Sol Reklam
Sağ Reklam
  • MC-TR 4.0 Güncellemesi: Yeni Tema
    4 yılın ardından artık yeni temaya merhaba diyelim mi? Forumumuzun yeni teması nihayet yayında! Uzun süredir üzerinde çalıştığımız ve sizin geri bildirimlerinizle şekillendirdiğimiz bu yeni tema, forum deneyiminizi tamamen yenileyecek. Modern ve şık tasarımıyla göz alıcı bir deneyim sunmayı hedefleyen bu tema, forumda geçirdiğiniz zamanı daha keyifli ve verimli hale getirecek. 4.0'a geçmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Çözüldü .TK BELEŞ DOMAİN KULLANACAM :D ALMAYI BİLEN İÇERİ GELSİN

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

TakıntılıOyuncu

Skript İsteklerinizi Özelen Bildirebilirsiniz..!
Katılım
23 Eylül 2017
Mesajlar
330
Elmaslar
60
Puanlar
0
Yaş
25
Yav birader sunucu paketlerini ayarlarken dedim Allah Allah acaba nasıl .com lu domain in parasını ödeyecem :)
Dedimki en iyisi .tk kullanayım beleş ama alamıyorum yardımcı olacak kişiye teşekkürler :D

 

AeroCS

Elmas Güneş Gibi Parıldıyor
Katılım
10 Ekim 2016
Mesajlar
613
Elmaslar
630
Puanlar
8.100
Yaş
26
Yer
AeroCS

Discord:

AeroCS#8462

.com u ilk defa alacaksan godaddy.com üzerinden 5tl gibi bir fiyata 1 yıllık alabilirsin.
 

Kiasan

İllede sen! M T
Katılım
19 Nisan 2017
Mesajlar
419
Elmaslar
112
Puanlar
9.360
Yer
Gaziantep
Minecraft
Kiasan

Discord:

⚝ Kiasan#0001

Hocam 5 TL bir bütçen var ise Godaddy'den 5 TL'ye 365 günlük .com domaini alabilirsin :)
 

TakıntılıOyuncu

Skript İsteklerinizi Özelen Bildirebilirsiniz..!
Katılım
23 Eylül 2017
Mesajlar
330
Elmaslar
60
Puanlar
0
Yaş
25
Hocam 5 TL bir bütçen var ise Godaddy'den 5 TL'ye 365 günlük .com domaini alabilirsin :)
Tamam diyelim .com lu aldım nasıl kullanıcam bılmıyorumda :) mesela sunucu ıp si bu xxxxx:8989 benzerı portlu bişi diyelim :D nası bağlıyacam :(
 

b3nt.

Someone in life.
Katılım
6 Aralık 2017
Mesajlar
77
Elmaslar
104
Puanlar
0
Yaş
30
.com u ilk defa alacaksan godaddy.com üzerinden 5tl gibi bir fiyata 1 yıllık alabilirsin.
Pardon bişey sorucaktım. GoDaddy üzerinden alınan domain'i, başka biryerden alınmış hosting'e bağlama imkanımız varmı? Yoksa hosting'in demi GoDaddy olması gerekiyor?
 

Kiasan

İllede sen! M T
Katılım
19 Nisan 2017
Mesajlar
419
Elmaslar
112
Puanlar
9.360
Yer
Gaziantep
Minecraft
Kiasan

Discord:

⚝ Kiasan#0001

Tamam diyelim .com lu aldım nasıl kullanıcam bılmıyorumda :) mesela sunucu ıp si bu xxxxx:8989 benzerı portlu bişi diyelim :D nası bağlıyacam :(
Hocam sunucunun portu 25565 olmassa domaini bağlıyamassın.
Default port oldugu için direk ip'i yazarsın domaine öyle girersin.
25565 şart yani.
 

AeroCS

Elmas Güneş Gibi Parıldıyor
Katılım
10 Ekim 2016
Mesajlar
613
Elmaslar
630
Puanlar
8.100
Yaş
26
Yer
AeroCS

Discord:

AeroCS#8462

Pardon bişey sorucaktım. GoDaddy üzerinden alınan domain'i, başka biryerden alınmış hosting'e bağlama imkanımız varmı? Yoksa hosting'in demi GoDaddy olması gerekiyor?
Evet hostinge bağlayıp kullanabilirsiniz. Örneğin kendi web sitem: www.aerocs.com
 

TakıntılıOyuncu

Skript İsteklerinizi Özelen Bildirebilirsiniz..!
Katılım
23 Eylül 2017
Mesajlar
330
Elmaslar
60
Puanlar
0
Yaş
25
Hocam sunucunun portu 25565 olmassa domaini bağlıyamassın.
Default port oldugu için direk ip'i yazarsın domaine öyle girersin.
25565 şart yani.
Peki beleş hosting alabileceğim yer var mı :D
 

AeroCS

Elmas Güneş Gibi Parıldıyor
Katılım
10 Ekim 2016
Mesajlar
613
Elmaslar
630
Puanlar
8.100
Yaş
26
Yer
AeroCS

Discord:

AeroCS#8462

TakıntılıOyuncu

Skript İsteklerinizi Özelen Bildirebilirsiniz..!
Katılım
23 Eylül 2017
Mesajlar
330
Elmaslar
60
Puanlar
0
Yaş
25
Alan adını al bağlamada yardımcı olurum. Bknz : www.brighturk.com[DOUBLEPOST=1512928874,1512928831][/DOUBLEPOST]
Tabii ki var. Yardımcı olurum.
Ya telde 5tl 18 kuruş var 5tl yatırmaya çalışsam olmaz + 50kr düşer :/ bekle reis annemin telini alıyım bır iki kuruş vardır :D[DOUBLEPOST=1512929058][/DOUBLEPOST]Skype ekledım skype gelde orada konuşalım
 
Son düzenleme:

Puding Bey

Elimi tutan yoktu emanetime tutundum.
Katılım
8 Şubat 2017
Mesajlar
858
Elmaslar
710
Puanlar
15.120
Yaş
24
Yer
Suriye
Ulan telde 5tl 18 kuruş var 5tl yatırmaya çalışsam olmaz + 50kr düşer :/ bekle reis annemin telini alıyım bır iki kuruş vardır :D[DOUBLEPOST=1512929058][/DOUBLEPOST]Skype ekledım skype gelde orada konuşalım
Ulanı sil aksi takdirde mute yiycen ;)
 

TakıntılıOyuncu

Skript İsteklerinizi Özelen Bildirebilirsiniz..!
Katılım
23 Eylül 2017
Mesajlar
330
Elmaslar
60
Puanlar
0
Yaş
25

Puding Bey

Elimi tutan yoktu emanetime tutundum.
Katılım
8 Şubat 2017
Mesajlar
858
Elmaslar
710
Puanlar
15.120
Yaş
24
Yer
Suriye
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı