Hepinize merhabalar, bugün sizlere oKomut ile beraber yaptığımız Susuzluk skriptini tanıtacağım.
SKRIPT NE İŞE YARAR?
Özellikle survival sunuculara ek bir özellik olur, oyunculara bir susuzluk değeri ekler. Bu değer ayarlanabilir ve kontrol edilebilir.
SKRIPTIN EKLEDİĞİ EŞYALAR
- Pis Su
- Temiz Su
- Su Arındırma Tableti
NASIL KULLANILIR?
PİS SU: Pis Su elde etmek çok kolaydır, bir suya cam şişe ile sağ tıklarsanız size pis su olarak gelir. Eğer içerseniz sizin 2 kalbinizi götürür ve susuzluğunuzdan 20 giderir. ÖRNEK GİFSKRIPT NE İŞE YARAR?
Özellikle survival sunuculara ek bir özellik olur, oyunculara bir susuzluk değeri ekler. Bu değer ayarlanabilir ve kontrol edilebilir.
SKRIPTIN EKLEDİĞİ EŞYALAR
- Pis Su
- Temiz Su
- Su Arındırma Tableti
NASIL KULLANILIR?
TEMİZ SU: Temiz su elde etmek için bir adet Pis Su, 4 Toprak ve bir Kömür'e ihtiyacınız vardır. Crafting Tableda su arıtmasını ürettikten sonra arıtma eşyasına sağ tıklayıp arındıra tıkladıktan sonra pis suyumuz temiz suya dönecektir. ÖRNEK GİF
GİFLER tam olarak saniyesi saniyesine yapamadım o yüzden sıkıntılı çıktıysa kusura bakmayın.
SKRIPT FOTOĞRAFLARI (2 Adet)
Skript buraya kadar, umarım beğenmişsinizdir. Eleştirilere açığız, eksik yanlarımızı söylemenizden memnun oluruz.
KOD:
Skript buraya kadar, umarım beğenmişsinizdir. Eleştirilere açığız, eksik yanlarımızı söylemenizden memnun oluruz.
KOD:
Kod:
#----------------------#
# Made By #
# EKTEAM #
#----------------------#
on join:
if {susuzluk::%player%} is not set:
set {susuzluk::%player%} to 100
on death:
set {susuzluk::%player%} to 100
every 5 seconds:
loop all players:
if loop-player is online:
remove 1 from {susuzluk::%loop-player%}
every 1 ticks:
loop all players:
if loop-player has 1 Water Bottle named "" in inventory:
remove 1 water bottle from loop-player
give 1 water bottle named "&a[Pis Su]" with lore "&cBu su pistir, içen kişinin ||&csusuzluğunun bir kısmını doldurur ancak ||&ccanını azaltır." to loop-player
send "&bBir adet su doldurdun." to loop-player
if {susuzluk::%loop-player%} is 60:
send "&aSusamaya başladın biraz su iç." to loop-player
remove 1 from {susuzluk::%loop-player%}
if {susuzluk::%loop-player%} is 30:
send "&aÇok susadın su iç!" to loop-player
remove 1 from {susuzluk::%loop-player%}
if {susuzluk::%loop-player%} is 5:
send "&4&lÖlüm seni alıkoyacak, derhal su iç!" to loop-player
remove 1 from {susuzluk::%loop-player%}
if {susuzluk::%loop-player%} is less than 0:
set {susuzluk::%loop-player%} to 0
kill the loop-player
send "&cSusuzluktan geberdin." to loop-player
if {susuzluk::%loop-player%} is bigger than 100:
set {susuzluk::%loop-player%} to 100
on right click:
if name of player's tool is "&a[Su Arindirma Tableti]":
cancel event
open chest with 1 row named "&aSu Arındırma" to player
wait 1 ticks
format slot 4 of player with wool:5 named "&4&lArindir" to close then run [run player command "suarindir" as op]
if name of player's tool is "&a[Pis Su]":
cancel event
remove 1 water bottle named "&a[Pis Su]" with lore "&cBu su pistir, içen kişinin ||&csusuzluğunun bir kısmını doldurur ancak ||&ccanını azaltır." from player
add 20 to {susuzluk::%player%}
damage player by 2 hearts
send "&aPis Su içtin." to player
if name of player's tool is "&a[Temiz Su]":
cancel event
remove 1 water bottle named "&a[Temiz Su]" with lore "&cBu su tamamen temizdir, içilmesi güvenlidir." from player
add 35 to {susuzluk::%player%}
send "&aTemiz Su içtin." to player
command /suarindir:
permission: op
trigger:
if player has 1 bone meal named "&a[Su Arindirma Tableti]":
if player has 1 water bottle named "&a[Pis Su]" with lore "&cBu su pistir, içen kişinin ||&csusuzluğunun bir kısmını doldurur ancak ||&ccanını azaltır." in inventory:
remove 1 bone meal named "&a[Su Arindirma Tableti]" from player
remove 1 water bottle named "&a[Pis Su]" with lore "&cBu su pistir, içen kişinin ||&csusuzluğunun bir kısmını doldurur ancak ||&ccanını azaltır." from player
give 1 water bottle named "&a[Temiz Su]" with lore "&cBu su tamamen temizdir, içilmesi güvenlidir." to player
else:
send "&cEnvanterinizde pis su bulunmuyor." to player
else:
send "&cEnvanterinizde su arindirma tableti bulunmuyor." to player
command /susuzluk [<text>] [<number>]:
permission: susuzluk.kontrol
trigger:
if arg 1 is not set:
send "&c/susuzluk kontrol" to player
send "&c/susuzluk ayarla <sayi>" to player
if arg 1 is "kontrol":
send "&cMevcut susuzluk durumunuz: %{susuzluk::%player%}%" to player
if arg 1 is "ayarla":
if arg 2 is not set:
send "&cKomudu düzgün giriniz." to player
if arg 2 is set:
set {susuzluk::%player%} to arg 2
send "&aSusuzlugunuzu %arg 2% olarak ayarladiniz." to player
on load:
register new shapeless recipe for bone meal named "&a[Su Arindirma Tableti]" using air, dirt, air, dirt, coal, dirt, air, dirt, air