Sol Reklam

Çözüldü Skriptler Ah Şu Skriptler

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

T3OM2N

Skripter
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
91
Elmaslar
22
Puanlar
0
Yaş
23
Yer
Alanya/Antalya
Merhabalar,
Bugün Sizlerden Birşey İsteyeceğim,
Bu Konu Skriptle Uğraşanlarla İlgili,
Mesela Ben Bir Skript Yapıyorum (Adını Eğer Loop Veya O Sorunu Çözerse Söyliceğim)
Ve Oyuncunun Aktif Olup Olmadığını Görmelerini İstiyorum,
Bunu Nasıl Yapabilirim,
Yardım Etmek İsteyenler Skype:
live:tkanbolat
 
Merhabalar,
Bugün Sizlerden Birşey İsteyeceğim,
Bu Konu Skriptle Uğraşanlarla İlgili,
Mesela Ben Bir Skript Yapıyorum (Adını Eğer Loop Veya O Sorunu Çözerse Söyliceğim)
Ve Oyuncunun Aktif Olup Olmadığını Görmelerini İstiyorum,
Bunu Nasıl Yapabilirim,
Yardım Etmek İsteyenler Skype:
live:tkanbolat
Konuyu Biraz Daha Açarsanız Size Yardımcı Olmaya Çalışabilirim
 
Tam anlamadım dostum biraz daha net anlatırsan yardımcı olabilirim.
 
Mesela Adam /deneme Yazınca Gui Açılacak Kafasının Üzerinde Açık Olup Olmadığı Yazacak Mesela Online: &aAktif Veya &cKapalı Yazacak Ama Loop Gerekiyor Galiba.
Skype Ekleyin[DOUBLEPOST=1504347725,1504347680][/DOUBLEPOST]Yani Tüm Olay Açık Olup Olmadığı
 
Mesela Adam /deneme Yazınca Gui Açılacak Kafasının Üzerinde Açık Olup Olmadığı Yazacak Mesela Online: &aAktif Veya &cKapalı Yazacak Ama Loop Gerekiyor Galiba.
Skype Ekleyin
Kardeşim İnternette "Yetkililer Skripti" Var Araştırırsan Belki İşine Yarayabilir
 
@FoxClaws Teşekkürler
@KRT_EK O Kadar Profeyşınıl Değilim[DOUBLEPOST=1504348033,1504347925][/DOUBLEPOST]Yani Anlamadım :)
 
@FoxClaws Teşekkürler
@KRT_EK O Kadar Profeyşınıl Değilim
Dediğinden Fazla Bişey Anlamadım /deneme Yazınca GUI Açılcak.O GUI De Neler Olcak ? Burasını Anlamadım Fazla[DOUBLEPOST=1504348149,1504348044][/DOUBLEPOST]
@FoxClaws Teşekkürler
@KRT_EK O Kadar Profeyşınıl Değilim[DOUBLEPOST=1504348033,1504347925][/DOUBLEPOST]Yani Anlamadım :)
Konu Çözüldü İse Belirtin Konu Kilitlensin
 
Alıntıdır (Sadece düzenlenmiştir):
Kod:
command /oyuncu [<text>] [<offlineplayer>] [<text>]:
    usage: &c/oyuncu yardım
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            if arg-2 is not set:
                if arg-3 is not set:
                    if size of {oyuncu::*} is between 0 and 9:
                        wait 4 ticks
                        set {_x} to -1
                        open chest with 1 rows named "&6&loyuncu" to player
                        loop {oyuncu::*}:
                            add 1 to {_x}
                            if loop-value is online:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&a%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &aAçık" to close
                            else:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&c%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &cKapalı" to close
                    else if size of {oyuncu::*} is between 10 and 18:
                        wait 4 ticks
                        set {_x} to -1
                        open chest with 2 rows named "&6&loyuncu" to player
                        loop {oyuncu::*}:
                            add 1 to {_x}
                            if loop-value is online:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&a%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &aAçık" to close
                            else:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&c%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &cKapalı" to close
                    else if size of {oyuncu::*} is between 18 and 27:
                        wait 4 ticks
                        set {_x} to -1
                        open chest with 3 rows named "&6&loyuncu" to player
                        loop {oyuncu::*}:
                            add 1 to {_x}
                            if loop-value is online:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&a%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &aAçık" to close
                            else:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&c%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &cKapalı" to close
                    else if size of {oyuncu::*} is greater than 27:
                        send "&cBu sunucuda gereğinden fazla yetkili var. Lütfen &b/oyuncu reset &cyazarak hepsini silip tekrar ekleyin!" to player
        else if arg-1 is "yardım":
            if arg-2 is not set:
                if arg-3 is not set:
                    send "&6&l&m-----------------------------------------" to player
                    send "" to player
                    send "&boyuncu Skripti - by TDG"
                    send "&f/oyuncu &6oyuncui gösterir."
                    send "&f/oyuncu list &6Eklenmiş olan oyuncui gösterir."
                    send "&f/oyuncu ekle <oyuncuadı> <grup> &6Yetkiliyi ekler."
                    send "&f/oyuncu sil <oyuncuadı> &6Yetkiliyi siler."
                    send "&f/oyuncu reset &6Tüm oyuncui temizler."
                    send "" to player
                    send "&6&l&m-----------------------------------------" to player
        else if arg-1 is "ekle":
            if player have permission "op":
                if arg-2 is set:
                    if arg-3 is set:
                        add offlineplayer-arg to {oyuncu::*}
                        set {%arg-2%.yetki} to "%colored arg-3%"
                        send "&a%arg-2% &6Adlı oyuncu &abaşarıyla &c%colored arg-3% &6olarak eklendi."
        else if arg-1 is "sil":
            if player have permission "op":
                if arg-2 is set:
                    remove offlineplayer-arg from {oyuncu::*}
                    delete {%arg-2%.yetki}
                    send "&a%arg-2% &cAdlı oyuncu &abaşarıyla &csilindi!"
        else if arg-1 is "reset":
            if player have permission "op":
                if arg-2 is not set:
                    if arg-3 is not set:
                        loop {oyuncu::*}:
                            delete {%loop-value%.yetki}
                        wait 1 tick
                        delete {oyuncu::*}
                        send "&cTüm oyuncu &abaşarıyla &csilindi!"
        else if arg-1 is "list":
            if arg-2 is not set:
                if arg-3 is not set:
                    send "&6&loyuncu"
                    send ""
                    send "%{oyuncu::*}%"
        else:
            send "&6&l&m-----------------------------------------" to player   
            send "" to player
            send "&boyuncu Skripti - by TDG"
            send "&f/oyuncu &6oyuncui gösterir."
            send "&f/oyuncu ekle <oyuncuadı> <grup> &6Yetkiliyi ekler."
            send "&f/oyuncu sil <oyuncuadı> &6Yetkiliyi siler."
            send "&f/oyuncu reset &6Tüm oyuncui temizler."
            send "" to player
            send "&6&l&m-----------------------------------------" to player
           
on first join:
    execute console command "oyuncu ekle %player% Oyuncu"
 
Alıntıdır (Sadece düzenlenmiştir):
Kod:
command /oyuncu [<text>] [<offlineplayer>] [<text>]:
    usage: &c/oyuncu yardım
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            if arg-2 is not set:
                if arg-3 is not set:
                    if size of {oyuncu::*} is between 0 and 9:
                        wait 4 ticks
                        set {_x} to -1
                        open chest with 1 rows named "&6&loyuncu" to player
                        loop {oyuncu::*}:
                            add 1 to {_x}
                            if loop-value is online:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&a%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &aAçık" to close
                            else:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&c%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &cKapalı" to close
                    else if size of {oyuncu::*} is between 10 and 18:
                        wait 4 ticks
                        set {_x} to -1
                        open chest with 2 rows named "&6&loyuncu" to player
                        loop {oyuncu::*}:
                            add 1 to {_x}
                            if loop-value is online:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&a%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &aAçık" to close
                            else:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&c%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &cKapalı" to close
                    else if size of {oyuncu::*} is between 18 and 27:
                        wait 4 ticks
                        set {_x} to -1
                        open chest with 3 rows named "&6&loyuncu" to player
                        loop {oyuncu::*}:
                            add 1 to {_x}
                            if loop-value is online:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&a%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &aAçık" to close
                            else:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&c%loop-value%" with lore "&2Yetki&8: %{%loop-value%.yetki}% &r| &2Durum: &cKapalı" to close
                    else if size of {oyuncu::*} is greater than 27:
                        send "&cBu sunucuda gereğinden fazla yetkili var. Lütfen &b/oyuncu reset &cyazarak hepsini silip tekrar ekleyin!" to player
        else if arg-1 is "yardım":
            if arg-2 is not set:
                if arg-3 is not set:
                    send "&6&l&m-----------------------------------------" to player
                    send "" to player
                    send "&boyuncu Skripti - by TDG"
                    send "&f/oyuncu &6oyuncui gösterir."
                    send "&f/oyuncu list &6Eklenmiş olan oyuncui gösterir."
                    send "&f/oyuncu ekle <oyuncuadı> <grup> &6Yetkiliyi ekler."
                    send "&f/oyuncu sil <oyuncuadı> &6Yetkiliyi siler."
                    send "&f/oyuncu reset &6Tüm oyuncui temizler."
                    send "" to player
                    send "&6&l&m-----------------------------------------" to player
        else if arg-1 is "ekle":
            if player have permission "op":
                if arg-2 is set:
                    if arg-3 is set:
                        add offlineplayer-arg to {oyuncu::*}
                        set {%arg-2%.yetki} to "%colored arg-3%"
                        send "&a%arg-2% &6Adlı oyuncu &abaşarıyla &c%colored arg-3% &6olarak eklendi."
        else if arg-1 is "sil":
            if player have permission "op":
                if arg-2 is set:
                    remove offlineplayer-arg from {oyuncu::*}
                    delete {%arg-2%.yetki}
                    send "&a%arg-2% &cAdlı oyuncu &abaşarıyla &csilindi!"
        else if arg-1 is "reset":
            if player have permission "op":
                if arg-2 is not set:
                    if arg-3 is not set:
                        loop {oyuncu::*}:
                            delete {%loop-value%.yetki}
                        wait 1 tick
                        delete {oyuncu::*}
                        send "&cTüm oyuncu &abaşarıyla &csilindi!"
        else if arg-1 is "list":
            if arg-2 is not set:
                if arg-3 is not set:
                    send "&6&loyuncu"
                    send ""
                    send "%{oyuncu::*}%"
        else:
            send "&6&l&m-----------------------------------------" to player   
            send "" to player
            send "&boyuncu Skripti - by TDG"
            send "&f/oyuncu &6oyuncui gösterir."
            send "&f/oyuncu ekle <oyuncuadı> <grup> &6Yetkiliyi ekler."
            send "&f/oyuncu sil <oyuncuadı> &6Yetkiliyi siler."
            send "&f/oyuncu reset &6Tüm oyuncui temizler."
            send "" to player
            send "&6&l&m-----------------------------------------" to player
           
on first join:
    execute console command "oyuncu ekle %player% Oyuncu"
Alıntı Demeyelim Çünkü O Skriptle Bu Skript Farklı.Fark ettiyseniz Orda oyuncu ekleniyo bunda botlar kapanıyo.Son Olarak Alıntı Değil ve Düzenlenmedi bu Skript
 
Alıntı Demeyelim Çünkü O Skriptle Bu Skript Farklı.Fark ettiyseniz Orda oyuncu ekleniyo bunda botlar kapanıyo.Son Olarak Alıntı Değil ve Düzenlenmedi bu Skript
Botlar Kapanıyor?
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı