Sol Reklam
Sağ Reklam

Takım Skriptti

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

01selim

Zombi Geldi, Beni Yedi
Katılım
20 Ekim 2014
Mesajlar
265
Elmaslar
30
Puanlar
9.160
Yaş
55
Merhaba elimde şöyle bir takım skriptti var ama sorunları var düzeltebilirmyiz bi göz atarsanız sevinirim
öncellikle manuaddv ile olduğu için oyuncu nun rütbesi [ oyuncu ] selim : se lonca ismi gelince lordof selim : oluyo o oyuncu takı gidiyor haliyle onu düzeltsek en büyük sorun o
birde takım sohbeti çalışmıyor ama hatada yok onada bir kontrol edelim
birde işlemler köylüden yapılıyor /takım yazarak yapılsa daha iyi olur
takım açarken para istiyor para istemesin birde
Kod:
options:
   
    #Takım Kurmak Için Kaç Para Istesin ?
   
    para: 999


on login:
    {takim.%player%.kurmus} isn't set:
        set {takim.%player%.kurmus} to false
on rightclick on villager:
    villager's name is "&7[&aTakım NPC&7]":
        if player is sneaking:
            kill targeted entity
        else:
            cancel event
            open chest with 1 row named "" to player
            wait 3 tick
            set {acik.%player%} to true
            {takim.%player%.kurmus} is true:
                format slot 0 of player with clock named "&7[&cTakımı Boz&7]" to close then run [make player execute command "takim boz"]
                format slot 1 of player with clock named "&7[&cTakıma Davet Et&7]" to close then run [make player execute command "takim davet"]
                format slot 2 of player with clock named "&7[&cTakımdan Çıkar&7]" to close then run [make player execute command "takim cikar"]
                format slot 3 of player with clock named "&7[&cTakım Üyeleri&7]" to close then run [make player execute command "takim liste"]
                format slot 4 of player with clock named "&7[&cTakım Sohbeti&7]" to close then run [make player execute command "takim ayarlar"]
            else:
                {takim.%player%.takimda} is true:
                    format slot 0 of player with clock named "&7[&cTakımdan Ayrıl&7]" to close then run [make player execute command "takim ayril"]
                    format slot 1 of player with clock named "&7[&cTakım Üyeleri&7]" to close then run [make player execute command "takim liste"]
                    format slot 2 of player with clock named "&7[&cTakım Sohbeti&7]" to close then run [make player execute command "takim ayarlar"]
                else:
                    format slot 0 of player with workbench named "&7[&aTakımı Kur&7]" with lore "&e{@para}$ &dKarşılığında Takım Kurar" to close then run [make player execute command "takim kur"]
            format slot 8 of player with compass named "&7[&eTakımlar&7]" to close then run [make player execute command "takim liste2"]
on inventory close:
    {acik.%player%} is true
    set {acik.%player%} to false
on damage:
    victim's display name is "&7[&aTakım NPC&7]":
        cancel event
command /takim [<text>]:
    trigger:
        arg 1 is "kur":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is true:
                send "&7[&aTakım&7] &cIlk Önce Takımdan Çıkmalısın !"
                stop
            else:
                player's balance is greater than {@para}:
                    set {takim.kuruyor.%player%} to true
                    send "&7[&aTakım&7] &bTakım Ismini Belirlemek Için Sohbet Kısmına Yaz !"
                else:
                    send "&7[&aTakım&7] &cYeterli Paran Bulunmamakta !"
        arg 1 is "boz":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
                stop
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%{takim.%player%.isim}% &badlı takımı bozdun !"
                set {takim.%player%.kurmus} to false
                loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
                    set {takim.%loop-value%.takimda} to false
                    remove loop-value from {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                    set {takim.%loop-value%.takimda} to false
                    delete {takim.%loop-value%.isim}
                remove {takim.%player%.isim} from {Takımlar::*}
                delete {takim.%player%.isim}
                delete {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                delete {takim.%{takim.%player%.isim}%.lider}
                execute console command "manudelv %player% prefix"
        arg 1 is "davet":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
                stop
            else:
                set {takim.davetliyor.%player%} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bDavet Edeceğin Kişiyi Sohbet Kısmına Yaz !"
        arg 1 is "cikar":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
                stop
            else:
                set {takim.cikartiyor.%player%} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bÇıkaracağın Kişiyi Sohbet Kısmına Yaz !"
        arg 1 is "katil":
            {davet.%player%.gönder} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takıma Davet Edilmedin !"
            else:
                {takim.%player%.kurmus} is true:
                    send "&7[&aTakım&7] &cZaten Bir Takımın Var !"
                else:
                    add player to {takim.%{davet.%player%.isim}%.üyeler::*}
                    send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla Takıma Girdin !"
                    set {takim.%player%.isim} to {davet.%player%.isim}
                    set {takim.%player%.takimda} to true
                    delete {davet.%player%.isim}
                    set {davet.%player%.gönder} to false  
                    execute console command "manuaddv %player% prefix &7[&6%{takim.%player%.isim}%&7]&f"  
        arg 1 is "liste":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.isim} isn't set:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cUyeler"
                send ""
                send "&4[Kurucu] &6%{takim.%{takim.%player%.isim}%.lider}%"
                loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
                    send "&b%loop-value%"
        arg 1 is "liste2":
            {acik.%player%} is true
            send "&7[&aTakım&7] &cTakımlar"
            send ""
            loop {Takımlar::*}:
                send "&b%loop-value%"
        arg 1 is "npc":
            player is op:
                spawn villager at player
                set spawned villager's display name to "&7[&aTakım NPC&7]"
                apply slowness 99999 to spawned villager for 999 days
                clear {Takımlar::*}
        arg 1 is "ayril":
            {takim.%player%.takimda} is true:
                send "&7[&aTakım&7] &bTakımdan Ayrıldın !"
                remove player from {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                set {takim.%player%.takimda} to false
                delete {takim.%player%.isim}
                execute console command "manudelv %player% prefix"
                loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
                    send "&7[&aTakım&7] &c%player% &badlı oyuncu takımdan ayrıldı." to loop-value
                wait 1 second
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
        arg 1 is "ayarlar":
            {takim.%player%.isim} is set:
                {sohbet.%player%} isn't set:
                    set {sohbet.%player%} to false
                {sohbet.%player%} is false:
                    set {sohbet.%player%} to true
                    send "&7[&aTakım&7] &bArtık Yazdıkların Sadece Takımına Gidicek !"
                else:
                    set {sohbet.%player%} to false
                    send "&7[&aTakım&7] &bArtık Yazdıkların Herkese Gidicek !"
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
        arg 1 isn't set:
            send ""
            send "&7[&aTakım&7] &e/takim katil"
            send ""
           
on damage:
    victim is a player
    attacker is a player
    {takim.%victim%.isim} is {takim.%attacker%.isim}
    cancel event      
on chat:
    {sohbet.%player%} is true:
        cancel event
        loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
            send "&7[&6%player%&7] &f%message%" to loop-value
            send "&7[&6%player%&7] &f%message%" to player
        wait 1 second
    {takim.kuruyor.%player%} is true:
        cancel event
        set {takim.kuruyor.%player%} to false
        set {_isim} to message
        if {Takımlar::*} contains {_isim}:
            send "&7[&aTakım&7] &cAynı Isimde Takım Var Zaten !"
        else:
            execute console command "eco take %player% {@para}"
            set {takim.%player%.isim} to {_isim}
            set {takim.%{takim.%player%.isim}%.lider} to player
            set {takim.%player%.kurmus} to true
            send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%{_isim}% &badlı takımı kurdun !"
            add {takim.%player%.isim} to {Takımlar::*}
            execute console command "manuaddv %player% prefix &7[&6%{takim.%player%.isim}%&7]&f"
    {takim.cikartiyor.%player%} is true:
        cancel event
        set {takim.cikartiyor.%player%} to false
        set {_cikartilan} to message
        loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
            if "%loop-value%" is "%{_cikartilan}%":
                wait 1 second
                remove loop-value from {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                delete {takim.%loop-value%.isim}
                delete {takim.%loop-value%.takimda}
                send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%loop-value% &badlı oyuncuyu çıkardın !"
                send "&7[&aTakım&7] &bTakımdan Atıldın !" to loop-value
                execute console command "manudelv %loop-value% prefix"
                stop
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cOyuncu Takımınızda Değil !"
    {takim.davetliyor.%player%} is true:
        cancel event
        set {takim.davetliyor.%player%} to false
        set {_davetli} to message
        {takim.%{_davetli}%.isim} is set:
            send "&7[&aTakım&7] &cBu Oyuncu Zaten Bir Takımda !"
            stop
        else:
            loop players:
                "%loop-player%" is "%{_davetli}%"
                set {davet.%loop-player%.gönder} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%{_davetli}% &badlı oyuncuyu takıma davet ettin !"
                send "&7[&aTakım&7] &c%{takim.%player%.isim}% &badlı takıma davet edildin. &e/takim katil &byazarak girebilirsin. 15 Saniye !" to loop-player
                set {davet.%loop-player%.isim} to {takim.%player%.isim}
                wait 15 second
                set {davet.%loop-player%.gönder} to false
 
G

Garp

Ziyaretçi
Yemek yiyip hemen atıyorum.
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

Kod:
on login:
    {takim.%player%.kurmus} isn't set:
        set {takim.%player%.kurmus} to false
command /takım:
    trigger:
        wait 0.1 seconds
        open chest with 3 rows named "&c&lTAKIM MENU" to player
            wait 3 tick
            set {acik.%player%} to true
            {takim.%player%.kurmus} is true:
                format slot 0 of player with clock named "&7[&cTakımı Boz&7]" to close then run [make player execute command "takim boz"]
                format slot 1 of player with clock named "&7[&cTakıma Davet Et&7]" to close then run [make player execute command "takim davet"]
                format slot 2 of player with clock named "&7[&cTakımdan Çıkar&7]" to close then run [make player execute command "takim cikar"]
                format slot 3 of player with clock named "&7[&cTakım Üyeleri&7]" to close then run [make player execute command "takim liste"]
                format slot 4 of player with clock named "&7[&cTakım Sohbeti&7]" to close then run [make player execute command "takim ayarlar"]
            else:
                {takim.%player%.takimda} is true:
                    format slot 0 of player with clock named "&7[&cTakımdan Ayrıl&7]" to close then run [make player execute command "takim ayril"]
                    format slot 1 of player with clock named "&7[&cTakım Üyeleri&7]" to close then run [make player execute command "takim liste"]
                    format slot 2 of player with clock named "&7[&cTakım Sohbeti&7]" to close then run [make player execute command "takim ayarlar"]
                    format slot 8 of player with compass named "&7[&eTakımlar&7]" to close then run [make player execute command "takim liste2"]
command /takim [<text>]:
    trigger:
        arg 1 is "kur":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is true:
                send "&7[&aTakım&7] &cIlk Önce Takımdan Çıkmalısın !"
                stop
            else:
                    set {takim.kuruyor.%player%} to true
                    send "&7[&aTakım&7] &bTakım Ismini Belirlemek Için Sohbet Kısmına Yaz !"
        arg 1 is "boz":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
                stop
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%{takim.%player%.isim}% &badlı takımı bozdun !"
                set {takim.%player%.kurmus} to false
                loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
                    set {takim.%loop-value%.takimda} to false
                    remove loop-value from {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                    set {takim.%loop-value%.takimda} to false
                    delete {takim.%loop-value%.isim}
                remove {takim.%player%.isim} from {Takımlar::*}
                delete {takim.%player%.isim}
                delete {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                delete {takim.%{takim.%player%.isim}%.lider}
                execute console command "manudelv %player% prefix"
        arg 1 is "davet":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
                stop
            else:
                set {takim.davetliyor.%player%} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bDavet Edeceğin Kişiyi Sohbet Kısmına Yaz !"
        arg 1 is "cikar":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
                stop
            else:
                set {takim.cikartiyor.%player%} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bÇıkaracağın Kişiyi Sohbet Kısmına Yaz !"
        arg 1 is "katil":
            {davet.%player%.gönder} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takıma Davet Edilmedin !"
            else:
                {takim.%player%.kurmus} is true:
                    send "&7[&aTakım&7] &cZaten Bir Takımın Var !"
                else:
                    add player to {takim.%{davet.%player%.isim}%.üyeler::*}
                    send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla Takıma Girdin !"
                    set {takim.%player%.isim} to {davet.%player%.isim}
                    set {takim.%player%.takimda} to true
                    delete {davet.%player%.isim}
                    set {davet.%player%.gönder} to false
                    execute console command "manuaddv %player% prefix &7[&6%{takim.%player%.isim}%&7]&a Oyuncu &f"
        arg 1 is "liste":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.isim} isn't set:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cUyeler"
                send ""
                send "&4[Kurucu] &6%{takim.%{takim.%player%.isim}%.lider}%"
                loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
                    send "&b%loop-value%"
        arg 1 is "liste2":
            {acik.%player%} is true
            send "&7[&aTakım&7] &cTakımlar"
            send ""
            loop {Takımlar::*}:
                send "&b%loop-value%"
        arg 1 is "npc":
            player is op:
                spawn villager at player
                set spawned villager's display name to "&7[&aTakım NPC&7]"
                apply slowness 99999 to spawned villager for 999 days
                clear {Takımlar::*}
        arg 1 is "ayril":
            {takim.%player%.takimda} is true:
                send "&7[&aTakım&7] &bTakımdan Ayrıldın !"
                remove player from {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                set {takim.%player%.takimda} to false
                delete {takim.%player%.isim}
                execute console command "manudelv %player% prefix"
                loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
                    send "&7[&aTakım&7] &c%player% &badlı oyuncu takımdan ayrıldı." to loop-value
                wait 1 second
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
        arg 1 is "ayarlar":
            {takim.%player%.isim} is set:
                {sohbet.%player%} isn't set:
                    set {sohbet.%player%} to false
                {sohbet.%player%} is false:
                    set {sohbet.%player%} to true
                    send "&7[&aTakım&7] &bArtık Yazdıkların Sadece Takımına Gidicek !"
                else:
                    set {sohbet.%player%} to false
                    send "&7[&aTakım&7] &bArtık Yazdıkların Herkese Gidicek !"
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
        arg 1 isn't set:
            send ""
            send "&7[&aTakım&7] &e/takim katil"
            send ""
         
on damage:
    victim is a player
    attacker is a player
    {takim.%victim%.isim} is {takim.%attacker%.isim}
    cancel event    
on chat:
    {sohbet.%player%} is true:
        cancel event
        loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
            send "&7[&6%player%&7] &f%message%" to loop-value
            send "&7[&6%player%&7] &f%message%" to player
        wait 1 second
    {takim.kuruyor.%player%} is true:
        cancel event
        set {takim.kuruyor.%player%} to false
        set {_isim} to message
        if {Takımlar::*} contains {_isim}:
            send "&7[&aTakım&7] &cAynı Isimde Takım Var Zaten !"
        else:
            set {takim.%player%.isim} to {_isim}
            set {takim.%{takim.%player%.isim}%.lider} to player
            set {takim.%player%.kurmus} to true
            send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%{_isim}% &badlı takımı kurdun !"
            add {takim.%player%.isim} to {Takımlar::*}
            execute console command "manuaddv %player% prefix &7[&6%{takim.%player%.isim}%&7]&f"
    {takim.cikartiyor.%player%} is true:
        cancel event
        set {takim.cikartiyor.%player%} to false
        set {_cikartilan} to message
        loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
            if "%loop-value%" is "%{_cikartilan}%":
                wait 1 second
                remove loop-value from {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                delete {takim.%loop-value%.isim}
                delete {takim.%loop-value%.takimda}
                send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%loop-value% &badlı oyuncuyu çıkardın !"
                send "&7[&aTakım&7] &bTakımdan Atıldın !" to loop-value
                execute console command "manudelv %loop-value% prefix"
                stop
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cOyuncu Takımınızda Değil !"
    {takim.davetliyor.%player%} is true:
        cancel event
        set {takim.davetliyor.%player%} to false
        set {_davetli} to message
        {takim.%{_davetli}%.isim} is set:
            send "&7[&aTakım&7] &cBu Oyuncu Zaten Bir Takımda !"
            stop
        else:
            loop players:
                "%loop-player%" is "%{_davetli}%"
                set {davet.%loop-player%.gönder} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%{_davetli}% &badlı oyuncuyu takıma davet ettin !"
                send "&7[&aTakım&7] &c%{takim.%player%.isim}% &badlı takıma davet edildin. &e/takim katil &byazarak girebilirsin. 15 Saniye !" to loop-player
                set {davet.%loop-player%.isim} to {takim.%player%.isim}
                wait 15 second
                set {davet.%loop-player%.gönder} to false
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

Kod:
on login:
    {takim.%player%.kurmus} isn't set:
        set {takim.%player%.kurmus} to false
command /takım:
    trigger:
        wait 0.1 seconds
        open chest with 3 rows named "&c&lTAKIM MENU" to player
        wait 3 tick
        set {acik.%player%} to true
        {takim.%player%.kurmus} is true:
        format slot 0 of player with clock named "&7[&cTakımı Boz&7]" to close then run [make player execute command "takim boz"]
        format slot 1 of player with clock named "&7[&cTakıma Davet Et&7]" to close then run [make player execute command "takim davet"]
        format slot 2 of player with clock named "&7[&cTakımdan Çıkar&7]" to close then run [make player execute command "takim cikar"]
        format slot 3 of player with clock named "&7[&cTakım Üyeleri&7]" to close then run [make player execute command "takim liste"]
        format slot 4 of player with clock named "&7[&cTakım Sohbeti&7]" to close then run [make player execute command "takim ayarlar"]
        format slot 8 of player with compass named "&7[&eTakımlar&7]" to close then run [make player execute command "takim liste2"]
        
command /takim [<text>]:
    trigger:
        arg 1 is "kur":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is true:
                send "&7[&aTakım&7] &cIlk Önce Takımdan Çıkmalısın !"
                stop
            else:
                set {takim.kuruyor.%player%} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bTakım Ismini Belirlemek Için Sohbet Kısmına Yaz !"
        arg 1 is "boz":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
                stop
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%{takim.%player%.isim}% &badlı takımı bozdun !"
                set {takim.%player%.kurmus} to false
                loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
                    set {takim.%loop-value%.takimda} to false
                    remove loop-value from {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                    set {takim.%loop-value%.takimda} to false
                    delete {takim.%loop-value%.isim}
                remove {takim.%player%.isim} from {Takımlar::*}
                delete {takim.%player%.isim}
                delete {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                delete {takim.%{takim.%player%.isim}%.lider}
                execute console command "manudelv %player% suffix"
        arg 1 is "davet":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
                stop
            else:
                set {takim.davetliyor.%player%} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bDavet Edeceğin Kişiyi Sohbet Kısmına Yaz !"
        arg 1 is "cikar":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.kurmus} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
                stop
            else:
                set {takim.cikartiyor.%player%} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bÇıkaracağın Kişiyi Sohbet Kısmına Yaz !"
        arg 1 is "katil":
            {davet.%player%.gönder} is false:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takıma Davet Edilmedin !"
            else:
                {takim.%player%.kurmus} is true:
                    send "&7[&aTakım&7] &cZaten Bir Takımın Var !"
                else:
                    add player to {takim.%{davet.%player%.isim}%.üyeler::*}
                    send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla Takıma Girdin !"
                    set {takim.%player%.isim} to {davet.%player%.isim}
                    set {takim.%player%.takimda} to true
                    delete {davet.%player%.isim}
                    set {davet.%player%.gönder} to false 
                    execute console command "manuaddv %player% suffix &f %{takim.%player%.isim}%" 
        arg 1 is "liste":
            {acik.%player%} is true
            {takim.%player%.isim} isn't set:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cUyeler"
                send ""
                send "&4[Kurucu] &6%{takim.%{takim.%player%.isim}%.lider}%"
                loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
                    send "&b%loop-value%"
        arg 1 is "liste2":
            {acik.%player%} is true
            send "&7[&aTakım&7] &cTakımlar"
            send ""
            loop {Takımlar::*}:
                send "&b%loop-value%"
        arg 1 is "ayril":
            {takim.%player%.takimda} is true:
                send "&7[&aTakım&7] &bTakımdan Ayrıldın !"
                remove player from {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                set {takim.%player%.takimda} to false
                delete {takim.%player%.isim}
                execute console command "manudelv %player% suffix"
                loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
                    send "&7[&aTakım&7] &c%player% &badlı oyuncu takımdan ayrıldı." to loop-value
                wait 1 second
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
        arg 1 is "ayarlar":
            {takim.%player%.isim} is set:
                {sohbet.%player%} isn't set:
                    set {sohbet.%player%} to false
                {sohbet.%player%} is false:
                    set {sohbet.%player%} to true
                    send "&7[&aTakım&7] &bArtık Yazdıkların Sadece Takımına Gidicek !"
                else:
                    set {sohbet.%player%} to false
                    send "&7[&aTakım&7] &bArtık Yazdıkların Herkese Gidicek !"
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cHenüz Bir Takımın Yok !"
        arg 1 isn't set:
            send ""
            send "&7[&aTakım&7] &e/takim katil"
            send ""
on damage:
    victim is a player
    attacker is a player
    {takim.%victim%.isim} is {takim.%attacker%.isim}
    cancel event     
on chat:
    {sohbet.%player%} is true:
        cancel event
        loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
            send "&7[&6%player%&7] &f%message%" to loop-value
            send "&7[&6%player%&7] &f%message%" to player
        wait 1 second
    {takim.kuruyor.%player%} is true:
        cancel event
        set {takim.kuruyor.%player%} to false
        set {_isim} to message
        if {Takımlar::*} contains {_isim}:
            send "&7[&aTakım&7] &cAynı Isimde Takım Var Zaten !"
        else:
            set {takim.%player%.isim} to {_isim}
            set {takim.%{takim.%player%.isim}%.lider} to player
            set {takim.%player%.kurmus} to true
            send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%{_isim}% &badlı takımı kurdun !"
            add {takim.%player%.isim} to {Takımlar::*}
            execute console command "manuaddv %player% suffix &f %{takim.%player%.isim}%"
    {takim.cikartiyor.%player%} is true:
        cancel event
        set {takim.cikartiyor.%player%} to false
        set {_cikartilan} to message
        loop {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}:
            if "%loop-value%" is "%{_cikartilan}%":
                wait 1 second
                remove loop-value from {takim.%{takim.%player%.isim}%.üyeler::*}
                delete {takim.%loop-value%.isim}
                delete {takim.%loop-value%.takimda}
                send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%loop-value% &badlı oyuncuyu çıkardın !"
                send "&7[&aTakım&7] &bTakımdan Atıldın !" to loop-value
                execute console command "manudelv %loop-value% suffix"
                stop
            else:
                send "&7[&aTakım&7] &cOyuncu Takımınızda Değil !"
    {takim.davetliyor.%player%} is true:
        cancel event
        set {takim.davetliyor.%player%} to false
        set {_davetli} to message
        {takim.%{_davetli}%.isim} is set:
            send "&7[&aTakım&7] &cBu Oyuncu Zaten Bir Takımda !"
            stop
        else:
            loop players:
                "%loop-player%" is "%{_davetli}%"
                set {davet.%loop-player%.gönder} to true
                send "&7[&aTakım&7] &bBaşarıyla &c%{_davetli}% &badlı oyuncuyu takıma davet ettin !"
                send "&7[&aTakım&7] &c%{takim.%player%.isim}% &badlı takıma davet edildin. &e/takim katil &byazarak girebilirsin. 15 Saniye !" to loop-player
                set {davet.%loop-player%.isim} to {takim.%player%.isim}
                wait 15 second
                set {davet.%loop-player%.gönder} to false
Yukarıda verdiğim skript hatalı buyrun. Konu çözüldüyse beliritiniz kilitlesinler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı