Süre Bitiş: Sınırsız Süre Bitiş: 02.06.2018
Süre Bitiş: 06.06.2018 Süre Bitiş: 08.06.2018
Süre Bitiş: 13.06.2018 Süre Bitiş: 13.06.2018
Süre Bitiş: 15.06.2018 Süre Bitim: 19.06.2018

Skriptim için bi yardım



Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Metinsen33

Yeni Doğmuş
17 Temmuz 2017
0
0
10
18
#1

Arkadaşlar Ben bi skript yapıyorum.O itemi yere atınca adı yazmasını istiyorum örnek olarak Bynovemin baltasını yere atınca mjolnir yazıyor onun gibi yardım ederseniz sevinirim.[DOUBLEPOST=1500292592,1500291756][/DOUBLEPOST]yardım edebilecek yokmu?[DOUBLEPOST=1500293404][/DOUBLEPOST]güncel++
 
13 Temmuz 2017
48
9
520
20
#6

Gerekli addonlar varsa kurdunuzmu ?. Bi ara kullanıyordum.[DOUBLEPOST=1500294061,1500294027][/DOUBLEPOST]Gerekli addonlar varsa kurdunuzmu ?. Bi ara kullanıyordum. Sunucun ip sini atın gelelim olmadı /itemholo enable yazın.
 

Metinsen33

Yeni Doğmuş
17 Temmuz 2017
0
0
10
18
#7

Gerekli addonlar varsa kurdunuzmu ?. Bi ara kullanıyordum.[DOUBLEPOST=1500294061,1500294027][/DOUBLEPOST]Gerekli addonlar varsa kurdunuzmu ?. Bi ara kullanıyordum. Sunucun ip sini atın gelelim olmadı /itemholo enable yazın.
sunucu ip sini şimdilik atamam çünkü şu anda craftbukkit ile yapıyorum denemelerimi enable yapıyorum ama hiçbir item adı yazmıyor
 

Metinsen33

Yeni Doğmuş
17 Temmuz 2017
0
0
10
18
#9

İtemi yere attınızımı özelden ip atabilirsin PM yoluyla
TheCemOffcial ben itemholo pluginine baktım ama o sadece normal itemler için benim itemimin adı renkli falan yazıyor yardımcı olursan sevinirim[DOUBLEPOST=1500314848,1500314395][/DOUBLEPOST]güncel ++[DOUBLEPOST=1500315909][/DOUBLEPOST]@FurkanZhlp
 

Green

</ MineWeb > & mc.MineTurkMC.com
6 Ağustos 2014
267
224
640
17
İstanbul
FurkanZhlp.com
#10

Hocam beni etiketlemişsiniz sağolun.Dediğiniz şey skript ile yapılır fakat yüzlerce bug olur ve bunu engelleyemeyiz plugin olarak kullanman daha yararlı olacaktır.
 

Metinsen33

Yeni Doğmuş
17 Temmuz 2017
0
0
10
18
#12

Hocam beni etiketlemişsiniz sağolun.Dediğiniz şey skript ile yapılır fakat yüzlerce bug olur ve bunu engelleyemeyiz plugin olarak kullanman daha yararlı olacaktır.
Söylediginiz için teşekkür ederim plugini de buldum.Yinede konuma geldiniğiniz için sağolun konu kilit
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.