &4&lAdmin &8&l<<&m--=*=--"
       
command /sifrem:
    aliases: /şifrem
    trigger:
        if {yedeksifreeklendi.%player%} is false:
            if {emaillendi.%player%} is true:
                message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3&lSifre Bilgi &8&l<<&8&l&m--=*=-"
                message ""
                message "&8&l*=-- &7E-posta : &3%{email::%player%}%"
                message "&8&l*=-- &7UUID : &3%uuid of player%"
                message "&8&l*=-- &7IP : &3%player's ip%"
                write "Sifre: %{sifre1.%player%}%" at line 1 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "E-posta : %{email::%player%}%" at line 2 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "UUID: %uuid of player%" at line 3 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "IP: %player's ip%" at line 4 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                message ""
                message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3&lSifre Bilgi &8&l<<&8&l&m--=*=-"
            else:
                message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3&lSifre Bilgi &8&l<<&8&l&m--=*=-"
                message ""
                message "&8&l*=-- &7UUID : &3%uuid of player%"
                message "&8&l*=-- &7IP : &3%player's ip%"
                write "Sifre: %{sifre1.%player%}%" at line 1 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "UUID: %uuid of player%" at line 2 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "IP: %player's ip%" at line 3 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                message ""
                message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3&lSifre Bilgi &8&l<<&8&l&m--=*=-"
        else:
            if {emaillendi.%player%} is true:
                message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3&lSifre Bilgi &8&l<<&8&l&m--=*=-"
                message ""
                message "&8&l*=-- &7Yedek Sifre : &3%{%player%.yedekSifre}%"
                message "&8&l*=-- &7E-posta : &3%{email::%player%}%"
                message "&8&l*=-- &7UUID : &3%uuid of player%"
                message "&8&l*=-- &7IP : &3%player's ip%"
                write "Sifre: %{sifre1.%player%}%" at line 1 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "Yedek Sifre: %{%player%.yedekSifre}%" at line 2 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "E-posta : %{email::%player%}%" at line 3 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "UUID: %uuid of player%" at line 4 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "IP: %player's ip%" at line 5 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                message ""
                message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3&lSifre Bilgi &8&l<<&8&l&m--=*=-"
            else:
                message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3&lSifre Bilgi &8&l<<&8&l&m--=*=-"
                message ""
                message "&8&l*=-- &7Yedek Sifre : &3%{%player%.yedekSifre}%"
                message "&8&l*=-- &7UUID : &3%uuid of player%"
                message "&8&l*=-- &7IP : &3%player's ip%"
                write "Sifre: %{sifre1.%player%}%" at line 1 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "Yedek Sifre: %{%player%.yedekSifre}%" at line 2 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "UUID: %uuid of player%" at line 3 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                write "IP: %player's ip%" at line 4 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
                message ""
                message "&8&l&m--=*=--&8&l>> &3&lSifre Bilgi &8&l<<&8&l&m--=*=-"
           
command /sifremiunuttum?mail:
    trigger:
        delete {sifremiUnuttum::%player%::*}
        if {email::%player%} is set:
            set {_1} to random integer between 1 and 9
            set {_2} to random integer between 1 and 9
            set {_3} to random integer between 1 and 9
            set {_4} to random integer between 1 and 9
            set {_5} to random integer between 1 and 9
            set {_6} to random integer between 1 and 9
            set {_7} to random integer between 1 and 9
            set {_8} to random integer between 1 and 9
            set {sifremiUnuttum::%player%::mailCode} to "%{_1}%%{_2}%%{_3}%%{_4}%%{_5}%%{_6}%%{_7}%%{_8}%"
            send email with subject "Merhaba, %player% ! %nl%İşte, doğrulama için gereken onay kodun;%nl%%{sifremiUnuttum::%player%::mailCode}%%nl% %nl%Sunucu adresimiz: {@sunucu-ip}%nl%Sitemiz: {@sunucusite}" with message "{@sunucuad} Doğrulama Kodu!" to "%{email::%player%}%"
            send ""
            send "&a&lKod başarıyla mail adresinize gönderildi."
            send "&6&lMail adresinize gelen mail kodunu &c&l/kurtar <kod> &6&lŞeklinde girin."
            send ""
        else:
            send "&cHesabına email eklenmemiş."
   
command /mail <text>:
    trigger:
        if arg-1 contains "10minute":
            send "&cGecici mail servislerinden alinan mailler kullanilamaz."
        else:
            if arg-1 contains "@":
                if arg-1 contains ".com" or ".net" or ".org" or ".tr":
                    delete {emailDogrula::*}
                    set {emailDogrula::%player%::mail} to "%arg-1%"
                    set {_1} to random integer between 1 and 9
                    set {_2} to random integer between 1 and 9
                    set {_3} to random integer between 1 and 9
                    set {_4} to random integer between 1 and 9
                    set {_5} to random integer between 1 and 9
                    set {_6} to random integer between 1 and 9
                    set {_7} to random integer between 1 and 9
                    set {_8} to random integer between 1 and 9
                    set {emailDogrula::%player%::code} to "%{_1}%%{_2}%%{_3}%%{_4}%%{_5}%%{_6}%%{_7}%%{_8}%"
                    if {emailDogrula::%player%::code} is "12345678" or "87654321" or "11111111" or "22222222" or "33333333" or "44444444" or "55555555" or "66666666" or "77777777" or "88888888" or "99999999":
                        set {_1} to random integer between 1 and 9
                        set {_2} to random integer between 1 and 9
                        set {_3} to random integer between 1 and 9
                        set {_4} to random integer between 1 and 9
                        set {_5} to random integer between 1 and 9
                        set {_6} to random integer between 1 and 9
                        set {_7} to random integer between 1 and 9
                        set {_8} to random integer between 1 and 9
                        set {emailDogrula::%player%::code} to "%{_1}%%{_2}%%{_3}%%{_4}%%{_5}%%{_6}%%{_7}%%{_8}%"
                    send email with subject "Merhaba, %player% ! %nl%İşte, doğrulama için gereken onay kodun;%nl%%{emailDogrula::%player%::code}%%nl% %nl%Sunucu adresimiz: {@sunucu-ip}%nl%Sitemiz: {@sunucusite}" with message "{@sunucuad} Doğrulama Kodu!" to "%arg-1%"
                    set {emailDogrula::%player%} to true
                    send ""
                    send "&6&lEpostana gönderdigimiz 8 haneli dogrulama kodunu sohbete yaz!"
                    send ""
                else:
                    send "&cYazdıgınız alan adina ait mailler devre disidir."
            else:
                send "&cLutfen duzgun formatta mail adresi giriniz."
               
on chat:
    if {emailDogrula::%player%} is true:
        cancel event
        if {emailDogrula::%player%::code} is "%message%":
            set {email::%player%} to "%{emailDogrula::%player%::mail}%"
            set {emaillendi.%player%} to true
            delete {emailDogrula::*}
            send ""
            send "&a&lEposta adresiniz basarıyla onaylandi ve hesabiniza eklendi!"
            send ""
        else:
            send "&cEmail dogrulama kodunu yanlis girdin!"
           
command /kayitlar <text>:
    permission: op
    aliases: /kayıtlar
    trigger:
        if arg-1 is "kapat" or "k":
            set {kayitkapali} to true
            broadcast "&3{@sunucuad} Ekibi &8: &7Gecici olarak sunucumuza kayit olma kapatilmistir."
            stop
        if arg-1 is "aç" or "ac" or "a":
            set {kayitkapali} to false
            broadcast "&3{@sunucuad} Ekibi &8: &7Kayit olma acilmisitir. Tanidiklarinizi bekleriz :)"
            stop
   
on join:
    if {kayitkapali} is true:
        if {sifre1.%player%} isn't set:
            kick player due to "&7Uzgunuz, gecici olarak kayit olma kapalidir! - &e{@sunucuad} Ekibi"
           
on load:
    if file "plugins/Sifreler" doesn't exists:
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 0" to console
        wait 0.5 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 7 (gerekli dosyalar olusturuluyor.../Sifreler)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 15 (giris mesaji yukleniyor...)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 40 (oyuncular yukleniyor...)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 80 (kontrol ediliyor...)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 100" to console
        wait 0.5 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti &2AKTIF!" to console
        create file "./plugins/Sifreler"
    else:
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti &2AKTIF!" to console
       
on unload:
    message "&3Giris &8- &7Authme Skripti &4KAPALI!" to console
           
on join:
    add 1 to {oyundakilar.%player%}
    write "IP: %player's ip%" at line 3 to file "plugins\Sifreler\%player%.sk"
    if {girdi.%player%} is false:
        set {girdi.%player%} to true
    else:
        set {_atilacakoyuncu} to {%player%.%{oyundakiler.%player%}%}
        execute console command "kick {_atilacakoyuncu} &7Zaten oyundasin! Hesabin calindi ise &bSkype: {@sunucuskype}"
        stop
       
on quit:
    remove 1 from {oyundakilar.%player%}
   
on kick:
    remove 1 from {oyundakilar.%player%}
    remove 1 from {oyundakioyuncular}
   
command /hakver <player>:
    permission: op
    trigger:
        set {_c} to 5 - {sifremiUnuttum::%arg-1%::denemeler}
        message "&3Giris &8- &e%player% &7adli oyuncunun deneme hakki yenilendi."
        message "&3Giris &8- &eYonetim &7tarafindan &esifremiunuttum &7hakkin yenilendi." to arg-1
 

Depth

Zombi Geldi, Beni Yedi
Katılım
4 Aralık 2016
Mesajlar
245
Elmaslar
107
Puanlar
13.820
Yaş
22
Eklentisi varken Skriptin tercih edileceğini sanmam.
 

Harun553

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

HarunBulbull#8233

Katılım
3 Eylül 2014
Mesajlar
257
Elmaslar
94
Puanlar
13.950
Yer
Ankara
Minecraft
HarunBulbull
Eklentisi varken Skriptin tercih edileceğini sanmam.
V1 dede bahaetmiştim. Bir pluginin yerini tutmaz fakat ben bunu eğlence için yapıyorum. İsteyen kullanabilir. Yorumun için teşekkürler.
 

Scoundrel

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
17 Mart 2018
Mesajlar
15
Elmaslar
9
Puanlar
0
Yaş
23
Bence gayet hoş olmuş. Bu skriptin pluginden ayıran yönü bir Türk'ün yapmış olmasıdır. Bunun gibi skriptlerin devamını beklerim.

İyi Forumlar.
 

nexi

nexi is the best!

Discord:

nexi#0001

Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
1.852
Elmaslar
1.193
Puanlar
17.075
Yer
Samsun
Başarılı test etmedim fakat ihtiyacı olanın işini görür şahsen ben plugin kullanma taraftarıyım.
 

Citrus

Arcenia Network & Team Zephyr

Discord:

Citrus#4361

Katılım
11 Ağustos 2015
Mesajlar
1.056
Elmaslar
940
Puanlar
16.030
Yer
Antalya
Minecraft
HyperCitrus
Where is the MySQL ?
 

Harun553

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

HarunBulbull#8233

Katılım
3 Eylül 2014
Mesajlar
257
Elmaslar
94
Puanlar
13.950
Yer
Ankara
Minecraft
HarunBulbull
Bence gayet hoş olmuş. Bu skriptin pluginden ayıran yönü bir Türk'ün yapmış olmasıdır. Bunun gibi skriptlerin devamını beklerim.

İyi Forumlar.
Teşekkürler : ) yakında jobs pluginini skript olarak paylaşacağım[DOUBLEPOST=1523816530,1523816426][/DOUBLEPOST]
Başarılı test etmedim fakat ihtiyacı olanın işini görür şahsen ben plugin kullanma taraftarıyım.
Teşekkürler. Bende plugin taraftarıyım sadece canım sıkıldı ve aklıma başka bir şey gelmedi :D[DOUBLEPOST=1523816603][/DOUBLEPOST]
Where is the MySQL ?
Mysql ile bağlamak isterseniz config kısmından yapabilirsiniz.
 

nexi

nexi is the best!

Discord:

nexi#0001

Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
1.852
Elmaslar
1.193
Puanlar
17.075
Yer
Samsun
Teşekkürler : ) yakında jobs pluginini skript olarak paylaşacağım[DOUBLEPOST=1523816530,1523816426][/DOUBLEPOST]
Teşekkürler. Bende plugin taraftarıyım sadece canım sıkıldı ve aklıma başka bir şey gelmedi :D[DOUBLEPOST=1523816603][/DOUBLEPOST]
Mysql ile bağlamak isterseniz config kısmından yapabilirsiniz.

Ben aklına getirirm yazman gereken skriptleri "cidden."

Technical#9406
 

Joka

numb.

Discord:

Joka#0326

Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
917
Elmaslar
599
Puanlar
15.445
Çok fazla gereksiz değişken var. Veri kaybı durduk yerde olmasa bile sunucuyu yorabilecek kapasitede bence. MySQL desteği gelirse daha iyi olur.
 

MrEmRe

Fırında Isıttığım İlk Taş

Discord:

Mr.EmRe#0001

Katılım
15 Nisan 2018
Mesajlar
77
Elmaslar
28
Puanlar
0
Yaş
23
Minecraft
MrEmRe
Emeğine sağlık,başarılar.
 

Harun553

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

HarunBulbull#8233

Katılım
3 Eylül 2014
Mesajlar
257
Elmaslar
94
Puanlar
13.950
Yer
Ankara
Minecraft
HarunBulbull
Ben aklına getirirm yazman gereken skriptleri "cidden."

Technical#9406
Peki[DOUBLEPOST=1523816897,1523816841][/DOUBLEPOST]
Çok fazla gereksiz değişken var. Veri kaybı durduk yerde olmasa bile sunucuyu yorabilecek kapasitede bence. MySQL desteği gelirse daha iyi olur.
Benim bildiğim mysql skript/config den yapılıyor eğer öyle değilse nası yapacağımı söylerseniz sevinirim.[DOUBLEPOST=1523816929][/DOUBLEPOST]
Emeğine sağlık,başarılar.
Teşekkürler : )
 

MrEmRe

Fırında Isıttığım İlk Taş

Discord:

Mr.EmRe#0001

Katılım
15 Nisan 2018
Mesajlar
77
Elmaslar
28
Puanlar
0
Yaş
23
Minecraft
MrEmRe
Çok fazla gereksiz değişken var. Veri kaybı durduk yerde olmasa bile sunucuyu yorabilecek kapasitede bence. MySQL desteği gelirse daha iyi olur.
Skript eklentisinde MySQL bağlantısı configten ayarlanabilmekte ?
 

Deleted User 63724

Yaratık Tuzağı: Çalışıyor
Katılım
9 Nisan 2017
Mesajlar
715
Elmaslar
332
Puanlar
14.730
gözüme çarpan yerler;
1 "{oyundakioyuncular}" xd hiç gerek yok, %number of all players%
2
Kod:
         message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 0" to console
        wait 0.5 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 7 (gerekli dosyalar olusturuluyor.../Sifreler)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 15 (giris mesaji yukleniyor...)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 40 (oyuncular yukleniyor...)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 80 (kontrol ediliyor...)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 100" to console
        wait 0.5 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti &2AKTIF!" to console
wait wait wait wait ... yerine "while" kelimesini bi araştır bakayım.
3 aynı şekilde every 2 seconds: ve loop all players: bunu giriş yapın - kayıt olun için kullanmışsın, gerek yok on join: etkinliğinde "while" ile yapabilirin.
4 bir çok on join: etkinliği var nerden baksan 5 tane vs. hespini birleştirirsen kalabalıktan kurtulursun :)
5
Kod:
            set {_1} to random integer between 1 and 9
            set {_2} to random integer between 1 and 9
            set {_3} to random integer between 1 and 9
            set {_4} to random integer between 1 and 9
            set {_5} to random integer between 1 and 9
            set {_6} to random integer between 1 and 9
            set {_7} to random integer between 1 and 9
            set {_8} to random integer between 1 and 9
tek tek setliceksek yandık xd
Kod:
set {_1} to "%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%"
bu kodla 10 rakamlı bir güvenlik kodu yapabilirsin bu daha iyi senin için :)
 

Harun553

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

HarunBulbull#8233

Katılım
3 Eylül 2014
Mesajlar
257
Elmaslar
94
Puanlar
13.950
Yer
Ankara
Minecraft
HarunBulbull
gözüme çarpan yerler;
1 "{oyundakioyuncular}" xd hiç gerek yok, %number of all players%
2
Kod:
         message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 0" to console
        wait 0.5 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 7 (gerekli dosyalar olusturuluyor.../Sifreler)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 15 (giris mesaji yukleniyor...)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 40 (oyuncular yukleniyor...)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 80 (kontrol ediliyor...)" to console
        wait 1 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti yukleniyor... 100" to console
        wait 0.5 seconds
        message "&3Giris &8- &7Authme Skripti &2AKTIF!" to console
wait wait wait wait ... yerine "while" kelimesini bi araştır bakayım.
3 aynı şekilde every 2 seconds: ve loop all players: bunu giriş yapın - kayıt olun için kullanmışsın, gerek yok on join: etkinliğinde "while" ile yapabilirin.
4 bir çok on join: etkinliği var nerden baksan 5 tane vs. hespini birleştirirsen kalabalıktan kurtulursun :)
5
Kod:
            set {_1} to random integer between 1 and 9
            set {_2} to random integer between 1 and 9
            set {_3} to random integer between 1 and 9
            set {_4} to random integer between 1 and 9
            set {_5} to random integer between 1 and 9
            set {_6} to random integer between 1 and 9
            set {_7} to random integer between 1 and 9
            set {_8} to random integer between 1 and 9
tek tek setliceksek yandık xd
Kod:
set {_1} to "%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%%random integer between 1 and 9%"
bu kodla 10 rakamlı bir güvenlik kodu yapabilirsin bu daha iyi senin için :)
Yapayım demek isterdim ama artık authme skripti yapmayacağım. Bu yüzden sen editleyip yayınlayabilirsin : )
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı