#Bu sistem ProjectSurvival için hazırlanılmıştı fakat kullanılmasından vazgeçildiği için herkese paylaşıldı.
#Eğer sunucumuzu denemek istersen IP adresimiz: oyna.ProjectSurvivalMC.com (1.12.2 istemcisiyle girilir)
options:
p: &8» &7
command /düello [<player>] [<number>]:
aliases: /duello, /duel
trigger:
if arg 1 isn't set:
message " "
message "{@p}&6/düello -oyuncu- -para-"
message "&7İki oyuncu düello bölgesine ışınlanırlar ve düelloda birisi"
message "&7ölene kadar oyundan çıkamazlar, komut kullanamazlar."
message "&7Kazanan, bahise koyulan parayı kazanır."
message " "
stop
if {duel} is set:
message "{@p}Halihazırda bir düello yapıldığı için bu komut kullanılamaz!"
stop
if {DuelloTiming} is set:
message "{@p}Başkası meydan okuma aşamasındayken düello teklifi gönderemezsin!"
stop
if arg 1 is player:
message "{@p}Kendine düello isteği gönderemezsin!"
stop
if arg 2 isn't number:
execute player command "/düello"
if player's balance is smaller than arg 2:
message "{@p}Düello isteği göndermek için yeterli paran yok!"
stop
if arg 1's balance is smaller than arg 2:
message "{@p}Bu kişinin belirlediğiniz bahis için yeterli parası yok!"
stop
broadcast "{@p}%player's display name%&7, %arg 1's display name% &7adlı oyuncuyu düelloya davet etti!"
send "{@p}Düello teklifini kabul etmek için &a/düellokabul" to arg 1
send "{@p}Düello teklifini reddetmek için &a/düelloreddet &7yazabilirsin." to arg 1
send "{@p}Bu istek &a30 saniye &7sonra zaman aşımına uğrayacak."
set {DuelloTiming} to 30
set {Duel1} to player
set {Duel2} to arg 1
set {duelMoney} to arg 2
loop 30 times:
wait a second
remove 1 from {DuelloTiming}
{DuelloTiming} is smaller than 2
delete {DuelloTiming}
{duel} isn't set
broadcast "{@p}%player's display name% &7- %arg 1's display name% &7düello teklifi zaman aşımına uğradı!"
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duelMoney}
stop loop
command /düellokabul:
aliases: /duellokabul
trigger:
if {Duel2} isn't player:
message "{@p}Sana herhangi bir düello teklifi gelmemiş."
stop
broadcast "{@p}&a%{Duel2}%&7, &a%{Duel1}% &7adlı kişinin meydan okumasını kabul etti."
broadcast "{@p}Düello birazdan başlayacak!"
set {_duelTimer} to 10
set {duel} to true
delete {DuelloTiming}
loop 10 times:
wait a second
remove 1 from {_duelTimer}
set action bar of all players to coloured "{@p}Düellonun başlamasına kalan süre: &a%{_duelTimer}%"
{_duelTimer} is smaller than 2
delete {_duelTimer}
wait a second
if {Duel1} is offline:
set action bar of all players to coloured "{@p}&a%{Duel1}% &7oyundan çıktığı için düello iptal edildi!"
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duel}
delete {duelMoney}
delete {DuelloTiming}
else if {Duel2} is offline:
set action bar of all players to coloured "{@p}&a%{Duel2}% &7oyundan çıktığı için düello iptal edildi!"
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duel}
delete {duelMoney}
delete {DuelloTiming}
else:
set action bar of all players to coloured "{@p}&a%{Duel1}% &7- &a%{Duel2}% &7düellosu başladı!"
teleport {Duel1} to {duelLoc1}
teleport {Duel2} to {duelLoc2}
set {duelWorking} to on
set {duel} to true
stop loop
command /düelloreddet:
trigger:
if {Duel2} isn't player:
message "{@p}Sana herhangi bir düello teklifi gelmemiş."
stop
broadcast "{@p}&a%{Duel2}%&7, &a%{Duel1}% &7adlı kişinin meydan okumasını kabul reddetti."
delete {DuelloTiming}
delete {Duel1}
delete {Duel2}
command /duelloc1:
trigger:
player is op
message "{@p}Meydan okuyan kişi, buraya ışınlanacak!"
set {duelLoc1} to player's location
command /duelloc2:
trigger:
player is op
message "{@p}Düelloya çağrılan kişi, buraya ışınlanacak!"
set {duelLoc2} to player's location
on command:
{duelWorking} is set
command sender is {Duel1}:
message "{@p}Düelloda komut kullanamazsın!"
cancel event
stop
command sender is {Duel2}:
message "{@p}Düelloda komut kullanamazsın!"
cancel event
stop
on quit:
{duel} is set
{Duel1} is player:
broadcast "{@p}&a%{Duel1}% &7düello esnasında oyundan çıktığı için kaybetti!"
kill {Duel1}
{Duel2} is player:
broadcast "{@p}&a%{Duel2}% &7düello esnasında oyundan çıktığı için kaybetti!"
kill {Duel2}
on death:
victim is {Duel1}:
broadcast "{@p}Düello kazananı, &a%{Duel2}%&7! Kazandığı para: &a$%{duelMoney}%"
set {_duelEnd} to 10
loop 10 times:
wait a second
remove 1 from {_duelEnd}
send "{@p}&a%10-loop-value% saniye &7sonra alan dışına ışınlanacaksın." to {Duel2}
{_duelEnd} is smaller than 2
delete {_duelEnd}
delete {duelWorking}
wait a second
execute console command "spawn %{Duel2}%"
add {duelMoney} to {Duel2}'s balance
subtract {duelMoney} from {Duel1}'s balance
delete {duelMoney}
stop loop
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duel}
victim is {Duel2}:
broadcast "{@p}Düello kazananı, &a%{Duel1}%&7!"
set {_duelEnd} to 10
loop 10 times:
wait a second
remove 1 from {_duelEnd}
send "{@p}&a%10-loop-value% saniye &7sonra alan dışına ışınlanacaksın." to {Duel1}
{_duelEnd} is smaller than 2
delete {_duelEnd}
delete {duelWorking}
wait a second
execute console command "spawn %{Duel1}%"
add {duelMoney} to {Duel1}'s balance
subtract {duelMoney} from {Duel2}'s balance
delete {duelMoney}
stop loop
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duel}