Sol Reklam

Bulundu Skriptten Anlayanlar Bu Konu Sizin Yardım Etmeniz İçin

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

T3OM2N

Skripter
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
91
Elmaslar
22
Puanlar
0
Yaş
23
Yer
Alanya/Antalya
Merhaba Ben Bir Skript Yazıyorum Amma Velakin Bir Sıkıntım Var.
Bu Arada Skript Değil Skript Paketi Yapıyorum.
Ve Mesela Kelime Oyunlarında Olur Kelimeyi Yaz Kazan Gibi Bende Öyle Yapacağım.
Skype'da Daha Detaylı Anlatacağım Eğer Yardım Ederse,
Rep + Beğeni Vericem
 
Kod:
options:
    prefix: &6&lSUNUCUADI &8» #Burası yazının başı
    kacdakikada: 15 #Burası kaç dakikada olacağı
    odulblok: 32 diamond block #Sunucuna göre değiştirebilirsin ve ingilizce olmasına dikkat etmelisin.
           
command /kelimeoyunu:
    permission: kelime.oyunu
    permission message: &cHata &8» &7Bu komutu kullanabilmek icin gerekli yetkiniz yok
    trigger:
        if {kodlar.%{_kodgecici.%player%}%} is set:
        set {kodlar} to a random integer between 1 and 999999999999
        set {kodlar.%{_kodgecici.%player%}%} to {kodlar}
        set {kodBasladi} to true
        broadcast "&8&m-------------------[&a&lKelime &f&loyunu&8&m]-------------------"
        broadcast " "
        broadcast " "
        broadcast " {@prefix} &aOyun başlamıştır, kodu sohbete ilk yazan kazanacaktır!"
        broadcast " {@prefix} &aGeçerli Kod: &e%{kodlar}%"
        broadcast " "
        broadcast " "
        broadcast "&8&m-------------------[&a&lKelime &f&loyunu&8&m]-------------------"
           
on chat:
    if {kodBasladi} is true:
        if message is "%{kodlar}%":
            wait 5 tick
            broadcast " {@prefix} &2%player% &6Kelime oyununu kazandı."
            set {kodBasladi} to false
            give {@odulblok} named "&a&lKelime  &f&loyunu &c&lödülü" to player
           
           
every {@kacdakikada} minute:
    execute console command "kelimeoyunu"
    stop

Emeğe saygı lütfen yarım saat uğraştım :D
 
Hocam yazmanıza yardım edicek birinimi arıyorsunuz yoksa fikir vericek birinimi?
Hocam Hata Var Onlarda Yardım Etmesi Gerek Arkadaşlarıma Sordum Bilmiyorlar :/
 
Kod:
on load:
    wait 3 ticks
    if (size of {kelimeler::*}) > 0:
        if {Kelime::oyunu::aktif} is true:
            clear {Kelime::oyunu::aktif}

on load:
    wait 1 ticks
    if file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml" doesn't exists:
        create file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "Prefix" to "&3&lKelime Oyunu &f&l>" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "Bilinmeyen Komut" to "&7Bilinmeyen Komut." in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "Bilgi1" to " " in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "Bilgi2" to "  &dKelime Oyunu &7eklentisi &eKrieger08 &7tarafından kodlanmıştır." in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "Bilgi3" to " " in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "Eklendi" to "&7Başarıyla bir kelime eklendi!" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "ZatenBirKelimeVar" to "&7Zaten böyle bir kelime var." in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "Kullanım" to "&7Kullanım:" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "Silindi" to "&7Başarıyle kelime silindi!" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "YetkiYok" to "&7Buna yetkin yok." in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "BöyleBirKelimeYok" to "&7Böyle bir kelime yok!" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "ÇalışmaMesaj1" to "&7=========[ &cKelime Oyunu &7]=========" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "ÇalışmaMesaj2" to " " in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "ÇalışmaMesaj3" to "    &7Aşağıdaki cümleyi yaz ve ödülü kap!" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "ÇalışmaMesaj4" to "    &6{Kelime}" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "ÇalışmaMesaj5" to " " in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "ÇalışmaMesaj6" to "    &7Ödül: {Item}" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "ÇalışmaMesaj7" to " " in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "ÇalışmaMesaj8" to "&7=========[ &cKelime Oyunu &7]=========" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "Kazandı" to "&b{Oyuncu} &7kelime oyununu kazandı!" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
        set "KelimeYok" to "&cHiç kelime yok!" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    if file "plugins/KelimeOyunu/Config.yml" doesn't exists:
        create file "plugins/KelimeOyunu/Config.yml"
        set "KazanmaItemi" to "1 iron ingot of unbreaking 10" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Config.yml"
        set "ÇıkmaSüresi_dk" to "10" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Config.yml"
        set "OtomatikÇıkma" to "Aktif" in yaml file "plugins/KelimeOyunu/Config.yml"

on load:
    wait 5 ticks
    set {Kelime_Tag} to single value "Prefix" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_BilinmeyenKomut} to single value "Bilinmeyen Komut" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Bilgi} to single value "Bilgi1" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Bilgi2} to single value "Bilgi2" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Bilgi3} to single value "Bilgi3" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Eklendi} to single value "Eklendi" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Var} to single value "ZatenBirKelimeVar" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Kullanım} to single value "Kullanım" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Silindi} to single value "Silindi" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Eklendi} to single value "Eklendi" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Yetkiyok} to single value "YetkiYok" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Yok} to single value "BöyleBirKelimeYok" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Mesaj} to single value "ÇalışmaMesaj1" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Mesaj2} to single value "ÇalışmaMesaj2" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Mesaj3} to single value "ÇalışmaMesaj3" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Mesaj4} to single value "ÇalışmaMesaj4" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Mesaj5} to single value "ÇalışmaMesaj5" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Mesaj6} to single value "ÇalışmaMesaj6" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Mesaj7} to single value "ÇalışmaMesaj7" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Mesaj8} to single value "ÇalışmaMesaj8" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Kazandi} to single value "Kazandı" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {Kelime_Yokk} to single value "KelimeYok" get of "plugins/KelimeOyunu/Mesajlar.yml"
    set {coinperwin} to single value "KazanmaItemi" get of "plugins/KelimeOyunu/Config.yml" parsed as material

command /kelimeoyunu [<text>] [<text>]:
    executable by: players and console
    aliases: /wordgame, /ko
    trigger:
        if arg 1 isn't "ekle" or "sil" or "çalıştır":
            send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_BilinmeyenKomut}%"
            stop
        else if arg 1 is not set:
            send "%{Kelime_Bilgi}%"
            send "%{Kelime_Bilgi2}%"
            send "%{Kelime_Bilgi3}%"
        else if arg 1 is "ekle":
            if player has permission "kelime.admin":
                if arg 2 is set:
                    if {Kelime::%arg 2%::aktif} is not set:
                        set {Kelime::%arg 2%::aktif} to true
                        set {_kelime} to "%arg 2%"
                        replace all "_" with " " in {_kelime}
                        add {_kelime} to {kelimeler::*}
                        send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Eklendi}%"
                    else:
                        send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Var}%"
                        stop
                else:
                    send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Kullanım}% /kelimeoyunu ekle <kelime>"
                    stop
            else:
                send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Yetkiyok}%"
                stop
        else if arg 1 is "sil":
            if player has permission "kelime.admin":
                if arg 2 is set:
                    if {Kelime::%arg 2%::aktif} is set:
                        clear {Kelime::%arg 2%::aktif}
                        set {_kelime} to "%arg 2%"
                        replace all "_" with " " in {_kelime}
                        remove {_kelime} from {kelimeler::*}
                        send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Silindi}%"
                    else:
                        send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Yok}%"
                        stop
                else:
                    send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Kullanım}% /kelimeoyunu ekle <kelime>"
                    stop
            else:
                send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Yetkiyok}%"
                stop
        else if arg 1 is "çalıştır":
            if player has permission "kelime.admin":
                if arg 2 is not set:
                    if (size of {kelimeler::*}) > 0:
                        invoke "çalıştır"
                    else:
                        send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Yokk}%"
                        stop
            else:
                send "%{Kelime_Tag}% %{Kelime_Yetkiyok}%"
                stop
               
on chat:
    if {Kelime::oyunu::aktif} is true:
        if message is "%{kelime}%":
            clear {Kelime::oyunu::aktif}
            give {coinperwin} to player
            set {_az} to {Kelime_Kazandi}
            replace all "{Oyuncu}" with "%player%" in {_az}
            wait 3 ticks
            broadcast "%{Kelime_Tag}% %{_az}%"
        wait 2 minute
        clear {Kelime::oyunu::aktif}

every 15 minute:
    if {otoçikis} is "Aktif":   
        if (size of {kelimeler::*}) > 0:
            invoke "çalıştır"

sub "çalıştır":
    set {_kelime} to random element of {kelimeler::*}
    set {_asd} to {Kelime_Mesaj4}
    set {_asd2} to {Kelime_Mesaj6}
    replace all "{Kelime}" with "%{_kelime}%" in {_asd}
    replace all "{Item}" with "%{coinperwin}%" in {_asd2}
    broadcast "%{Kelime_Mesaj}%"
    broadcast "%{Kelime_Mesaj2}%"
    broadcast "%{Kelime_Mesaj3}%"
    broadcast "%{_asd}%"
    broadcast "%{Kelime_Mesaj5}%"
    broadcast "%{_asd2}%"
    broadcast "%{Kelime_Mesaj7}%"
    broadcast "%{Kelime_Mesaj8}%"
    set {kelime} to "%{_kelime}%"
    set {Kelime::oyunu::aktif} to true
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

ALINTIDIR. Sorun çözülürse belirtmeyi unutmayınız.
 
Arkadaşlar Herkese Teşekkürler Ama Yanlış Anlamışsınız.İnternette Zaten Var Ben Başka Skript YAZIYORUM ve chate isim yazıcak gibi skype ekleyin daha net anlatıyım :)
live:tkanbolat
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı