Sol Reklam
Sağ Reklam

Çözüldü UÇUŞ KAĞIDINDA SORUN VAR

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

MatiasNetwork

Bir Kömür Göründü Kaptanım!
Katılım
1 Aralık 2019
Mesajlar
164
Elmaslar
19
Puanlar
3.920
Yaş
21
Minecraft
ILSI
merhaba uçuş kağıdımda sorun var kullanıyor fakat fly ı hiç bitmiyor


ve sk de şu kısımda hata veriyor if {ucus::%victim%} is set:
 

FatihE

Java Dev

Discord:

Fatih#1469

Katılım
19 Ağustos 2019
Mesajlar
153
Elmaslar
115
Puanlar
1.290
Yer
Ankara
Minecraft
Fatih
C#:
command /ucuskagidi [<integer>]:
    permission: ucuskagidi.admin
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            send "&e/ucuskagidi &aadet" to player
        if arg 1 is set:
            give arg 1 of paper named "&cUçuş Kağıdı" to player
            send "&a%arg 1%, &7adet Uçuş Kağıdı aldın!" to player
            
command /ucusadmin [<text>] [<player>]:
    permission: ucuskagidi.admin
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            send "&e/ucusadmin &ayenile &asil" to player
        if arg 1 is "sil":
            if arg 2 is set:
                delete {ucus::%arg 2%}
                set {ucusizin::%arg 2%} to true
                set player's fly mode to false
                send "&a%arg 2%, &eadlı oyuncunun uçuşu silindi!" to player

on break:
    if event-block is cobblestone:
        if chance of 3%:
            give 1 of paper named "&cUçuş Kağıdı" to player
            
on rightclick holding a paper:
    if name of player's tool is "&cUçuş Kağıdı":
        if {ucus::%player%} is not set:
            set {ucus::%player%} to true
            set {_adet} to amount of paper named "&cUçuş Kağıdı" in the player's inventory
            remove {_adet} of player's tool from player
            set player's fly mode to true
            send "&a%{_adet}% &cdakikalık uçuş kazandın!" to player
            set {_sure} to {_adet} * 60
            wait {_sure} seconds
            delete {ucus::%player%}
            delete {ucusizin::%player%}
            set player's fly mode to false
            send "&cUçuş bitti." to player
        else:
            send "&cZaten kullanmışsın, bitmesini bekle!" to player
            
on death:
    victim is a player:
        if {ucus::%victim%} is set:
            wait 2 seconds
            set victim's fly mode to true
            
on player world change:
    wait 2 seconds
    if {ucus::%player%} is set:
        set player's fly mode to true
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı