- Katılım
- 2 Ocak 2019
- Mesajlar
- 141
- Elmaslar
- 81
- Puanlar
- 0
- Minecraft
- A_Takimi
NEDİR BU?
Basit şekilde açıklamak gerekirse, kotlinin gücünü kullanan, eklenti yazarları için hazırlanmış, eklenti yazımınızı kolaylaştırıcak bir kütüphane eklentisi.
BUNUNLA NE YAPABİLİRİM?
İlk olarak, bu kütüphanede tonlarca özellik mevcut bunları anlatmak istiyorum kısaca.
Basit şekilde açıklamak gerekirse, kotlinin gücünü kullanan, eklenti yazarları için hazırlanmış, eklenti yazımınızı kolaylaştırıcak bir kütüphane eklentisi.
BUNUNLA NE YAPABİLİRİM?
İlk olarak, bu kütüphanede tonlarca özellik mevcut bunları anlatmak istiyorum kısaca.
- Particle ve block değişimlerini yapabiliceğiniz animasyonlar ekleyebilirsiniz.
- Dev particle effect kütüphanesi, Slikey/EffectLib buradan kotline çevirilmiş ve null-safety iyileştirmeleri yapılmış hali.
- Anvil GUI, BossBar, ActionBar, Title, Hologram gibi görsel özellikleri mevcuttur, eklentinin sadece %1'lik kısmında reflectionlar kullanılmıştır yani her hangi bir performans kaybı yaşamadan nms nin gücünü kullanarak hızlı bir şekilde görselleştirme yapabilirsiniz. kendi yapımımdır çoğu.
- Komut kütüphanesi, üzerinde oldukça zaman harcadığımı benim canım kütüphanem <3 kendi yapımımdır.
- Dosya kütüphanesi dosyalarınızı kolaylıkla düzenleyebilir erişip değiştirebilirsiniz, kendi yapımımdır.
- Entity kütüphanesi, oldukça yeni ve güçlü bir kütüphane olucak kendisi. (WIP) kendi yapımımdır.
- Envanter kütüphanesi @Personinblack in yapmış olduğu 'black' inventory frameworkünü kotline çevirip, extra özellikleri ekledim ve çok critic bugları çözdüm.
- Json kütüphanesi buda oldukça yeni ve json mesajlarını oyunculara yollayabildiğiniz kendi bi kütüphane, kendi yapımımdır.
- Devrim niteliğinde, Minigames yapmayı kolaylaştıran bir kütüphane yapım aşamasındadır. (WIP) kendi yapımımdır.
- NBT leri kolaylıkla yönetebildiğiniz bir kütüphane, şuanda ItemStack ve CreatureSpawner ları desteklemektedir. (WIP) kendi yapımımdır.
- Ufak ama kullanışlı bir çok kütüphane String, GameProfile, ImageMap, MySQL kütüphaneleri. çoğu kendi yapımımdır.
- Yapı kütüphanesi, armor stand leri kullanarak binalar yapabildiğiniz ve onları bir bütün halinde tutup yönetebildiğini bir küütphane. kendi yapımımdır
- Ve son olarak UTSPlugin class'ı, Eklentilerinizi yazarken 'JavaPlugin' i extends etmek yerine UTSPlugin i extends ediceksiniz ve size sunular tüm özellikleri kullanabiliceksiniz.
- Ek olarak siz kotlin kullanırken kotlin kütüphnesini compile edip eklentinize koymanız gerekiyor, ancak UTSCore ile buna gerek yok kendisi kotlin kütüphanesini içerdiği için siz bir daha eklentilerinize implement etmenize gerek yok.
"Tamamdır, özellikleri anladım"
PEKİ YA NASIL KULLANIYOR
PEKİ YA NASIL KULLANIYOR
Maven
XML:
<repository>
<name>bintray</name>
<id>bintray-utsukushihito-utsutil</id>
<url>https://dl.bintray.com/utsukushihito/utsutil</url>
</repository>
<dependency>
<groupId>io.github.utsukushihito</groupId>
<artifactId>utsutil</artifactId>
<version>19.3.28</version>
<scope>provided</scope>
</dependency>
KAYNAK KODLARI / İNDİRME LİNKİ
utsukushihito/utsutil
UTSCore
SON OLARAK
Umarım eklentimi/kütüphanemi beğenirsiniz. İyi günlerde kullanın ve lütfen kütüphanemde bulduğunuz hataları 'Issues' kısmına issue açarak, bu konu altına, bana özel mesaj ile ya da discord adresim olan utsukushihito#2102 den bana hataları belirtin.
utsukushihito/utsutil
UTSCore
SON OLARAK
Umarım eklentimi/kütüphanemi beğenirsiniz. İyi günlerde kullanın ve lütfen kütüphanemde bulduğunuz hataları 'Issues' kısmına issue açarak, bu konu altına, bana özel mesaj ile ya da discord adresim olan utsukushihito#2102 den bana hataları belirtin.